Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hallo,
    Ik ben er nog wel hoor, maar ben niet zo super actief als jullie..wel leef ik erg met jullie mee hoor..;)

Deb wat spannend voor jou, hopelijkt gaat het eitje zich innestelen... bij het lijst je zag ik dat je mindel als 2 weken weet of je zwanger bent of niet.....is dat dan anders tellen of zo...met ivf..

dwergje pfff wat een onzekere periode zeg..je voelt ook van alles wat je misschien graag wilt voelen, maar ik hoop super voor jou dat het goed nieuws is..

Chantal ik wens je een hele fijne vakantie toe geniet er van..even de boel los laten...wat niet makkelijk is dat weet ik wel...maar probeer te genieten van je vakantie...Het is daar in iedergeval heerlijk weer...

Debby25 - hopelijk Tp 1e IVF 8juni-NOD 19 juni
    Chantal85- ronde 37(mei '09)- 4x IUI gehad met Puregon&Pregnyl- MA april '12- 27juni uitslagen NL & 28juni afspraak Gent- 7juni ongi
    Naomi2011 - ronde ?? –IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ?
    Melief - ronde 24, mk & vmk - zelf met 75 eh puregon- NOD ?
    zonneschijn - 2de ronde iui 75eh Puregon en pregnyl- Nod 10 juni
    Joshi - 3de ronde OI met Puregon en Pregnyl - NOD ?
    Duckie83 - ronde 34- OI met puregon 75 EH - NOD 30juni???
    Hope85 - ronde 8 - zelf 50 EH Puregon - NOD?
    Dwergje - ronde 9 -2de ronde puregon 75 eh/pregnyl 5000eh - 2de ronde afgebroken - positieve test - 13-06 echo en hcg prikken

2. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Debby succes! hopen op veel bevruchtingen en een mooie geslaagde tp voor deze keer! x

3. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dank jullie wel lieverds...!!!
    Ben nu al best zenuwachtig hihi

Zonneschijn....net als bij jullie tellen ze 14 dagen na eisprong....mijn eisprong was natuurlijk bij de punctie dus vandaar dat ik na vandaag nog maar 11 spannende dagen heb:) en de bloedtest is 15 na vandaag.

4. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    pffff dat scheelt wel weer een paar dagen...vindt dit soms al killing......
    Nogmaals succes toegwenst...

5. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    En hoe is het gegaan???

6. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd Debby!:) (duimduimduimduimduimduimduimduim) Hopelijk een flink aantal bevruchtingen voor jullie!!!!

Hiervandaag weer FM gehad op dag 22....niets te zien. Moet zeggen dat ik gisteren optimistisch was....vandaag voelt dat wel ietsje anders... Maar goed, maandag weer terug en vanaf vandaag ophogen, we houden hoop.;)Weet iemand tot welke dag ze doorgaan met stimuleren? Want dat zal als er op dag 22 niets gebeurd geen weken meer zijn deze ronde?...

7. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    Joshi, dat verschilt per ziekenhuis, denk ik, ik ben toen in rondje 2 heel lang doorgegaan met spuiten.

debby, en hoe is het gegaan?

hier even happy, ik heb allerlei apotheken alfgebeld en ik heb 3x 1500 eh pregnyl weten te vinden, en net opgehaald dus me happy.
    zo even bellen voor uitslag bloed en dan even de ogen dicht, heb zo'n koppijn.

tot later

duckie

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hier ben ik weer.....met super nieuws...!
    Van de 10 eitjes zijn er 10 bevrucht :$
    Echt een super score zei ze. Bij ons werken ze met slecht matig goed en perfect om de kwaliteit aan te duiden. De Emmy in mijn buik zit tussen goed en perfect in.
    De kwaliteit van de andere gaan ze nu beoordelen de aankomende dagen en dan krijg ik over 2 weken een brief met hoeveel er in de vriezer liggen. Bloedprikken is op de 25ste omdat het op zaterdag eigenlijk.

Knuff

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Wauw wat een super resultaat debby!

Hoe voel jij je?
    ja eigenlijk ben je nu al zwanger he raar idee is dat!
    hoop dat het eitje zijn best doet en zich lekker gaat innestelen bij je!

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Deb ik zit nog steeds te stuiteren, vanaf dat ik je smsje las in de auto om 17u. 10van de 10, het is ongelofelijk fantastisch! Hopen dat iig de helft de vriezer in kan, maar heb zon vermoeden dat jij ons weer gaat verbazen.

Ducky wat fijn vd pregnyl! hele geruststelling denk ik of niet?

joshi wat balen, ik heb volgens mij nooit zolang hoeven spuiten dus heb geen antw voor je, sorry!

stef fijn joh, al die stress na lichter wordende testen en nu toch een goede echo, fijn! Het blijft natuurlijk nog spannend maar je hebt alweer een mijlpaaltje behaald!

Hier zijn echt de dijken doorbroken, manman, wat een dag vandaag... Elk half u naar de wc, zit ik middenin behandeling met patient (kwartier na laatsye toilebezoek), voel dat t misgaat, excuseer mezelf en naar de wc... nou wat nog was achtergebleven van de miskraam had zn weg gevonden. Wel fijn op zich natuurlijk, maar niet als je vervolgens naar de stad kunt om schone kleren te kopen... pffff heel fijn! Dit was niet eens zo heftig na die pillen om miskraam op te wekken. Naja, alst straks maar weer allemaal weg is en mijn baarmoeder weer helemaal schoon is ben ik natuurlijk wel blij. Voor nu een beetje slapjes/witjes. Heel fijn weekend allemaal! Hier morgen pv uitje van mn mannetje, we zouden iets heel actiefs gaan doen... jippie! Hopelijk ook wel voetbal kijken!

11. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Deb wat super!!! Beter kan gewoon niet. En wat fijn dat de teruggeplaatste emmy van zulke goede kwaliteit is. Mijn duimen staan in de duimstand voor je dat je emmy aan boord blijft. Hoe voel je je nu? En kon je de embryo zien voordat hij terug geplaatst werd?

Duck super dat je de pregnyl hebt!
    Joshi balen meis, ik weet niet hoe lang je door kan spuiten.

12. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik heb besef nog niet helemaal denk ik .....maar de tp steld ook echt niet veel voor. Lijkt eigenlijk heel veel op IUI, ook met eendenbek en een slangetje.

Hope helaas kon ik het niet zien vind ik eigenlijk wel heel jammer. Maar ach ze zullen er niet om liegen gelukkig.

Chant...jeej meis dat is wel heel heftig dan....." grote-voorjaars-schoonmaak" zullen we maar denken he ;) genoeg ijzer binnen krijgen he. Ga ik jullie verbazen ja.....? Dan ben ik ook benieuwd :D

Knuff @ all you sweet girls

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    jazeker, zal me nix verbazen als jij gewoon 9 cryo's hebt!! :)

14. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    debby, how dat is goed gegaan dan, 10 van de 10 , nu hopen dat ze mooi ingevroren kunnen worden.

tot later

duckie

15. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Chant...als dat is valt me mond open en me ogen eruit denk ik hihi

Duck....ja idd zouden er maar 3 overblijven....maar het kan net zo goed dat er uiteindelijke maar een of geen goed genoeg zijn....we wachten maar af pffff

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    #1836 Dwergje, 9 jun 2012
    Laatst bewerkt: 9 jun 2012
    Hoe is het hier allemaal met jullie?

ik denk dat ik niet (meer) zwanger ben, totaal niet misselijk meer enzo dus zou best kunnen dat hcg nu minder is en daardoor misselijkheid afgenomen. zou het jammer vinden maja niks aan te doen. denk dat mijn lichaam veel langer doet over het afbreken van de pregnyl ofzo

echt erg ik weet het allemaal speculatie maar vind dit zo erg om niet te weten waar ik aan toe ben, ik moet het echt gewoon woensdag afwachten :(

17. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ach dwerg vreselijk die onzekerheid, dat het maar snel woensdag mag worden meis, dan wordt je eindelijk verlost van deze onzekerheid.

Hier vanochtend weer geweest voor echo, en helaas totaal geen groei, ik moet nu ophogen en dinsdag weer terug.

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    dwergje vreselijk dat gevoel.... sterkte en hopelijk vliegen de dagen voorbij. Zou gewoon voor een volgende keer die goedkope testen bestellen bij twottwot@hotmail.com en dan es vanaf 9 dagen na pregnyl elke dag testen, zodat je kunt zien of de pregnyl verdwijnt en wanneer. Die testen zijn maar 50cent per stuk, heb er ook weer 25 liggen, kan ik weer even vooruit!

hope, ik duim dat de ophoging zn werk mag doen: eitje van hope, nu is het klaar met verstoppertje spelen!!!

Ik zo PV uitje van mn mans werk. We gaan lopen met zon navigatie apparaat. Regenen hier!! Bah!!

19. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    #1839 Dwergje, 9 jun 2012
    Laatst bewerkt: 9 jun 2012
    Veel plezier gewenst ondanks de regen chantal.

oke kan alleen via mail besteld worden? zijn die net zo betrouwbaar? ja ik gebruik altijd kruidvat eigenmerk. idd gewoon volgende keer testen na 10 dagen om te kijken of het uit mijn lichaam is.

hope vervelend :( hoeveel moest je hem nu ophogen

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Zie mijn foto album zwangerschap. zezijn net zo gevoelig als kv. Het zijn namelijk wondfo testen &als je achterop het 2v€5 doosje kijkt staat daar ook wondfo. Nu alleen geen witte cassette eromheen, omgerekend heb je5 voor 5 kruidvat testen (12,50) 23 van die testen. Haar mailen, adres doorgeven zij stuurt rekeningnummer en volgende postdag heb je ze in huis als ze t geld binnen heef. Heb t nu 2x gedaan. Je kunt er ook minder bestellen hoor, je betaald geen verzendkosten, komt in een envellop.

Deel Deze Pagina