Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussion in 'MMM clubs' started by Hopesoon, Dec 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

May 23, 2011
    288
    0
    0
    Hoi Dwergje, heel veel sterkte! Wat erg zeg!
    Rustig aan meis,

Knuff hopesoon

2. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Hoi meiden hier weer berichtje vanuit zh ik ben gisteren om kwart over 5 geopereerd en ze hebben me gehele eierstok en eileider verwijderd

3. duckie83

duckie83 Actief lid

Apr 5, 2010
    178
    11
    18
    hoi meiden,

dwergje, nee dus toch, heel veel sterkte gewenst. moet je nog lang in het ziekenhuis blijven?

debby, dat is wel een leuk ideetje.

gisteren heb ik de eerste 1500 eh ten ondersteuning gespoten. dan maandag weer en dan donderdag, ik ga denk ik wel van die goedkope testje van het internet halen, om te kijken na donderdag of het HCG daalt, dus wanneer het eventueel van mezelf zou kunnen zijn.

gisteren ook een auto gekocht, een mazda, ik kan hem volgende week ophalen en dan gaan we eerst een beetje toeren.

fijn weekend.

groetjes

duckie

4. Joshi

Joshi Actief lid

Feb 11, 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    zo dwergje heftig....blijf maar dichtbij elkaar jullie nu....zal niet meevallen. knuffel.

duckie leuk een nieuwe auto!

hope hoe was t vandaag? hopelijk heeft t duimen geholpen!

hier inmiddels de derde provera op en buikpijn is begonnen, laat maar komen die menstruatie.....op de een of andere manier voel ik me van deze pillen steeds moet lekker....

5. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    Rotterdam
    ik ben inmiddels lekker thuis, en nu afwachten tot het genezen is, eileider helemaal verwijderd, over 4 weken controle, mijn eigen gyn heeft de operatie gedaan

6. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Heftig hoor dwergje, laat je maar in de watten leggen thuis het zal vast niet meevallen. Sterkte!!

Duck gaaf je nieuwe auto.. straks lekker touren!

Vanochtend positieve echo gehad, rechts 1 van 13 (rest gekrompen) en links 1 van 13 en 1 van 17 (verder nog wel veel kleintjes) dus pregnyl is gelijk gezet. Ik ben blij dat ik toch even geminderd heb met spuiten. Dus morgen na het ek mogen we aan de klus.. hihi. Hopelijk gaan ze door anders is manlief wat minder in de stemming denk.

Dwergje en joshi ik voel me heel schuldig tegenover jullie nu ik hier vertel dat het goed gaat terwijl het bij jullie juist zo tegen zit. Meiden ik denk aan jullie. Dikke knuffel!

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    Rotterdam
    Moet je niet doen hope doe ik ook niet!

Positief nieuws joh! mooie eitjes hopelijk komt er goed resultaat

8. Joshi

Joshi Actief lid

Feb 11, 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    wauw Hope, super nieuws joh!! oh gelukkig maar meis! enne dit is beter nieuws voor jullie dan dat nederland door zou gaan. moet meneer hope morgen ff relativeren haha. en schuldig voelen....ben je mal, echt niet doen! ben blij voor je!

Dwergje, fijn weer thuis! beter als in zon ziekenhuis.

9. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Debby25 - Tp 1e IVF 8juni-NOD 19 juni
    Duckie83 - ronde 34- OI met puregon 75 EH - NOD 27 juni
    Hope85 - ronde 8 - OI 50/75 EH Puregon - NOD 1 juli

Datumloos:
    Chantal85- ronde 37(mei '09)- 4x IUI gehad met Puregon&Pregnyl- MA april '12- 27juni uitslagen NL & 28juni afspraak Gent- 7juni ongi
    Naomi2011 - ronde ?? –IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ?
    Melief - ronde 24, mk & vmk - zelf met 75 eh puregon- NOD ?
    zonneschijn - 3de ronde iui 75eh Puregon en pregnyl- Nod ?
    Joshi - 3de ronde OI met Puregon en Pregnyl - NOD ?
    Richenelle - ?

Anders:
    Dwergje - ronde 9 -2de ronde puregon 75 eh/pregnyl 5000eh - 2de ronde afgebroken - positieve test - 13-06 echo en hcg prikken. helaas bbz :(

Volgens mij klopt hij zo weer een beetje... Richenelle vul jij hem van jezelf verder in?

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    lieve meiden hier een kort berichtje uit el gouna, egypte.
    Allereerst dwergje, wat verschrikkelijk. Dikke knuffel vanuit hier!
    Duckie leuk een nieuwe auto!!
    Hope, op hoop van zegen dan maar!
    Debs, geweldig de manier van vertellen, hopelijk komt het zover!

Hier is het prachtig, warm (36gr in de schaduw), heerlijk gedoken al, o.a. met een groep dolfijnen, zooooo gaaf! Een octopus onder water geaaid, ook heel bijzonder. Veel mooie vissen, koraal, kom echt tot rust. Vandaag dagje aan het zwembad, even moeilijk momentje.. Vandaag zou ik 15weken zwanger zijn geweest. En dan zie je een aanstaande mama liefdevol haar zwangere buik insmeren, das wel heel moeilijk...

Lieve meiden ook vanuit hier denk ik aan jullie!!! Dikke knuffel Chantal

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dwergje.....lieverd laat je goed verwennen en neem je rust. Al lijkt me dat moeilijk metc je kleine meid.

Chantal.....wat klinkt dat mooi allemaal zeg *jaloers* en idd is dat moeilijk als je dat ziet lieverd. Maar probeer het je vakantie niet te laten beïnvloeden he;)
    geniet nog maar lekker daar, want hier is het regen regen streepje zon regen regen:(

aaah hope, nu zie ik weer me nod. ZENUWEN....!

12. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Chantal ik sluit me helemaal bij deb aan geniet van je vakantie en laat er ook ruimte zijn voor jullie verdriet. Hele fijne tijd nog!! Geniet ervan..!

Deb de spanning stijgt.. heel veel succes met testen morgen, laat je het ons gelijk weten!? Ik check hem morgen extra op een berichtje van jou. Ohh wat hoop ik op een positieve test voor jullie meis!! Nog 1 nachtje slapen..

13. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

Apr 25, 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Lieve dwergje wat spijtig nieuws zeg...hier een hele dikke knuffel voor jou..en hopelijk knap je snel weer op...

Deb: spannend het aftellen is begonnen kan me best voorstellen dat de zenuwen nu wel begint te komen...ik zal zeker voor je duimen...

groetjes

14. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ja de zenuwen stijgen echt nu, pfff wat nou als het niet raak is......
    Wat het ook is, ik laat het meteen weten.
    Hope have fun vanavond he.....:D

15. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Helaas geen twee streepjes.....ik zit te trillen als een rietje. Baal er zo enorm van. Voor de zekeheid test ik woensdag nog een keer mocht ik nog niet ongesteld zijn.

Ik voel me zo leeg nu, en heel vreemd.

16. duckie83

duckie83 Actief lid

Apr 5, 2010
    178
    11
    18
    debby, niet leuk:x, maar ook nog geen bloed, ik ga gewoon keihard duimen dat er woensdag wel 2 streepjes staan.

dikke knuf.

duckie

17. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Aaargghh deb wat shit!! Maar zoals Duck zegt er is nog geen bloed, dus hou hoop meis! Ik snap dat dit vreselijk voor je moet zijn omdat je zo hoopte op een positieve test maar het kan nog steeds!

18. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    Rotterdam
    blijven duimen debby!

19. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

Apr 25, 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    aaaahhhh balen deb, maar goed het kan nog...ik zal zeker voor jullie duimen...wie weet helpt het...

dikke knuffel voor jou...

20. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

Apr 25, 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland

Share This Page