Hallo allemaal, Jullie kennen het denk ik allemaal wel...alles moeten we plannen en werk moet zich eigenlijk maar aanpassen...onze cyclus laat zich meestal niet om het werk heen plannen. Nu zit ik tegen alle verwachtingen in hier met 3 knal positieve ovulatietesten (eerder dan verwacht...wilde het dus heel zeker weten). Morgen krijgen we dus weer een IUI!! Echter zou ik morgen ook weer voor het eerst op mijn eigen werkplek therapeutisch gaan werken. Ik zit al thuis vanaf 15 dec... Ik voel me nu dus enorm bezwaard en ik weet dat de vraag gaat komen waarom ik niet kan werken. Mijn man moet zijn goede om 08:00 inleveren...en de IUI is om 11:15. Ik kan niet alleen voor de IUI naar het ziekenhuis want ik kan zelf door een operatie nog niet autorijden. Ik moet dus in de ochtend mee met mijn man en dan wachten we daar op de IUI. Ik voel me zo enorm bezwaard en weet niet zo goed wat ik ze moet zeggen. Ik weet dat mijn collega's meer moeten werken nu ik er niet ben en ze nemen ook al mijn diensten over...voel me gewoon erg schuldig ook al kies ik hier ook allemaal niet voor. Wat zouden jullie geven als reden?
hoi wachtende, wij zitten eigenlijk nooit in die situatie. omdat we beiden een eigen bedrijf hebben. maar ik zou denk ik gewoon je baas eerlijk vertellen hoe het zit. ik denk dat je dan meer begrip krijgt dan bij een smoes. of het moet natuurlijk zijn dat je hele andere ervaringen hebt op je werk! succes met je IUI! Groetjes Sep
Vergeet het er helemaal bij te zetten, mijn eigen leidinggevende weet er van af. Ik denk alleen dat ze er vandaag niet is...de vervanger is nou niet echt subtiel... ik kan er dan donder op zeggen dat zo echt iedereen het weet..
Misschien zeggen dat je de reden prive wilt houden, maar dat je eigen leidinggevende wel van de situatie af weet? Dan zou diegene je altijd terug kunnen bellen ?
Ik heb mijn eigen leidinggevende even een mailtje gestuurd, die leest ze ook vaak als ze thuis is. Als ik geen reactie krijg bel ik vanmiddag werk gewoon...dan dan doen wat anoniempje zegt. Bedankt meiden !