Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Chantal, welkom terug! Fijn dat jullie genoten hebben, en ook fijn dat er ruimte was voor moeilijke momenten....die verwerking hoort erbij en goed als je daar samen bij stil kunt staan.
    De onderwaterwereld, zelf durf ik niet te duiken, wel ooit geprobeerd. Maar snorkelen gaat beter en ik vind dat prachtig!

Goh Duckie, ben ook nieuwd! Heb je nog een test gedaan....

Debby....wat super sh@t van je ongi....kan me voorstellen dat ik een vreselijke domper is voor jullie.... Hoe gaat het nu met je? En met Debby-man? Is ie nog veel wel of lekker thuis bij jou op dit moment, ik hoop het laatste!

Dwergje, je ongi doorgezet. En nu afwachten hoe je na deze cyclus verder hersteld neem ik aan? Fijn dat het wat beter gaat....hopelijk zet deze stijgende lijn door!

Zonneschijn, wauw die eitjes waren prima gegroeid dan! Fijn groen licht en nu maar afwachten he....duimduim

Hope, wat spannend ook voor jou is het afwachten dus!
    Hoe lang heb jij deze ronde moeten spuiten dan? Ik praat over een eitje bij mij (als er al wat groeit) tussen CD 23-27.... Mijn gynaecoloog vertelde dat zo'n lange cyclussen de kwaliteit van zo'n eitje kunnen beïnvloeden dan.
    Is er bij mij spraken van PCOS....nou zo is het wel steeds genoemd. Maar met bloeduitslagen zit ik op het randje (en dan nog de goede kant uit geloof ik) en mijn eicellen liggen niet in een 'kralenkrans' wat wel herkenbaar is als PCOS. Bij mij liggen er juist heel veel kleintjes kriskras door elkaar. Dus wat er nu precies bij mij aan de hand is?...

Zonneschijn, nee ik heb dus blijkbaar niet echt een cyclus van mijzelf....uiteindelijk krijg ik uit mezelf wel een menstruatie, maar soms kan daar ook zomaar een maand of 7-8-9 tussen zitten.... Ik ben nog niet bezig met IUI idd.
    Ze willen misschien een laparascopie bij me gaan doen in combinatie met een LEO. Die LEO om te kijken of dat een positieve invloed heeft op mijn eierstokken. Dinsdag hoor ik, nadat ik in het overleg ben besproken, of we dit op korte termijn gaan doen of anders hoe verder.
    Ik ben op 13-6 wel begonnen met Provera, die zijn nu inmiddels zo'n 4 dagen op, dus hoop dat die ongi nog een beetje gaat opschieten....

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden ik schrijf even snel....

Ben flink down geweest het weekend, gewoon door de vraag: waarom alweer niet? Begin er nu een beetje aan te wennen dat ik moet wachten ivm de vakanties dus k ga me ovulaties maar goed benutten.

Joshi....mijn schat zie ik op vrijdag rond 18:30 en zondags om 19:30 gaat hij weer terug. Me ongi begon op donderdag en vrijdag zetten het door in de ochtend. Dus was even alleen maar gelukkig niet voor lang.

Jullie zijn allemaal schatten!
    Zonneschijn, hope en duck....heeeeeeeel veeeeeel succes met het wachten.
    Duck heb je nog getest of de pregnyl eruit is?

Dikke digi knuff

3. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi meiden,

ja ik kon het niet laten en wederom getest, maar echt een heel licht streepje, ongeveer net zo licht als zondag. dus donderdag gaan we weer er een test tegenaan gooien en dan hopen dat hij duidelijker is.

hope, hoe is het met jou?

debby, dikke knuf voor jou. hebben jullie alweer iets gepland met het ziekenhuis?

zonneschijn, fijn dat de inseminatie goed gegaan is, nu hopen op een mooi resultaat.

chantal welkom terug.

nou tot later,

groetjes

duckie

4. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Het blijft spannend Duck!!

Hier vanochtend eerste rood gespot.. gewoon op 9 dpo, ik had het nog helemaal niet verwacht, weg is de hoop weer, hoppa uit niets weer met beide benen op de grond! Straks maar weer zh bellen.

Joshi is het bij jou al doorgebroken?

5. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Joshi: Tjee zeg allemaal wel spannend dus wat ze bij jou gaan doen. Hopelijk kunnen ze gauw de oorzaak vinden want zo elke keer in onderheid zitten wanneer je wel of niet ongesteld wordt is ook niet leuk zeg. En het zou dus wel fijn zijn dat ze dat laparoscopie gaan doen dan weet je ook wat er met jou aan de hand is.
    En heb je al gehoord wat ze hebben besloten>??
    Deb: Hier uit friesland een hele dikke knuffel voor jou. Dus bij jullie zijn ze dicht, nou dan heb je zelf ook vakantie is ook wel lekker toch. Kan ook voorstellen dat je verder wilt. Maar je lichaam wat rust te geven helpt ook wel eens. En wie weet gebeurd het spontaan dat hoor ik ook wel heel vaak.
    Hope: Gatsie wat balen zeg voor jou. En dan moet die knop weer om, dat valt niet mee. Een dikke knuffel voor jou wie weet helpt het..
    Duckie: Het blijft dus nog spannend, nog even door duimen voor jou..
    Zit nog lekker op het wachtbankje al heb ik wel al een tijdje last van de linkerkant wat dat nou weer is….de mooie eitjes zaten aan de rechterkant. Maar goed we wachten nog even af…
    Fijne dag allemaal..

6. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ow Duckie, jij houd t wel spannend zeg....! Ik duim gewoon door!

Hope....nee toch?! Zo duidelijk al dat je ziekenhuis heb gebeld voor uitgangsecho op dag 3? Wat een tegenvaller, dikke knuffel, die omschakeling is echt zo vervelend steeds....

Zonneschijn lekker op het wachtbankje! Goed zo, duimen draaien ook voor jou natuurlijk! En dus buikpijn links....geen idee, maar in die buikjes(en) van ons gebeurd ook zoveel he....

Nee mijn menstruatie heeft opstartproblemen geloof ik....er is wel wat gaande zeg maar, maar geen helder bloed nog. Dus als ik vrijdag geen menstruatie zou hebben zou ik eigenlijk een echo krijgen om te kijken of ik toch weer maar starten. Maar ja, heb wel het gevoel dat het een dezer dagen door gaat zetten. Mocht er morgen nog niet echt wat zijn bel ik wel even wat wijsheid is.;)
    Aanstaande dinsdag heb ik gesprek bij mijn gyn over wel of niet die laparascopie met leo idd. Ben heel benieuwd, maar vind ik ook wel heel spannend....en ga dan weer zitten bedenken of en wat daaruit zou kunnen komen en of het wel nut heeft dat te doen....oh zucht er zijn van die dagen dat je jezelf zo lekker gek kan maken....
    Ik wacht het dinsdag af en vertrouw er uiteraard op dat hun weten wat het beste is.;)

7. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Joshi..ja je kunt je zelf zo gek maken als je zelf wilt, vooral als je dan even gaat speuren op internet dan voel je heb ik dat ook en komt het wel goed?
    Of gaat het weer deze keer niet lukken pffffff ja soms wordt je er gek van...Niet leuk zulke dingen maar ja soms kan je het ook niet tegen houden en gebeurd het gewoon..
    Nou hopelijk zet je menstruatie gauw door.
    Dus je moet nog even wachten tot dinsdag maar dat schiet ook wel weer op..
    fijne dag..

8. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt joshi en zonneschijn!

Wat joshi zegt er gebeurt nog al veel in onze buikjes, dus op zich ook niet gek dat je van alles voelt, ik had deze maand na mijn eisprong ook nog paar dagen last van mn eierstokken wat weer weg ging, dus probeer er niet te veel op te letten zonneschijn waarschijnlijk gaat over paar dagen weg. Maar ik snap je wel.. je houdt je lichaam zo goed in de gaten, bij alles wat je voelt denk je wat heeft dit te betekenen.

Joshi wat vervelend dat het nog niet doorzet. Bij mij hebben ze het ook over een Leo gehad maar dit lijkt me ook best spannend dus vind fijn dat ik eerst met Puregon mocht gaan proberen (niet dat dat me al iets opgeleverd heeft) maar in ieder geval wel een eisprong. Ik zou er gewoon op vertrouwen dat je gyn weet wat het beste voor je is, maar volg ook je gevoel en vraag goed door he, ook over eventuele risico's, enzo. Zodat je goed weten wat je te wachten staat. Hopelijk zet je ongi snel door.

9. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    En joshi over jezelf gek maken dat herkennen we allemaal hoor, hier één die zichzelf dagelijks gek weet te maken. Het zit nou eenmaal in ons. Laat het maar rustig op je afkomen meis!

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ha meiden,

Hope wat balen zeg, zo vroeg al!
    Duck je houdt het spannend zeg!

Wij vertrekken zo naar het zkh in NL voor uitslagen bloedonderzoeken naar eventuele stollingsproblemen. Die uitslagen gaan bij de rest van het dossier en dan rijden we door naar gent, waar we vannacht een hotelletje pakken en morgenochten om half 11 de afspraak hebben. Ik heb al begrepen dat het daar vaak meeeega uitloopt, dus je blij mag zijn als je om 12u aan de beurt bent. E-reader mee, no problem!
    Misschien blijven we nog een nachtje, voor het geval ze onderzoek willen doen.

Waarsch hebben we wel WIFI int hotel, dus zal nog wel effe verslag komen doen.

liefs!

11. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Heel veel succes chantal! Hopelijk kan je verslag uitbrengen vanuit gent want ik ben erg benieuwd hoe je het gesprek en eventuele onderzoeken daar ervaart. Hopelijk geeft het jullie een hopelijk duidelijkheid. En lekker dat jullie een hotel daar hebben dat geeft in ieder geval geen stress om er op tijd te komen. Good luck!!

12. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Spannende dagen voor jullie Chantal, succes! Ik hoop ook dat je verslag kan uitbrengen, ben benieuwd wat ze in beide ziekenhuizen te onderzoeken/zeggen hebben, hopelijk voor duidelijkheid!

13. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Chantal succes vandaag en morge!!
    Xxx

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wij net aangekomen in Gent. Mooie kamer! Zo maar es eten.
    Uitslagen in NL waren goed, chromosomen duurt nog 2mnd.

15. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Chantal...Succes toegwenst hopelijk komt er goed nieuws naar jullie toe...

fijne dag allemaal

16. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    #1976 Hope85, 28 jun 2012
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
    Chantal waarschijnlijk zit je nu nog te wachten, ben je zenuwachtig? Succes meis!

Duckie heb je nog getest? Ik ben benieuwd!

Hier even een verslag van mijn ochtend...
    manlief zijn zwemmers moesten weer getest worden, dus vanochtend om half 8 zat ik in de auto richting het ziekenhuis met het potje tussen mn borsten... Op zo'n moment denk je echt even verstand op nul en gewoon doen, gelukkig zijn deze onderzoeken er en dit hoort nou eenmaal bij medische malle molen. Maar goed na het potje op het laboratorium ingeleverd te hebben dacht ik laat ik gelijk langs de poli rijden om te vragen of dat ik vandaag toevallig vast terecht kan voor de uitgangsecho. Ze zat inprincipe helemaal vol maar ik mocht wel even tussendoor (hier zal ze achteraf wel spijt van gehad hebben...hihi.. want door mij is nog erg uitgelopen) Maar goed gelijk naar de echo ruimte gegaan om te kijken of alles rustig was, maar helaas kwam er gelijk al een grote vlek in beeld en blijkt er een cyste te zitten die te groot is om nog deze menstruatie uit zich zelf te vertrekken.. Echt een domper zeg. Eenmaal aangekleed zeg ik tegen haar 'wat een tegenvaller is dit zeg' waarop zij vraagt 'trek je het allemaal nog?' Nou toen kwam al mijn frustatie en verdriet er uit en heb ik daar vervolgens weer potje lopen janken, elke keer dat ik dacht dat het klaar was kwamen er weer nieuwe tranen. Ze weet precies hoe ik me voel en ze zei ook elke x van die dingen die precies kloppen, hoe onzeker het je allemaal maakt, hoe frusterend het is dat je anderen wel zwanger ziet worden, hoe bezwaard je je voelt om weer je hart te luchten bij je partner. Ze stelde dan ook voor om weer een evaluatiegesprek met de gyn in te plannen zodat we de uitslag van de zaadtest horen, we mijn korte lf kunnen bespreken, er een echo gemaakt kan worden ivm de cyste en dat we bespreken hoe nu verder... al met al voel ik me nog steeds kut dat ik geen nieuwe ronde kan starten maar aan de andere kant vind ik het ook fijn dat ik over 2 weken een afspraak met de gyn hebt en alles weer eens doorgenomen wordt.

Verder gaf ze me nog een folder mee van een haptonoom, ze dacht dat zij mij goed kan helpen. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik heb nog een beetje gemixte gevoelens hierover. Aan de ene kant lijkt het me fijn wat extra begeleiding hierin te krijgen, aan de andere kant ben je er al zoveel mee bezig en dan nog meer.

Deb hoe gaat het trouwens met jou?? trek jij het nog?

17. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Succes chantal, ben benieuwd wat er in gent uitkomt!?

duckie idd alweer getest en wat geeft die aan?,

deb hoe is het? over het grootste verdriet heen?

Hope wat een domper, dat verwacht je op ze allerminst natuurlijk dat er een cyste zit maar wel fijn dat je over 2 weken weer een gesprek hebt om het door te lichten en te kijken hoe of wat.

Hier nog steeds ongesteld zit zaterdag pfff begint wel erg lang te duren nu :( elke keer lijkt het alsof het bijna aan het ophouden is en dan komt er weer een lading :S GRRRR.

Morgen naar de HA voor de wondjes en de hechtingen, wondjes zijn ontstoken en doen best wel zeer en door de hechtingen aan de einden kan het daar niet goed genezen komt er vuil bij en ontsteekt het dus, dus even vragen of hij die af wil knippen.

Joshi en zonnenschijn hoe is het bij jullie?

18. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Dwergje: wat vervelend dat de wond niet wil helen...en ik lees dat het onstoken is, meestal als we een wond hebben doen we dat in de soda maar ja dit is lastig om in de soda te stoppen..
    De ong...zal vast nu wel zo'n beetje tegen het einde lopen..

Hope: wat balen zeg, maar wel super dat je er even tussen door kon, en dat ze ook nog even de tijd met je nemen. Dat is altijd wel fijn om te weten.
    En zeker nu dat je nog een gesprek krijgt met gynacoloog wat je nog allemaal te wachten staat...Is altijd fijn om te weten dat ze je graag willen helpen hiermee.

Ik heb geen ervaring met haptonoom, maar wel met een psygoloog. Ik denk dat dat wel het zelfde is.
    Ik weet dat je ook goed met je man en andere famlieleden om je heen kan praten.
    Maar iemand die dan proffesioneel is is toch weer anders...zij/hij heeft handvaten om je er door heen te helpen..En ja je kan het toch atlijd een keer proberen baat niet schaadt het niet toch..

Deb: hoe gaat het met jou...fijne dag vandaag.

Hier alles oke, ik had wat last van de linkerkant maar zoalshet is gekomen is het ook weer vertrokken...
    Wat kun je met zulke dingen druk maken, spookt vaak van alles door je heen...
    fijne en zonnige dag...zo lekker aan het werk op de bso, denk dat we lekker gaan buiten spelen....

19. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ach jee Hope, wat een tegenvaller zeg....:xDus nu zo ie zo twee weken afwachten totdat je bij je gyn moet komen? Goed dat je daarheen gaat, anders loop je met vanalles in je hoofd (bv die korte LF) en opheldering is altijd weer even goed. Echt balen een cyste, heb jij dit vaker gehad? (moet zeggen dat ik bij je verhaal weer de tranen de loop laat....ik heb gister ook echt als een klein kind bij mijn partner zitten huilen, ongelooflijk:)).
    Toevallig heb ik gister met de telefoon in mijn hand gezeten om een haptonoom te bellen....een vriendin van mij (die van de situatie afweet) loopt zelf bij haar en heeft er heel veel aan. Ontspanningsoefeningen enz. Nou is mijn gevoel bij een haptonoom meteen heel zweverig....(dat moet bij je passen zeg maar...). Mijn vriendin staat daar hetzelfde in als mij en ging daar ook enigzins sceptisch heen....maar het tegendeel is bij haar gebleken, ze heeft er echt baat bij.... Dus wie weet. Ik heb de telefoon weer neergelegd gisteren, voor omdat ik ook het gevoel had "moet ik daar ook nog heen"....;)

Duckie, ik ben ook benieuwd en duimen draaien nog steeds!

Idd Zonneschijn, daar maak je je dan heel druk om, erg herkenbaar! Gelukkig is het weer weg.;)

Dwergje, je wond ontstoken? Jeetje, zijn het oplosbare hechtingen? Want die lossen alleen onder de huid op, vaak zie je dan irritatie ontstaan aan de buitenkant omdat het daar niet oplost en dus er lang in blijft zitten. Ben benieuwd morgen wat je ha zegt.

Chantal, hoe was het in Gent? Blijven jullie nog een nachtje of alweer onderweg naar huis?

Hier moet ik maandag voor de uitgangsecho, of de menstruatie nou wel of niet doorzet (doet ie nog steeds niet....:x). Dus dan zien we weer verder.

Verder ga ik nu op de bank liggen, met koorts en een hele dikke keel, auw!:(

20. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    @ joshi, ja klopt zijn oplosbaar maar de eindjes die buiten zitten die irriteren en ontsteken omdat die dus idd neit oplossen open blijven en niet afvallen dus daarom ff vragen of die het wil afknippen

en wat de haptonoom betreft, je kan het altijd proberen? is het niks is het niks maar dan heb je het wel geprobeerd?!

Deel Deze Pagina