@Lynn, WOW gefeliciteerd, ik dacht je bent zo lang weg dat is vast geen goed teken. Vandaag even spieken en tadaaaaaaa! Ben helemaal blij voor je.
Tuurlijk duimen wij!!! Ik wens je heel veel sterkte met de punctie en het herstel! Hopelijk veel eitjes zodat je ook veel bevruchtingen krijgt! Hier alles goed. De punctie is goed gegaan met een opbrengst van 15 eicellen. Morgen belt Nijmegen ons het aantal bevruchtingen door...spannnuuund.
Oh wow jullie zitten er ook weer midden in! @sportmama Goeie opbrengst 15 eicellen! Ik duim voor zoveel mogelijk bevruchtingen. Hoe voel je je nu? @milla rose Sterkte met de punctie morgen. Ik zal aan je denken! @me vandaag 1e echo. 7 links en 1 rechts. Allemaal rond de 10mm nog even door dus.
@sportmama: zitten wij nou bij hetzelfde zh?fijn dat de punctie goed is gegaan, gefet mij weer beetje moet.. Eerste oxazepam zit er alweer in. Zo lekker naar bed en dan snel naar morgenmiddag... Dan zit het er weer op!
hey lieverds, hoe is het met jullie? hier alles goed hoor...k'heb een tijd niks van me laten horen sorry!! druk druk druk..dochterlief jarig en naar school!! maarre.....morgen terugplaatsing van mijn cryo!! in eigen cylclus!! super spannend weer...en bij jullie allemaal? 1zwangere zie ik!! van harte hoor!! en vriesje jij nu 3poging toch? al je punctie gehad? dikke digiknuf van mij... jacky
@sportmama! En hoe was het gegaan? Aantal bevruchtingen / Atjes? Hopelijk een mooie tp gehad! Ik loop precies 2 dagen achter jou. Hier met de punctie 9 eicellen, daarvan waren er 8 geschikt voor tp. Daar waren we zo blij mee! De orige keer hadden we van de 5 geschikte embryo's 4 Atjes dus we waren heel hoopvol op een cryo. Maar helaas.. Er zat deze keer maar 1 Atje bij. En ookal zijn we daar enorm blij mee, we hebben het echt een dagje moeten laten zakken.. De overige 7 gaan dus zo de prullebak in. Ik vind dat toch wel heel erg moeilijk.. Maar.. Nu dus een mooi klein beebje aan boord. Want voor ons voelt het nu al echt als zwanger zijn. Wij denken zelf dat het hier mis gaat bij de innesteling, en heb me nog eens goed ingelezen. Nu slik ik iedere dag een kinder asperine, een tarwekiemolie capsule en doe ik het de eerste dagen na de tp rustig aan. Ook houd ik alles warm en drink ik geen koude dranken. Ach, misschien is het allemaal onzin maar voor ons voelt het goed. Ik ben nooit o gesteld geworden door de utrogestan heen, dus dat wordt nagelbijten tot 12 sept. Dan mogen we testen... @vriesje: hoe is het met jou? Nog meer fm's gehad? @ jack: wat spannend vandaag! Dan loop je ongeveer gelijk met ons! Hoop dat er een mooie kwaliteit terug geplaatst wordt! Laat je het even weten?
@jackb Wow spannend weer, vandaag tp! Ik duim voor je hoor! sterkte met de wachteweken........ @milla rose Balen van geen cry's. Dit moet hem worden dus! Woendag tp? WOensdag de punctie! Wel iets minder follikels, rond de 6. Ach jah, zijn ze lekker snel klaar. Ben super zenuwachtig voor de punctie.
Hey hallo! Milla, inderdaad ik loop 2 daagjes voor op jou! Hoe ging de punctie? Mooie opbrengst hoor! Ik ben in Apeldoorn Het Gelre onder behandeling (punctie en fm's) en in Nijmegen wordt de bevruchting gedaan en de tp. Slik jij kinderaspirine op doktersrecept? Hier ook aan de tarwekiemolie + multivitamines en visolie, you never know... Hier verder alles ok. Afgelopen vrijdag zijn er een A-tje en B-tje bij mij teruggeplaatst. Nu broeden en wachten tot 10/9 om te testen. Vorige keer werd ik door de utro al ongesteld 13 dagen na de tp. Ik denk dat ik op 12 dagen na de tp al een testje ga wagen hoor! Ik voel nog weinig. Alleen zaterdagavond had ik een felle steek in mijn schaamstreek. En nog een beetje last van mijn eierstokken. Helaas was de punctie bij mij dit keer een hele pijnlijke ervaring omdat mijn linkereierstok er niet goed bij lag. Ik lag te kermen van de pijn en sportpapa viel daardoor bijna flauw. Was een behoorlijke toestand! Helaas dus weer geen cryo's maar ik had er al een beetje rekening mee gehouden. Volgens mij is Nijmegen daarin ook behoorlijk streng. Ze zeiden ook dat maar 1 op de 9 (!!) stellen hiervoor in aanmerking komt. @Vriesje, suc6 met de punctie a.s. woe en trek je nix van mijn heftige ervaring aan hoor
Woei dat klinkt inderdaad erg naar! Maar weet zelf dat het per keer kan verschillen. 1 voordeel vriesman kan niet flauwvallen, want die schitterd door afwezigheid. Die heeft het niet zo op witte jassen. Ik duim weer!
hey hier ben ik even... er is een type 1 bij me teruggeplaats en de cellen waren niet meer te tellen zoveel was tie al gedeeld...joepie!!! de twee andere terugplaatsing waren beide vers en type 2 6/8cellig... dus opzich klinkt dit weer hoopvol.. maar hier een vraagje:wie hoefde ook bij een cryo terugplaatsing geen mutsbollen te gebruiken? ik was helemaal verbaasd?? volgdende week donderdag mogen we voor de bloedtest..spannend hoor.. jullie allen sucses met broeden en vriesje sucses he met de punctie denk aan je..liefs jacky
Wij moeten bij een cryo juist tot 3 mnd doorgaan met de bollen als er een zs ontstaat. Vind het ook heel erg raar!
Hier ook geen bollen hoor bij cryo tp. Ik heb begrepen dat bollen alleen nodig zijn na gebruik pregnyl. en dat hoefde ik niet vandaar.
Hoi allemaal, mag ik hier meeschrijven Ik ben in maart begonnen met ICSI die poging is afgebroken. Ben ik in juni weer verder gegaan Er waren maar 3 eitjes 1 bevrucht. En niet zwanger . Ben sinds eergister begonenn met de 2e poging maandag de 1e echo.
*inbreekje!* als je progesteron van jezelf niet zo hoog is, en (dus) je baarmoederslijmvlies niet dik (genoeg) is het altijd erg zinvol om bollen te schieten! sowieso trouwens, wegens baatnietschaadtniet. ze zijn echt ' de lijm ' soms voor de innesteling. bollen gebruik je dan ook niet omdat je pregnyl hebt gebruikt, maar bovengenoemde redenen. soms gebruik je zelfs ook nog extra pregnyl. allemaal om zo best mogelijke omstandigheden te krijgen voor de innesteling van de emmy/cryo. en dat gun ik jullie allemaal zo! @mila: ik kwam even buurten bij jou om je een grote lieve glitterende DUIMknuffel te geven. DUIMMMMMMMMMMMMM en POSIPOWERRRRR! ik denk aan joe! smak, en succes allen! *uitbreekje*
@klingel Goh dat wist ik helemaal niet. Het mck legt het zo uit. Vandaar daar geen bollen. Nu een verse poging dus gelukkig wel bollen.
hey lieverds, vraagje..wie o wie weet dit: ik had vanmiddag een heel licht bruin veegje na toiletbezoek en heb af en toe vandaag wat buikpijn het lijkt een beetje op ongi krampjes..dat kan toch nog geen innesteling zijn?? verder ben ik al de hele dag happy..zo blij met mijn embryo.... dikke knuf voor een ieder die het nodig heeft..liefs jacky
Hoi meiden, Ik had een topic gemaakt omdat ik maar niet ongie wordt onder de decapeptyl en van het zh moet wachten tot ik 14 dagen overtijd ben!! Zouden jullie willen stemmen als je ervaring hebt hiermee? Alvast enorm bedankt!!!!! Hieronder staat de link! http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/299062-hoeveel-dagen-later-ongie-spuiten-deca.html#post10778460
@jackb Wow spannend. Ik heb geen idee meis, maar klint wel goed! Ik duim duim duim. Morgen mag ik 2 kleine pluisjes ophalen. Ik had bij de punctie 6 eicellen, waarvan 4 goed bevrucht en gedeeld. Ik heb me voorgenomen om na al mijn depresieve gedoe van de afgelopen weken lekker 2 weken te doen of ik zwanger ben! Ben dat doemdenken zo zat. Wie weet helpt het, al die positiviteit!