Van de primolut had ik idd ook een beetje een misselijk gevoel, maar niet heel erg.. Eigenlijk heb ik daar nooit zoveel bijwerkingen van. (wel haaruitval trouwens!) Voel me soms zo dubbel..Ben heel blij dat er wat aan gedaan kan worden, maar van de andere kant baal ik zo dat mijn lichaam niet werkt zoals het hoort te werken! Kan me daar soms behoorlijk verdrietig om voelen... Ook dat andere mensen soms 'zeuren' over dat ze ongesteld zijn met alle bijwerkingen..Dan denk ik: MAN! WEES BLIJ DAT JE ONGESTELD WORD:x... Hihi...Dat lucht ff op! Hoe gaat het met jou?
Haha ja ik snap je heel goed! ik was misselijk van clomid. Maar ik heb dat ook hoor, dan denk ik mensen jullie mogen blij zijn dat het gewoon werkt! Ik kan nog geen eens doen waarvoor een vrouw gemaakt is! Wat mij nog t meeste pijn doet is als vrouwen perongeluk zwanger zijn geworden dan ben ik gewoon zo jaloers dat het bij mij nooit zou zijn! Ook gewoon omdat mensen je niet begrijpen en er zo luchtig over denken! Met mij gaat t gelukkig nu weer goed! Word alleen soms een beetje depri van m'n eigen lichaam, voel zoveel maar t werkt nog steeds niet!
Dat heb ik ook ja.. Tja.. Was niet gewenst.. Maar wel heel erg welkom hoor!:x Of constant de vraag: is het bij jullie al niet eens tijd voor een kleine? Pff.. Idd om depri van te worden! Maar we gaan 'vrolijk' verder voor t goede doel!
Hallo dames, Klinkt allemaal heel erg herkenbaar. Ik denk dat alleen mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of nu meemaken echt begrijpen hoe je je voelt. Mensen die niet weten hoe het is hebben makkelijk praten, erg frustrerend soms. "gewoon positief blijven, komt allemaal wel goed" Ja dat kun je wel zeggen als je zelf al lekker 3 maanden zwanger bent.... En misschien komt het wel helemaal niet goed, wie zal het zeggen? Maar nee, zo mag je niet denken..... Daarom ben ik blij op deze manier met mensen in contact te komen die mij WEL snappen. Groetjes
@mamafemsy Dat vindt ik ook erg prettig.. Ben donderdag ongi geworden dus kan vandaag beginnen met de clomid 100mg! Ben erg benieuwd hoe het deze ronde gaat..Hoop rond de feestdagen een mooie test in m'n handen te hebben.. Hoe gaat het met de rest van jullie? Liefs, Noux
Dat zou inderdaad super zijn! hoop dat 100 helpt! Ben benieuwd hoe t met de bijwerkingen gaat, laat je weten hoe t daarmee gaat of t erger is of t zelfde? Ik ben nu bezig met primolut maar heb opeens best veel afscheiding, weten jullie of dat daardoor komt? Met mij gaat t voor de rest goed hoor en met jullie? Fijn weekend! Liefs
Hoi hoi.. Ff weer een update van mijn kant! Nou..De bijwerkingen laten me niet met rust helaas! Word 's nachts badend in het zweet wakker..(bah!) Heel erg last van haaruitval.. En een humeur!!!! Pfoe..:x Ben er niet echt gezellig van zeg maar. Ik reageer het vooral af vriendlief..de arme schat! Ben trouwens ook erg moe aan het eind van de dag..Ken ik niet zo goed van mezelf eigenlijk..en dan lig je in bed 's avonds..niet kunnen slapen! Ach ja..nog 2 dagen.... Groetjes, Noux
ach jeetje wat vervelend! hoop dat de bijwerkingen snel over zijn! Ik heb morgen m'n laatste pilletjes van primolut, had trouwens zaterdag roze afscheiding echt heel raar! Denk dat ik snel ongesteld word als ik klaar ben! Ben er gelukkig niet misselijk van! Fijne avond!
Hallo dames! Hoe gaat het met jullie? Noux, nog erg last van bijwerkingen? Femke, hoe is t nu met jou? Ik ben vandaag ongesteld geworden dus ga maandag starten met clomid 100 mg, ben benieuwd! Fijn weekend meiden! Liefs