Hallo Allemaal, Na eindelijk alles te hebben uitgezocht ( kliniek met anonieme donor of ZI met eigen donor ) zijn we eindelijk begonnen met ZI met eigen donor! Wij zijn een lesbisch stel en willen ook dolgraag een mooi kindje! We zijn deze maand begonnen en hebben 27 en 29 augustus de eerste keer de ZI gedaan. Nu zitten we op het wachtbankje en moeten we nog 2 WEKEN wachten voordat we kunnen testen! En dat is al zo moeilijk want ik ben hier de zenuwpees en denk... hebben we het wel goed gedaan/ uitgerekend enz.... naja zenuwachtig dus! Kan nergens anders meer aan denken! ( het is maar goed dat mijn vriendin zwanger moet gaan worden en niet ik! haha ) Nu leek het me leuk om met meerdere dames die ook rond deze tijd of net zijn begonnen met ZI onze ervaringen uit te delen!!! ( Mijn vriendi en ik hebben afgesproken om het voor onze fam. en vrienden stil te houden maar dat ik zooo moeilijk dus hopelijk zijn er nog meer net als wij! ) Ik hoor graag van je! Groetjes Nicole
Hoi Nicoleensandra, Spannend dat jullie zijn begonnen en voor de eerste keer in de (slopende...) wachtweken zitten! Er zijn hier op zp wel meer stellen die met ZI bezig zijn, maar ik denk dat je een grotere kans hebt om deze te vinden bij de rubriek 'zwanger worden' of 'NOD'. Ik snap dat jullie natuurlijk ergens wel gebruik maken van de medische molen, omdat je donorzaad nodig hebt, maar de meeste meiden hier dealen met verminderde vruchtbaarheid en zitten in de molen omdat het uberhaupt maar niet wil lukken met het zwanger worden. Ik hoop van harte dat jullie nooit op dit punt zullen belanden en dat je vriendin heel snel zwanger is (het liefst natuurlijk gelijk deze maand ). Veel succes!!
He meiden, ik herkende jullie namen uit het Geertgen topic! Dat is het dus niet geworden uiteindelijk.. maar zelf aan de slag gegaan. Spannend hoor. Veel succes en hopelijk is het meteen de eerste ronde raak. Wel iets van ovu-testen gebruikt? Omdat je je afvraagt of je het wel goed uitgerekend hebt?
Nana33 Bedankt voor de tip. Ik weet nog niet waar ik alles moet neerzetten maar ik zal het proberen Bij de andere topics. Ik zie dat je al 32 weken zwanger bent! Super gefeliciteerd! Alles gaat goed? Geniet er lekker van! Groetjes!
Ja klopt! We zijn naar Geertgen geweest maar hebben toch besloten om er niet verder mee te gaan. Het gevoel was niet lekker en dus hebben we besloten om via zi met eigen donor zwanger te worden. Maar wat zie ik????? Geweldig je bent zwanger!!! Super gaat alles goed? Gefeliciteerd! Ja we hebben ovu testen gebruikt maar omdat het de eerste keer is was ik bang dat we iets over het hoofd hebben gezien maar we mogen over 8 dagen testen! Heel spannend allemaal! Leuk dat je gereageerd hebt! Groetjess