Wie begint er ook binnenkort aan de 2de IVF-poging?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Milla Rose, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Milla; Succes meid!!

@ JackB; Balen meid! Wel super lief dat je kereltje een weekend weg heeft geregeld!

@ Lynn; Gatsie, dat zijn geen goede berichten! Hopen dat de 2e ronde beter nieuws met zich meebrengt!

2. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    @beginneling: en? is je ongi er al?
    @Milla Rose: hoe gaat het met spuiten? Ik heb geen goede ervaringen mie die 'botte' decapeptyl spuit...

Ik heb de decadatum 1 dagje naar voren geschoven. Aanstaande zondag begint het decagebeuren weer voor mij.
    Ik ben weinig op zp en dat beviel me eigenlijk wel maar nu de 31e eraan komt begint mijn drang om met lotgenoten te beppen wel weer;)
    De afgelopen week stond in het teken van nadenken of we er 1 of 2 laten terugplaatsen. Zijn jullie daar al uit? Voor ons is het wel een moeilijk besluit aangezien we natuurlijk al een heerlijke dochter hebben rondlopen...

3. Dag allemaal,

Heb een tijdje niet kunnen schrijven omdat ik al een week plat lig met me rug. Maar goed het gaat weer langzaam beter.

Ondertussen weer begonnen met de spuiten en gisteren voor een echo geweest en er zaten gelukkig weer genoeg eitjes morgen weer een echo en dan zoals het er nu uitziet a.s. dinsdag de punctie.
    Wel weer spannend allemaal.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs Lynn

4. jackb

jackb Actief lid

30 mrt 2011
    118
    0
    16
    hey,
    aan ons is het nog niet gevraagd maar we hebben het er wel al veel over gehad..en ik twijfel om precies de zelfde rede als jullie..ik heb ook een super lieve meid rond huppelen van 4..
    en weet je het al? sucses met beslissen...liefs jacky

5. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hey, dus je zit in hetzelfde lastige pakket? Wij hebben inmiddels besloten. Wij laten het afhangen van het aantal emmies en de kwaliteit. Als er 2 of meer A-kwaliteit emmies zijn dan plaatsen ze er 1 terug zodat we cryo's hebben en als er 1 of geen A-kwaliteit bij zit dan plaatsen ze er 2 terug.... Het wordt hier dus spannend tot op het laatste moment! Wanneer ga jij weer beginnen met de poging? Suc6 in ieder geval!

6. jackb

jackb Actief lid

30 mrt 2011
    118
    0
    16
    rond de twaalfde moet in ongi worden dan wordt ons cryo teruggeplaatst..hierna gaan we naar icsi poging 3 bij de eerste hadden we geen cryo en nu dus maar 1 dus tja..ik zal er nooit heeel veel hebben..sucses he..liefs jacky

7. Hallo meiden,

Hoe gaat het bij jullie?

Wij hebben ons contract aangepast toen we me de 2e IVF begonnen.
    Eerst hadden we gekozen voor altijd 1 emmy terug en nu hebben we gekozen afhankelijk van het ei kwaliteit.

Afgelopen dinsdag hebben we de punctie gehad viel wel weer een beetje tegen. Maar mijn mannetje had 60 miljoen zwemmers. Dat kan toch helemaal niet want dat is de reden dat we bij IVF uitgekomen zijn! Had had er elke keer tussen 1 miljoen en 7 miljoen!
    Maar ze hadden het 3x gecontroleerd en het klopte echt. :$
    Vanmorgen belde ze op vanmiddag de terugplaatsing van een 8 delige emmy en ze gaan er ook nog 2 invriezen.......vorige had ik maar 1 emmy. Van de 9 eitjes waren er 6 bevrucht en er blijven er 3 over een perfect resultaat zei de ivf arts vanmorgen. Nu maar hopen op een positief resultaat.

Denk aan jullie.

Liefs Lynn

8. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Sorry dames het was alweer een tijdje geleden!

@jackb
    Wat lief dat je aan me hebt gedacht. Nog even en dan krijg jij ook weer je cryo terug. Hoe gaat het verder met je?

@mila rose
    Hoe is het met jou? Gaat het spuiten nog goed?

@lynn
    Punctie al weer achter de rug. En 60 miljoen zwemmers wow.
    Nu dus 1 emmy terug en nog 2 in de vriezer. Maar die heb je vast niet nodig toch? Nu maar goed broeden. Doe ik met je mee!
    Hoe is het eigenlijk met je rug?

@1 a 2 terugplaatsen
    In het eerste gesprek zijden ze volgens mij dat je vanaf je 30ste mocht kiezen, maar dat ze het sterk afraden om er 2 terug te plaatsen. Toen ik er het laatste gesprek over begon zei ze dat ik daar nog veel te jong voor was. Maar misschien heb ik haar de eerste keer niet goed begrepen. Ik weet eigenlijk niet wat het protocol is van het MCK.

@beginneling
    inmiddels al weer ongi geworden?

@sportmamma
    Hoe gaat het met spuiten. Al geweest voor een echo?

@me
    Ik ben inmiddels weer in het bezit van mijn laatste cryo aka Pluisje 3. de vorige cyclus duurde wel 42 dagen en nu ineens keurig 30 dagen. Kwam dus sneller dan verwacht. Ik had er eigenlijk niet eens op gerekend dat hij goed zou ontdooien, dus was helemaal verbaasd dat ze belden met goed nieuws.
    Ik loop volgens mij nu 1 dag voor op lynn.
    Dit moet hem echt worden hoor, ik zie heel erg op tegen icsi drie qua punctie en laatste kans etc. Ook omdat ik niet weet of ik daar zo al wel aan wil beginnen. Maar aan de andere kant, ik zou niet weten wat ze nog anders zouden kunnen doen. Buiten de zaadkwaliteit is er verder niets aanwijsbaar mis met ons en loopt het volgens het boekje. 9 eicellen, 6 bevrucht waarvan 4 van topkwaliteit. Eigenlijk hebben we nu ook pas 2 kansen gehad.
    Maar laat ik niet gaan doemdenken! Puisje 3 blijft lekker plakken!

groetjes vriesje

9. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Vriesje; ben vorige week donderdag ongi geworden. Nu een maandje aan de pil en dan weer door voor onze 2e poging!! Spannend hoor! Duim voor je dat pluisje blijft zitten

@ Lynn; Super 60 miljoen zwemmers! Dat moet nu toch goed komen!

@ al; Ben nu niet zoveel online, omdat we lekker vakantie hebben! Dus het kan even duren voordat ik reageer!!

10. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hee meiden,

Dat zijn veel meiden op het wachtbankje, spannend! Misschien tijd een lijstje met data neer te zetten? Kan het niet helemaal volgen, en wil graag af en toe hier spieken als het zo ver is!

Hier nu sinds woensdag naast de deca ook met puregon in de weer. Spuit 125 iE. Heb alleen sinds ongeveer een week enorme last van bijwerkingen. Vooral een enorme hoofdpijn die niet weg te krijgen is. Valt me toch wel een klein beetje tegen, de vorige poging heb ik geen enkele bijwerking gehad. Dat was misschien ook wel heel erg geluk, maar dit valt me toch wel zwaar. Moet woensdag voor de eerste fm-meting, dus wordt nu weer spannender!

11. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @beginneling. JIj hebt dus het lange schema. Ik ben blij dat ik niet eerst een maand aan de pil hoef. Lijkt me een heel gek idee.

@milla rose.
    Spannend de eerste fm deze week. Dat van die bijwerkingen herken ik wel. Ik had de eerste poging ook nergens last van en de tweede wel. Sterkt ermee.

@Lynn
    Hoe is het met jou en heb je al testdrang? Wat is je gevoel. Ik had al even op je weblog gekeken maar daar stond nog niets.

Gisteravond getest en negatief. Dus helaas game over. Nog niet ongesteld maar had net al een beetje lichtrood gespot. dus zal zo wel komen.
    Gelukkig is het mooi weer! of zoiets.....:(

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ah nee vriesje... K*tzooi... :(

13. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    sja, net maar weer een afspraak voor de 3e pogig gemaakt. Vanavond maar weer aan de deca! Maar vanavond eerst lekker uit eten met een goede fles wijn!

14. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hallo allemaal,

@vriesje, kl... van je mislukte poging meis! Je kunt dus snel nog voor een cryopoging gaan?
    @Milla Rose, jeetje we lopen echt bijna gelijk! Ik ben donderdag met de puregon begonnen, ook 125 ie. A.s. vrijdag voor de fm en als het er goed uit is gok ik op de punctie volgende week maandag of dinsdag. Ik heb hetzelfde qua bijwerkingen, ook hoofdpijn maar niet zo heel erg, tis te handelen. Komt vast door die rot deca. Hoeveel laat je er terugplaatsen? Wij hebben besloten deze poging voor 2 te gaan afhankelijk van de opbrengst en kwaliteit. Indien we 2 x een a kwaliteit krijgen dan willen we er 1 graag bewaren maar vorige poging hadden we maar 1 van a kwaliteit...Hoe is jouw gevoel tot dusver over de poging?
    Bij mij wel goed, ben er totaal niet mee bezig! Mijn dochter moest vandaag weer voor het eerst naar school en ze was in de vakantie jarig. Ze gaat morgen trakteren dus ik ben druk aan het knutselen...
    Ik kom vanavond nog wel effe hier gluren...

15. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Shit Vriesje, lees net dat het je laatste cryo was:x:x:x... Ik snap die fles wijn, maak er gerust 2 van...

16. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @sportmama: wat leuk, we lopen idd bijna gelijk! Vandaag gaat het iets beter met de hoofdpijn. Wat voor gevoel heb ik erover? Geen eigenlijk, mijn ervaring is dat je er geen peil op kan trekken. Denk wel dat ik meer eitjes heb dan vorige keer, heb sinds vandaag ook flink steken in mijn buik. Maar de vorige keer was ik teleurgesteld omdat ik maar 6 follikels had. Daar kwamen echter wel 6 eitjes, 5 bevruchtingen en 4 top embryo's uit. Van de 3 die er in de vriezer gingen is er alleen maar eentje goed ontdooid. Dus een mooi resultaat geeft geen garanties. Hoop natuurlijk op flink wat mooie embryo's maar besef dat we maar 1 goede nodig hebben..!

Over het aantal, daar hoeven wij niet over na te denken. Vanwege gezondheidsproblemen mag ik maar 1 embryo terug laten plaatsen. En moet zeggen dat dat voor mij ook helemaal oke is. De embryo's worden dan wel ook maar per 1 ingevroren. Dus dat is wel fijn.

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *sluip*

zomaar even een grote knuffel van een exMMMeisje die nu MMMama is.

ik hoop SO dat de 2e poging voor velen van jullie een baby oplevert!
    hang in there girls, hoe moeilijk ook...

en @mila: voor jou duim ik met alle vingers!
    (wou eerst zeggen dat ik voor je vingerde, maar das wel HEUL raar he :D)

glitterknuffel!

*sluip*

18. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Thanks Klingel!

Vandaag wederom met hoofdpijn opgestaan en enorm heftig en realistisch gedroomd, ging helaas niet over zwanger zijn...
    Ik voel ook dat de puregon nu z'n werk begint te doen, vooral aan de rechterkant. Rechts was bij mijn vorige poging ook al het meest gevoelig en zaten er de meeste eiblaasjes.
    Milla, ik zag dat het bij jullie ook onbegrepen is. Heb je zelf een vermoeden waar het aan kan liggen dat het maar niet lukt? Ben je al eens zwanger geweest of heb je posi getest?

19. Hoi dames,

Vandaag heb ik positief getest, het is nog moeilijk te bevatten.

Wel te vroeg getest maar wel super duidelijk.
    En nu maar wachten dat het wuppie blijft plakken.

Ik blijf voor jullie duimen en hopen.

Dikke kus Lynn

20. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Jeetje lynn.. Wauw! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina