Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    och Debby, wat vervelend geen 2 streepjes....had ook goede hoop voor je ivm geen bloed. maar idd wie weet, geen bloed geeft misschien nog beetje hoop? mijn duimen draaien door tot t tegendeel bewezen is...knuffel

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dank jullie wel voor de opbeurende berichtjes.....alleen op dit moment zie ik het allemaal niet meer gebeuren. Idd het kan nog wel, maar ben echt op even. De zenuwen, het hopen.....het is teveel negativiteit om positief te blijven.

Dwergje.....hoe gaat het meis?

3. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    ja voel me lichamelijk prima staan/lopen beetje flauw duizelig maar verder prima voel me te goed zeg maar zou zo alles weer willen doen maar dat mag niet dat is wel moeilijk, geestelijk ook alles in orde

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nou dat is in ieder geval fijn om te horen :)
    Red je je wel zo overdag? En met je kleine meid?

5. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Deb: ja dat valt dan niet mee om positief te blijven, zeker als je dan in onzekerheid zit...en niet weet wat je lichaam doet..maar nog niet ong...dus hopend op dat het goed nieuws is..

Dwergje: Wat fijn te horen dat het weer wat beter met je gaat, maar je lichaam heeft wel heel wat te voorduren gehad..dus ja dat heeft zijn tijd nodig..

fijne dag allemaal...

6. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    mijn man werkt halve dagen dus die doet de dingetjes voor mij als hij thuis is, met lisa gaat het allemaal prima die begrijpt wel dat ik der niet optil enzo zei is gelukkig heel makkelijk

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    het besef begint nu pas een beetje bij me door te dringen, hoe stoer ik er eerst over deed, valt me toch wat zwaarder dan ik zelf wil toegeven, morgen zou ik 7 weken zijn. zo raar hoe het allemaal gaat en loopt! En hoe oneerlijk! Terwijl ik eigenlijk echt totaal niks te klachen heb! 1 ronde puregon en ik ben zwanger! Pffff moeilijk

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Het ging ook allemaal zo vreemd....je was zelf alweer aan het spuiten. En dan binnen zo'n korte tijd hebben ze gewoon je eileider verwijderd. Ik snap dat dat niet meteen door kan drtingen hoe het is gegaan. Maar meis....ik vind je nog steeds stoer! Maar probeer je emoties wel door te laten komen he....

Dikke digi knuffel

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nou helaas weer een witte test......en geen ongi. Maar dat kan goed door de utro komen. Doet best zeer dit....pffff

10. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Wat ben je toch een lieverd debby, dank je wel.

Balen dat het niet gelukt is :( begrijp dat het een domper is en dat het zeer doet :(

vanuit hier ook een digi knuffel

11. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi meiden,

dwergje, meestal kmt de klap wat later, doe rustig aan en neem je tijd op het een plekje te geven.

debby, nee, echt zo ontzettend balen ( zwak uitgedrukt) en nu? moet je het ziekenhuis bellen? en stoppen met de ondersteunende medicatie? en hadden jllie eigenlijk nog cryos?

sorry nu komt ff een blij berichtje van mij:

gisteren de auto opgehaald en meteen naar mijn ouders en schoonouders geweest. vandaag naar mijn schoonzus, lekker tuffen.

ik heb trouwens nu meer last van de prgnyl als de vorige keren, maar dat komt natuurlijk doordat ik nog 2 extra( morgen de 3de) pregnyl gespoten heb.

ik had ook even zitten rekenen en ik kan pas met zekerheid dat het mijn eigen hcg is op 1 july. dus dat duurt nog even.

tot later

groetjes

Duckie

12. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ducky idd begrijpelijk dat je er mee last van hebt nu doordat je meer moet spuiten, wanneer moeten jullie nu 'klussen'?

hoe bevalt de auto?

13. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Och jee Debby, wat jammer....ik had ook hoop dat er vandaag wat te zien zou zijn. En nu? Moet je idd net zoals Duckie al zei t ziekenhuis even bellen? Kijken wat zij hierover zeggen? Want eigenlijk zou dan nu je menstruatie er ook moeten zijn?

Dwergje, natuurlijk heb je het moeilijk, het is nogal wat wat er met je gebeurd is deze laatste weken....dikke knuffel.

Duckie, idd lijkt me ook, 3dubbel zoveel hormoon in je lichaam nu he, dus dat zal je zeker wel merken. MAAR hopelijk gaat dit je veel goeds brengen, duimen draaien!

Ik ga zo richting ziekenhuis voor gesprek met mijn gyn, kijken wat hij te zeggen heeft over mijn HELE lange cyclussen....

14. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    klussen hebben we al gedaan, die 3 x 1500 pregnyl is ter ondersteuning in de 2de helft van mijn cyclus.

auto bevalt prima.

joshi, succes bij de gyn straks.

15. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    oke dat ken ik niet kan je mij dat uitleggen?

is dat ervoor dat het vruchtje zich innesteld en je neit te vroeg ongesteld wordt ofzo?

16. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Lieve deb wat erg om jou berichtje te lezen, het had zo mooi kunnen wezen je eerste ivf zwanger. Meis hele dikke knuffel!! En inderdaad ff het ziekenhuis bellen om te horen wat zij te zeggen hebben. Ik heb zo met je te doen!

Dwergje het is ook nogal wat, wat jij de afgelopen weken hebt meegemaakt, doe rustig aan he en neem de tijd om dit een plekje te geven. Sterkte!

Joshi veel succes, ik ben benieuwd wat hij te melden heeft.

Duck lekker touren!! Veel plezier.. en 1 juli is ook mijn nod.. hihi maar ik test eerder hoor, als mn ongi zich tenminste nog niet aangediend heeft tegen die tijd.

17. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Hebben er nu 2 dames een NOD? Duckie en Hope beide op 1 juli, dat dat maar een mooie dag mag worden!

Debby, heb je het ziekenhuis nog gebeld? Is toch ook wel vreemd dat je nog geen menstruatie hebt....? Of kan dat echt door die Utrogestan komen? Dikke knuffel voor je meis!

Mijn gyn stelt voor om de Puregon deze ronde te starten met 100EH. Dus kans dat ik dan overstimulatie krijg is ook wat groter, maar dit gaan we nu proberen. Want dat ik zolang door moet spuiten iedere keer blijkt ook voor de kwaliteit van de eicellen niet echt goed te zijn en kans op een zwangerschap dus ook te verminderen.
    Verder gaat hij overleggen in de groep of een laparascopie en een LEO operatie zinvol zouden zijn bij mij. Hij denkt misschien van wel, dit was eerder ook al ter sprake gekomen, maar toen was het advies: eerst kijken wat Puregon gaat doen. Over 2 weken kom ik bij hem terug.

18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hope schat ik had ee hele lap tekst getypt in een pb, maar me tel liep vast en allesweg. Zal het morgen overdoen.

@ you all.....ik heb het zh gebeld, ze vond het eigenlijk nog te vroeg om te testen 12 dagen na tp. Wat ik niet snap want ik zit nu 15 dagen na eisprong. Tweede was de emmy's, daar kon ze niets over zeggen want dat doet het lab, zodra hun mij de brief sturen krijgen hun ook de info. Omdat ik nog niet ongi ben (wat waarschijnlijk door de utro is) raad ze me aan vrijdag nog een keer te testen en dan zoiezo maandag de bloed test. Brief komt wel morgen en uiterlijk vrijdag zei ze.

Ik zal morgen even terug lezen en reageren.

Knuff

19. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi
    dwergje, die 3 keer extra prgnyl, is er voor, om te zorgen dat mijn lijf dus zelf progesteron gaat aanmaken, waardoor een zwangerschap een kans heeft, omdat het vruchtje dan gewoon goed kan innestelen.

joshi, jij dus misschien ook een LEO operatie. mocht dit niet lukken, dan wil ik dat ook gaan doen. maar dan wel pas in het najaar, ook ivm vakanties van mijn collega's tijdens de zomer.

ik ga denk ik toch maar wa van die goedkope testjes bestellen via internet, om te kijken of de hcg daalt en hopelijk ook weer gaat stijgen.

tot later

groetjes

Duckie

20. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    ik moet ook ff dat e-mail adres die chantal gegeven had opzoeken ff kijken wanneer de hcg uit me lichaam is enzo

Deel Deze Pagina