Wie begint er ook binnenkort aan de 2de IVF-poging?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Milla Rose, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    @Vriesje, zie net dat je een banner hebt aangemaakt dusssssss, van harte gefeliciteerd meis!!
    Nou, ik ga gauw ook een banner aanmaken!

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Zo meiden hier krijg ik weer een beetje hoop van... Zoveel zwangere :$ heb gister terug plaatsing gehad van ICSI 2.. Dus hoop dat ik over 2 weken ook kan zeggen dat ik zwanger ben;) hihi..

3. jackb

jackb Actief lid

30 mrt 2011
    118
    0
    16
    lieverds,
    hoe is het met jullie?
    hier erg misselijk en moe vandaar dat ik een periode niet online ben geweest en jullie verwaarloosd heb sorry..
    liefs en een dikke knuf jacky

4. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @sammy
    Hoe is het met de zenuwen? Zal niet lang meer duren voor je kan testen.

Jackb en sportmama
    hoe is het met jullie?
    Ik zag jullie niet in het meimamatopic, dus vroeg me ook al af waar jullie kletsen?
    oh lees net dat je je beroerd voel en niet online bent geweest. Wat naar schat, gaat het al beter?
    jullie nog geen echo gehad.

Hier verloopt de zwangerschap op zijn zachts gezegd wat onrustig.
    Vorige week vrijdag was ik er van overtuigd dat het misging door het vele bloedverlies. Daarna weer opgehouden en zaterdagavond no wat bloed verloren. Tot nu toe niets meer, en voel me nog zwanger. Soms missenlijk en gevoelige borsten. De testen worden elke dag donkerder. De streep verschijnt meteen met het doorlopen en is na 10 seconden donkerder dan de controlestreep. Ik begin dus weer hoop te krijgen. Er moet in iedergeval iets zitten anders stijgt mijn HCG niet. Ik heb nu het gevoel in een soort niemandsland te zitten.Ik maak me zorgen vanwege het bloedverlies, maar aan de andere kant voel ik ook zo zwanger. Ik zou het liefst gewoon mijn banjer terug zetten en de echo afwachten op 6 oktober. Als het dan mis is, is de klap toch we groot, hoe ik me ook gedraag de 2 weken ervoor.

Sorry voor het lange verhaal dames.

Groetjes vriesje

5. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    @Jacky, alles goed? Heb je al een echo gehad inmiddels? Hier ook misselijk en moe moe moe maar verder voel ik me geweldig en is het feit dat ik echt mama wordt van een tweeling inmiddels geland!
    @Vriesje, meis wat een toestanden allemaal bij jou maar ik begrijp dat jouw beebje een strijdertje is die het gewoon moet gaan redden hoor!! dikke knuf!

Ik schrijf af en toe mee bij het topic ' zwangere meiden uit de mmm' in zwangerschap clubs. Een hele leuke club met meiden die net zwanger zijn, meiden bij wie de bevalling nadert en een 'medetweelingzwangere'. Komen jullie erbij als jullie je goed genoeg voelen?

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hee meiden, helaas heb ik vorige wk op vakantie een miskraam gehad. Voor ons is het dus over. Als we deze verdrietige periode te boven zijn gaan we hopelijk weer met goede moed door.

Jullie allemaal succes met alles! Vriesje, ik heb nog een goed gevoel bij jou, hoop dat het klopt.. Zal voor je duimen.

Liefs Milla

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Milla@ Nee meen je niet slik hoopte zo voor je.
    Had je mijn pbbtje nog gelezen?
    Dikke knuffel kan helaas niet meer voor je den. kon dat maar .
    Denk aan je.

8. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Wat een vreselijk nieuws milla. Wat ontzettend oneerlijk. Heel veel sterkte samen.
    Lief dat je aan me denkt!

Afgelopen donderdag is mijn oma overleden, dus hier even niet zo actief.

Denk wel aan jullie.
    X vriesjes

9. jackb

jackb Actief lid

30 mrt 2011
    118
    0
    16
    hey lieverds,
    hier alles goed..de echo was top!!! hartje gezien fantastisch!!!
    met negen weken krijg ik ook nog een echo..joepie!!
    milla rose wat verschrikkelijk zeg.. hoever was je? en dan ook nog op je vakantie..sterkte!!
    en vriesje...gecondoleerrt met je oma.. hoe voel jij je??
    sprortmama hoe is het met je?? ik heb via de huisartst pilletjes gekregen tegen de misselijkheid het werkt aardig..
    liefs jacky

10. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Ivm bezoek even een korte ego.

we hebben een knipperlichtje gezien vanmiddag! Onze kleine pluis was al1,1cm, precies op schema! Wij zijn super gelukkig!
    Groetjes vriesje

11. jackb

jackb Actief lid

30 mrt 2011
    118
    0
    16
    lieve de vriesje.
    van harte meis.. o wat ben ik blij voor je joepie!!!!
    liefs, jacky

ps: vrijdag a.s. mag ik voor de negen weken echo joepie!!

12. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    thankx jackb!
    Kan het nog steeds niet geloven. Het is dat ik zo misselijk ben.

Hoe is het met jou? qua kwaaltjes enz? leuk hoor, zo'n 9 weken echo. Dan kan je echt al goed van alles zien. Laat je weten hoe het ging?

groetjes vriesje

13. jackb

jackb Actief lid

30 mrt 2011
    118
    0
    16
    hey lieverds,
    afgelopen vrijdag een echo gehad,alles is goed en de groei loopt precies op schema..ben nu officieel ontslagen in het ziekenhuis en kan een afspraak maken bij de verloskundige!!!
    hoe is het met jullie?

liefs jacky

Deel Deze Pagina