Wie begint er met een zelf betaalde poging?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Staffie84, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wie van jullie begint er binnenkort met een 4e of meerdere ivf/icsi behandeling?

2. Wij hebben 5 vergoede PGD pogingen gehad. Nu zijn we bezig met eiceldonatie.
    We kunnen nog steeds PGD doen, maar dit is zoveel duurder dan eiceldonatie. En wij hebben 3 keer pech gehad dat na het onderzoek van de PGD er helemaal geen gezonde embryo's waren! Dus we hebben nagedacht over het feit dat we bij a €10.000 moeten betalen en kans hebben dat we geen terugplaatsing hebben.
    Mijn nicht doneert haar eicellen. Maar nu moeten we alsnog de behandeling zelf betalen. De medicijnen heb ik allemaal gratis gehad tot nu toe. Morgen hebben we een afspraak bij de dokter, waarin we hopelijk data's geen horen wanneer alles mag starten. Ik kan dan gelijk even controleren of ik al genoeg medicijnen heb, om het traject te starten.
    De behandeling zelf schijnt rond de €2500,- te kosten. We krijgen van mijn moeder €1000,- waar we echt heel erg gelukkig mee zijn!

3. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Jeetje, wat een hoop geld ! :(
    Ik moet nog beginnen met de eerste icsi poging, en daar ben ik al zenuwachtig voor, ik hoop natuurlijk dat het gaat lukken in die 3 pogingen, maar zal er ook zoveel geld voor over hebben!

Ik hoop echt dat het jullie nog gaat lukken, en dat jullie een mooi en gezond kindje in jullie armen kunnen sluiten!

Sterkte en succes !

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wij beginnen nieuwe jaar als cryo niks word aan de 5e icsi dus 2e zelf betaalde poging.. Als je meer wilt weten vraag maar raak!

5. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Hij hij,

Wij zijn aangekomen bij onze laatste cryo tp van de 3e icsi. Wij moeten hierna ook betalen en zitten bij bijgedragen...het kost een boel geld. Alles voor een wonder maar het moet wel realistisch blijven. Ben nu ook aan het rondkijken of overstappen na een andere verzekering zin heeft....

Groetjes

Deel Deze Pagina