Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    oke thnx, zal er volgende keer aan denken, na woensdag

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Pfffff.....na een gezellig avond gister (ondanks het verliezen van oranje) om 3 uur naar bed en gewoon weer om 7 uur wakker en niet kunnen slapen. En mannetje ligt daar maar tevree te wezen in bed.

Dwergje...ben je zelf nog aan het testen of wacht je af tot de bloedtest? Je lichaam hoeft niet altijd de waarheid te laten zien he ;)

Hope...meis ik hoop zo dat je ophoging effect heeft!

Duck....hoe is het met je buikje na al die naalden erin? Lijkt me toch wel shit zo lang spuiten. Voor de IVF heb ik zelfs maar 19 dagen moeten spuiten.

Chantal......ben je je koffers al aan het pakken lieverd? Hoe lang gaan jullie eigenlijk? Ik ben jaloers...WIL MEE hahahaha

Als ik iemand ben vergeten SORRY! Op de tablet gaat het allemaal niet zo soepel met terug kijken......

Knuff

3. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja ben zelf ook nog aan het testen, vrijdag laatste test gedaan, en vandaag/morgen nog een keer. en dan dinsdag/woensdag nog een keer van vrijdag was hij nog steeds rose

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ik had 3 weken na mijn miskraam nog steeds knaltesten dus zegt helaas niet alles. Kom maar op met dinsdag, zullen we maandag gewoon overslaan? Ik stem voor!

Deb ik had precies hetzelfde! Ben maar aant strijken en inpakken gegaan, bijna alles klaar nu. Zin zin zin! Zal bij terugkomst wel een foto op FB zetten hoe bruin ik ben ;) ohhhh flauw!

Mn zus, zwager en 2 kids van 6&3 komen zo op de koffie. Daarna lunchen bij vrienden. Morgen nog eventjes laatste dingetjes halen en dinsdag rond 14.00 vliegen. Can't wait, zo aan toe na alle ellende het afgelopen half jaar.

FIJNE ZONDAG ALLEMAAL!

5. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    lekker hoor chantal hoe was het gisteren?

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    erg vermoeiend! Dik 12 km lopen in 3 uur als je mega ongi bent is niet heel handig.. Maar goed, ik leef nog ;)

7. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Nee 12 km lopen als je ongi bent lijkt me geen pretje chantal! Wel een heerlijk vooruitzicht zeg.. lekker even alles achter jullie laten en van elkaar genieten!!

Verder nog nieuws?
    Volgens mij was het iemands nod vandaag, zonneschijn was jij het, en?? Heb je al getest?

8. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    nee dat zal geen pretje zijn geweest idd!

net weer getest, hij is echt zoooo duidelijk! hij knalt er vanaf!

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ze lijkrn ook gewoon donkerder te worden....

10. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad ze worden echt donkerder..

Chantal super fijne vakantie gewenst! Geniet er van meis!!

11. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja! dat zou toch moeten betekene dat hcg hoger wordt?

haha naja dit was de laatste test, en woensdag gewoon de uitslag afwachten,

hoe gaat het verder met iedereen nog noders?

Chantal nog 111111111 nachtje slapen! spannend alles al klaar en gereed? Heeeeel veeeel plezier gewenst! geniet ervan en rust goed uit!

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ha dwergje ziet er hoopvol uit, al zijn "verse testen" wel altijd donkerder, maargoed, jij weet hoe jouw laatste test er vers uitzag. Ik ga voor je duimen en hoop bij terugkomst een mooie banner te zien! :)

Ik ga vast zwaaien naar jullie allemaal! We gaan morgenochtend om 11u met de trein richting schiphol!!

****zwaaizwaai!!*****

13. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Chantal al helemaal klaar voor vertrek?? Veel plezier!

Hier vanochtend weer geweest voor echo en de ophoging heeft gelukkig geholpen. Links één van 10 en één van 11 en rechts één van 13. Donderdag weer, so me is happy. Alleen zei ze wel dat de max 2 eitjes is. Wat houden ze bij jullie aan? Ik heb zoiets van 1 grote en twee kleine moet toch kunnen. Ik weet dat de kans op een drieling bestaat maar zo groot is ie ook niet.

Duckie en joshi hoe ist bij jullie?

Deb al de eerste kwaaltjes.. spannend!! Ik hoop dat het niet door de utro komt!

14. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Chantal, fijne vakantie en geniet ervan!!!!

hope, dat zijn goede berichten!:)bij is ons ook 2 de max. maar wie weet groeien er maar 2 goed door?

bij mij is t knudde en heb gister ook een flinke dipdag gehad. gister fm gehad op dag 24 na weer een ophoging....gewoon helemaal niets! :( hun zeggen na overleg met de fertiliteitsarts ook dat mijn cyclussen erg lang duren en vorige keer ook 9 dagen na eisprong menstruatie. nu heb ik volgende week een afspraak bij mijn eigen gynaecoloog voor overleg hoe nu verder....

morgen nog 1 fm en weer niets houd in dat we deze cyclus afbreken...:(

15. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ach meis.. wat shit! Heb zo met je te doen. Dit is flink knudde, straks heb je maand voor niets gespoten. Ik duim heel hard voor je dat er toch morgen groei mag zijn. Heel veel succes morgen. Je hebt naast Puregon ook glonal of menopur, misschien dat jou lichaam daar beter op reageert, wellicht dat je dat nog kan vragen aan je gyn. Ik heb er weinig verstand van maar probeer met je mee te denken. In ieder geval dikke knuf voor jou!!

16. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hallo...
    Hier helaas weer ong....dus we gaan voor driemaal is scheepsrecht.....
    Vanmiddag weer voor een afspraak om te kijken of alles goed is...
    Deb: wat spannend hoor hoop het voor jullie beide dat er eens goed nieuws is...'
    Chantal: je zal het wel niet meer lezen maar een hele fijne vakantie toegewenst...
    Dwergje: tjee het lijkt inderdaad net of ze nog roder worden...spannend zeg morgen hoop zo..
    Joshi: balen zeg...
    Hope: Hier houden ze ook 2 aan...maar ik had er dit keer ook meer...maar ze zeggen dan meestal de kleinsten doen niet mee..dus we gingen er wel voor..

fijne dag allemaal..

17. richenelle

richenelle Nieuw lid

12 jun 2012
    2
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik ben nieuw hier en wil graag me verhaal met jullie delen.

Ik ben richenelle en 24 jaar oud.
    M`n vriend en ik zijn al 4 jaar bezig om zwanger te raken maar tot nu toe nog niet gelukt.
    Eind 2009 heb ik de ziekte SLE gekregen en mocht ik ook echt niet zwanger raken i.v.m medicijnen en allerlei coplicaties tijdens de zwangerschap(Waar ik trouwens altijd kans op heb)vorig jaar toch maar naar de gynecoloog gegaan om in de malle molen terecht te komen.We zijn allebei onderzocht en bij ons allebei is er niks mis dus we moesten het nog maar een half jaartje aankijken:x.begin dit jaar terug gegaan en mocht ik in april beginnen met clomid 50mg p/d helaas moesten we deze maand overslaan want ik had maar liefst 9 eitjes.In mei moest ik stoppen met clomid en moest ik vanaf dag 6 gaan spuiten met puregon ik had nu 2 mooie eitjes van 19 en 16 mm 26 mei hadden we onze eerste iui maar helaas ben ik 6 juni ong geworden.(vond het wel snel)Nu ben ik vanaf gister weer begonnen met spuiten en gaan we voor onze 2e iui dus ik ben heel benieuwd maar ik weet het niet.
    Ben blioj dat ik me verhaal kwijt kan aan de meiden die ook in hetzelfde schruitje zitten want voor buitenstaanders is het toch maar moeilijk te begrijpen.

18. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi

richenelle, welkom hier. heb ff gegoogled wat SLE inhoudt, maar das niet niks. maar waarom IUI doen als er bij beide niks gevonden is? dan kan Ovulatie inductie toch ook?

vandaag echo gehad en 2 eitjes 1 van 15 en 1 van 18, dus ik mag de pregnyl straks zetten, en morgen aan de klus;)

joshi, oh ik hoop zo voor je dat er toch nog iets aan het gebeuren is zodat je niet voor niks gespoten hebt deze maand.

zonneschijn, balen van je ongi, hoe is de afspraak vanmiddag gegaan.

hope, ik had er een vorige keer, 2 grote en 3 wat kleinere, en als 1 van die 3 ook groter was geweest, dan had de poging afgebroken geworden.

hier vanmiddag opgepast op het buurjongetje van 1.5 jaar, zo'n schatje. kwam echt lekker bij me zitten en is op schoot in slaap gevallen, zo schattig.

tot later,

groetjes

Duckie

19. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Welkom richenelle

Jammer zonneschijn weer op naar volgende ronde

joshi wat knudde joh :( hopelijk komt er als nog een eitje

hope! positief dat gaat de goede kant op hier nemen ze ook 2 eitjes maar idd de kleintjes onder de zoveel mm tellen neit mee.

Ik had al paar dagen van die menstruatie krampen, krampen zijn nu erger geworden met bloed verlies ben bang dat het miskraam aan het worden is. heb veel stekken/pijn aan de rechterkant van me eierstok

20. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    dwergje, hou je het goed in de gaten, als je ook maar ff twijfelt aub ga dan naar de hap of ehbo.

Deel Deze Pagina