Hey dames, ik heb lekker mijn gevoel gevolgd en heb één klikje minder gespoten (ipv 75 nu 67.. waarschijnlijk maakt het niets uit, maar het voelt gewoon beter) en aangezien deze ronde waarschijnlijk toch verloren gaat had ik zoiets van 'we zien het wel'. Ik ben trouwens wel even gaan googlen en kwam dit tegen in brochure 24 van freya.. als richtlijn geven ze aan de ronde te staken bij meer dan 3 follikels boven de 16 mm of meer dan 5 follikels boven de 12 mm. Dus als het bij mij niet gekker wordt zou ik deze ronde door kunnen gaan. Ik weet alleen wel vrij zeker dat het ziekenhuis dit teveel vind.. nou ja zaterdag weet ik meer. Hoe is het verder met iedereen?
Hope, dat heb ik dus gehad....ik moest ook gewoon doorspuiten en de FM daarna waren er 4 daarvan weer weg....en eentje van 10 of 11 nog over....dus je weet niet hoe het loopt. Misschien groeien er wel gewoon 1 of 2 door bij je, hopelijk! Enne....neem ajb geen voorbeeld aan mij he meis. Wanneer moet je weer? Zal voor je duimen!
Hope...jij bent ook onvoorspelbaar zeg ik hoop dat er een paar achter gaan blijven meis. Een klikje terug zal niet veel doen idd maar voor jouw gevoel doet het genoeg, en daar gaat het nu om. Zaterdag weer terug pfff hebben ze geen 10 ritten kaart? Lieverd ik ga zo hard voor je duimen!!! Ik vind het wel een rot ronde deze maand meiden voor jullie! BLEGH!
Knunnen jullie mij miss ook helpen bij een vraag? Ik heb sind gisteren een knobbel onder mijn tepelhof zo groot als een erwt. Op het oog zie je de verdikken maar hij is heel duidelijk te voelen. Kan dit met een eventuele zwangerschap te maken hebben, zal ik het aan kijken tot mijn testdag of toch maar morgen naar de huisarts gaan? Ben er best een beetje angstig van.
als je angstig bent gewoon naar de ha gaan kan nooit kwaad extra voorzichtig te zijn. duimen jullie voor mij morgen meiden?!
Ow Debby, ik snap je schrik! dit kan heel goed een hormonenkwestie zijn...daar zit zoveel klierweefsel wat reageerd op ,hormonen, dus hopelijk is dit juist een goed teken! maar met deze dingen kun je niet voorzichtig genoeg zijn, spreek ik helaas uit ervaring, dus hup naar de huisarts morgen! laat die je geruststellen en er in ieder geval goed naar kijken, altijd goed om iemand mee te laten kijken.
Het is/was een puist, na wat googlen kwam ik dat tegen en dacht....knijpen kan geen kwaad. Nou bahbah leek een steenpuist. Knobbel zit er nog....dus toch mawr afwachten. Truste ern knuff @ all...!!!!
oké dat is een geruststelling dan Debby. misschien dat ie nog beetje inwendig zit. morgen even kijken en nogmaals bij twijfel bij dit altijd bellen! slaap lekker
Hihi deb ja die dingen kom je op de vreemste plekken tegen, maar hou m wel in de gaten hoor en bij twijfel naar de huisarts! Nog maar paar daagjes en dan kan je gewoon testen! Wat denk je zelf? Wat voor gevoel heb je? Dwergje heel veel succes vandaag!! En bedankt voor jullie reacties!
Nou ik hoopte dat die puist me wat duidelijk maakte maar verder.....nope wel wat misselijk met vlagen en nog steeds krampjes. Niks dus wat me kan overtuigen helaas mocht het raak zijn heb ik al een heel plannetje bedacht hoe ik het me mannetje ga vertellen. Als ik er aan denk lig ik al dubbel.
Vertel.. je maakt me nieuwsgierig! Als je bang bent dat je mannetje het leest, kan het ook in pb.. hihi ben benieuwd wat je van plan bent!
Nee die leest het niet hoor..... Ik test maandag ochtend denk ik, ALS hij positief is bel ik de kolonel. Ze vinden het leuk om de jongens nutteloos te laten opdrukken dus dacht ik bijv. Dat ze zouden opdrukken en tergelijk moeten na schreeuwen wat hij zegt. Beginnend met een ander....zoals: Jansen is een grappen maker......Peters wil niet luisteren....Platt word papa!!! Maar dat moet dan wel gefilmd worden
Lieve dwergje wat erg om te horen, Jeetje wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte meis!! Dikke knuffel voor jou meis! Wat gaat er nu precies gebeuren? Ik denk aan je!