Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    morgen half 12 afspraak, dus wil tot dan wachten maar idd als het erger wordt trek ik aan de bel. zit idd te twijfelen of het een bbz is aan de rechterkant ook steken in me onderrug, ik hou het in de gaten.

goede eitjes trouwens!

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hope...bij mij was 3 blaasjes het max maar lag ook wel aan de grote. Het kan nog dat ie van 10 niet mee groeit meis. Maar fijn dat er flinke vooruit gang is geboekt!:)

Joshi....wat balen joh getsie....wel fijn dat besproken gaat worden want dit is zo teleurstellend iedere keer voor je. Idd wat hope zegt....gonal-f is iets zwaarder miss ook een oplossing ja. Meis me duimen draaien ;)

Zonneschijn.....wat balen! Maar idd vol goede moed vooruit.

Richenelle....aller eerst welkom in ons gezellig kakelende kippenhok:D ik ga het ook even opzoeken, heb er nog nooit van gehoord.

Duck....lekker is dat he, ik heb dat met de jongste van mijn vriendin die is 2.

Dwergje...hoe voel je je eronder meis? Of sta je op automatische piloot?
    Zorg goed voor jezelf lieverd!

Chantal....zit met der kont in de zon dusSsssssssssss.................................Hihi

3. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hey.....
    Pffffff had om half drie afspraak maar ze had niet goed in agenda gekeken....dus na een een half uur toch even vragen of ze mij niet vergeten waren...en ja hoor grrrrrrrr..
    Maar alles was mooi rustig dus ik kan weer aan de slag....over 9dagen weer terug komen..
    Morgen avond weer beginnen met prikken...
    Pffff ik vindt het soms wel lastig om de knop weer om te zetten..en dan weer opladen voor een nieuwe poging. Hoe doen jullie dat??
    Lekker slapen voor straks

4. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Lekker dan ben je mooi klaar mee dat ze je vergeten :S zie je maar dat je voor hun simpel een nummertje bent en niks meer. :(

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Zonneschijn.....

Jah het is heel lastig meid. Ik was meestal toch wel een dagje flink down. Maar als de ongi klaar was konden we weer even lekker genieten van alles tot de IUI zenuwen weer kwamen. Naar die weken keek ik tijden de ongi echt uit. Het is gewoon jojowe met je gevoelens.

Knuff

6. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Bij mij hadden ze een keer een naam onder mij aangeklikt bij het maken van de afspraak. Dus ik kwam...nee u heeft geen afspraak maar neem even plaats. Na een kwartier....komt u maar mee. Hun wachtte dus op iemand die er niet was maar ik was er wel hahaha ook goed.

7. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland

8. richenelle

richenelle Nieuw lid

12 jun 2012
    2
    0
    0
    Hallo dames...

Ducky; nee dat is idd niet niks... Maar we hebben alles al geprobeert maar niks werkt dus ik weet het ook niet meer maar we houden de moed erin...
    Dwergje; Succes vandaag!

9. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor jullie fijne woorden, dat doet altijd wel goed he..;)

Hier vandaag laatste fm gehad voor deze maand....dag 27 en niks noppes nada....:( Nu mag ik vanavond weer starten met Provera om een menstruatie op te gaan wekken, wel ja hoppa weer wat hormoontjes erachteraan. (hebben jullie daar soms ook zo'n last van? Voel me af en toe net een klein kind dat knalt van woede om eigenlijk niets....begrijp me goed, bijna niemand merkt dit, achter gesloten deur ga ik altijd mijn woede even van de kook afbrengen....;)).

Debby, hoe voel jij je?? Wanneer is je NOD? Je geduld word deze dagen wel op de proef gesteld he!

Hope, ben erg benieuwd hoe het er morgen bij jou voor staat!:D

Welkom Richenelle!

Zonneschijn balen van je ongi, maar fijn dat je weer van start kan!

Dwergje, succes zometeen. Bloedprikken en een echo vandaag?

10. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

ik zit er ff doorheen en kan wel janken,
    hcg was super was gewoon rond de 3000/4000

dus ja ik ben echt zwanger!

alleen er was niks te zien totaal niks echt 4 keer tegen hem gezegd dat had je met me dochter ook!! hij zegt ja maar met zoveel hcg had ik wat moeten zien dus ik zei weer ja dat was bij mijn dochter ook niet en nu ben ik veel minder ver. hij denkt echt dat het een bbz is, ook omdat ik wat krampjes heb, verder geen bloed meer verloren, en krampjes kunnen er ook bijhoren dat het me darmen zijn, wel nog steeds last van me rechter eierstok, maar als ik een bbz heb zit het in me linker want daar zag hij wat bloed en niet in me rechter terwijl ik die voel. Dus ik snap er geen drol meer van en weet het allemaal ff neit meer.

Vrijdag moet ik terug komen als ze dan niks zien dan wil hij een kijkoperatie doen/weghalen. Maar ik verdom het om hem mijn baarmoeder leeg te laten halen. lisa was met 8 weken pas te zien en toen was ik naar 5 weken gezet! als hij wat vind in me eierstokken/eileider dan prima kan der dan toch niks aan doen maar wil dan niet dat hij gaat rommelen in me baarmoeder.

weet echt neit wat ik nu moet doen of denken :(

@joshi, balen joh dat het niks gedaan heeft :( sterkte!

11. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    dwergje,

kun je dan niet misschien ergens anders heen voor een echo, kijken of die wel wat kunnen zien, zeker met jouw geschiedenis, zou ik zeker afwachten ook omdat hij je dochter ook pas met 8 weken kon zien.

maar ik zou krampen en andere pijnklachten wel in de gaten blijven houden, just in case.

12. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    ja ik hou het zeker in de gaten heb een noodnummer voor geval dat,
    ja waar moet ik heen voor echo? als hij niets kan zien?
    ja maar dat heb ik ook kijk wil die kijk operatie prima hij mag in me eileider en in me eierstokken kijken maar ik wil niet dat hij in me baarmoeder gaat lopen froeten want ik blijf erbij dat het idd goed kan zitten en het niet zichtbaar is

13. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    poeh Dwergje, wat een onzekere en spannende tijden voor jullie nu zeg! idd geen dingen doen waar je niet achter staat, je hebt een vergelijking met je vorige zwangerschap....ik duim door voor jullie!

14. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dwergje wat een onzekerheid zeg, maar als het bij je dochter ook zo was zou het nu toch weer zo kunnen zijn, jr hebt groot gelijk hoor laat hem niet in je baarmoeder komen! Sterkte..

Joshi meis wat een teleurstelling zeg, ik begrijp je heel goed, die emoties herken ik. Tja we rollen van de ene hormonen in de andere en dat voel je goed! Maar geef wel ruimte aan je boze, teleurgestelde, verdrietige buien hoor, dat is alleen maar goed, anders houden we de mmm nooit vol. Jij ook sterkte!

Duckie veel klusplezier!!

15. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja echt vervelend dit,

ik denk idd dat de kans groot is dat het een bbz is, heb z`n zeurende/stekende pijn in me rechter eierstok weet niet wanneer ik aan de bel zou moeten trekken trek beetje door naar de onderkant van me rug. heb die pijn niet altijd en niet continu, en soms ook links dus weet het echt niet

16. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Joshi meid wat een afschuwelijke ronde was dit voor jou zeg...blegh.
    Het gaat weer wat beter gelukkig, heb alleen nog hele pijnlijke borsten en me eierstokken en baarmoeder trekken soms. Nu is het 11 dagen na pregnyl dus zal daar niet meer van zijn. Mijn nod is aaaaaah 19-6 al aaaaah.

Dwergje lieverd wat is dit killing idd zeg wat een ellende.....en nog niet wetend hoe nu verder. Mij is bij de tp heel duidelijk verteld dat als ik pijn scheuten had schieten van me linker naar rechter eierstok of andersom ik aan de bel moest trekken. Houb je temp en gewicht in de gaten meis dat kan ook veel vertellen. Als je heel snel aankomt kan dat dus ook duiden op iets ernstigs. Maar laten we daar niet vanuit gaan maar zorg goed voor jezelf, doe wat je lichaam zegt.

Hele dikke knuffel aan jullie!!!!!

17. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    ik temp nooit hihi, gewicht nog normaal denk ik.
    bij mij is het alleen me rechter kant wat soms doorschiet naar achteren,
    het is niet continu aanwezig en niet telkens zelfde sterkte soms zeurend soms beetje steek achtig. en dan weer tijd niks :s weet het ff neit meer weet niet wat ik moet doen.

18. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dwergje ik kan je helaas niet adviseren.. ga op je intuitie af zou ik zeggen. ik snap je onzekerheid meid.

Hier weer echo gehad en ik had gehoopt dat de pregnyl gezet mocht worden maar helaas ipv dat er één doorgegroeid is zijn er alleen maar meer bijgekomen. Ik heb er nu één van 11, twee van 12 en twee van 13. Als ze allemaal doorblijven groeien zal ik deze ronde moeten staken... ohhh ik hoop zo van niet, maar ik vrees dat ik joshi achterna ga.

Heeft één van jullie dit eerder gehad? En hoe liep dat af? Ik ben natuurlijk om hoog gegaan qua spuiten en nu groeit er te veel, van het ziekenhuis hoef ik niet te minderen en moet ik 75 eh blijven spuiten (volgens haar is het leed dan toch al geschied). Maar mijn gevoel zegt dat als ik zo doorspuit dat ik dan deze ronde zeker moet gaan overslaan en dat ik beter wat minder kan gaan spuiten. Wat zouden jullie doen?

Joshi hoe gaat het nu met je meis??

Deb ik blijf duimen voor je!!

19. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Jammer hope!

volgends mij kan je echt wel mindere zodat de kleintjes niet 'te groot' worden en dus niet mee tellen. als je door blijft spuiten heb je eerder kans dat ze allemaal mee groeien dan als je zakt volgends mij, maja ik begin pas

20. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hallo..
    Dwergje: Hé dat is niet wat we wilden horen hoor..maar goed wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit zeg.. maar het zou inderdaad best eens kunnen dat het een bbz is...
    Maar inderdaad ga maar op je gevoel af dat heeft het namelijk altijd bij het rechte eind..

Hope: ik heb het ook wel eens gehad maar ben toen wel door gegaan..mijn ferteliteits arts zijn dan die andere zijn te klein om mee te doen..we moeten het van de grootste hebben...
    Dus volgensmj heb je nog een klein kansje..
    Maar ja zo te horen doet iedereen het weer anders..
    Ik spuit ook 75 eh..

Deb: oei oei spannend het komt steeds dichterbij iieeeee gieren de zenuwen je ook door de keel...ik leef zeker met je mee..go girl...

Deel Deze Pagina