Dank je wel meis. Vandaag is het helaas niet veel beter dan gisteren. Paracetamol helpt iets maar weg gaat het niet. Morgen maar de ferti bellen.
Queen wij hebben elkaar net gekruist met de berichtjes denk ik. Er is weinig veranderd. Para onderdrukt het iets maarde pijn blijft
@debby jeetje meid, wat balen zeg. Zou het kunnen zijn dat je niet goed reageert op die vloeistof die bij het opgewerkte zaad zit? Sterkte meid, ik hoop dat de pijn beloond wordt met roze over 2 weken. @esther hou je het nog vol? laatste loodjes zijn 'killing'... nog heel even geduld.
hey queen, voel me stukken beter nadat de 12 weken waren gepasseerd. Tot die tijd echt vaak slecht geweest, moest ook doorgaan met de utrogestan tot 12 weken, dus dat was minder, kende dat hele goedje niet, maar wat een 'rommel', letterlijk en figuurlijk. Maar goed, alles voor het goede doel. Nu nog vermoeid, maar dat vind ik niet zo erg, lekker op tijd naar bed doet goed. Durf nog steeds niet te genieten, woensdag de vruchtwaterpunctie, vind dit doodeng, hopelijk gaat het goed en is de uitslag ok EN dan ga ik genieten en shoppen Bij jou schiet het ook al aardig op, fijn zeg. Gaat alles goed en voel je je ok?
Voel me op m'n bekken na wel goed. Het kindje ligt eindelijk goed op groei. Moet wel zeggen de angst dat het mis gaat blijft altijd. Mag ik vragen waarom jullie een vruchtwaterpunctie laten doen? Ben t even kwijt. X
Thanx Heitje, Druuf en Essie en iedereen die ik verder vergeet!! Jullie zijn zulke lieffies! Yep, nu op naar de hormoontjes weer morgen. Hopelijk laatste of een-na-laatste keer! Essie en Druufie, bijna testen!! Natas, ook voor jou een spannende week, deze week!! Probeer positief te blijven Meis, komt vast helemaal goed!! Dikke geluksknuffel voor jullie alledrie met je spannende momentjes deze week! Liefs, Elvi
@ all, gister en vandaag ongikrampjes en wat bloedverlies. Echter wilde ik het perse weten en heb ik getest vanmorgen... Positief!! Maar nu bang dat ik nog ongi wordt voor woensdag of mijn bloedwaardes te laag zullen zijn pfff
Hè Es'. Ben nu online om te weten of tegelijk is. Hou nog even hoop want ik had ook een beetje bloedverlies.. Waneer moet je bloedprikken? Knuf
Woensdag bloedtest! Hopelijk houdt het op met bloeden pfff die onzekerheid is killing. Ken er een hoop met bloedverlies gelukkig dat geeft me nog hoop! Maaaar; mijn lichaam kan in ieder geval zwanger worden! Liefs
Es meis, wat fijn om te lezen! Hou hoop en moed, onzekerheid....jah dat is te begrijpen. Bloed verlies kan ook een goed teken zijn he Ik zei nog dat ik je vanaf vandaag in de gaten zou houden, ik zelf had denk ik ook niet kunnen wachten met testen. Ga je er nog een testje tegenaan gooien? Knuff
Woensdagochtend voor de bloedtest ga ik nog thuis testen. Als het streepje lichter is dan, weet ik dat het waarschijnlijk misgaat. Je HCG veranderd met 48 uur dus eerder testen heeft geen zin. Als ie donkerder is ga ik misschien meer vertrouwen krijgen.
Essie, ik was gewoon ongi tijdens korte tijd dat ik zwanger was vorige keer en een vriendinnetje van mij ook. Bloedverlies op zich zegt niet zo veel. Alleen als het een heel maandverband vol is met vers, rood bloed, dan wordt het spannend maar dan nog steeds weet je 't niet zeker!! Meis, wel alvast een heeeeeeeeeeeeeel voorzichtige felicitatie dan hoor , pfoe!! Ik ga er gewoon vanuit dat dit goed nieuws is!! Was je test heel duidelijk posi? Ooooooooooohhhhhhhh Meis, wat een spanning nu zeg, voel het mee !! Liefs, Elvi
@ Elvi, ik heb inderdaad ook vriendin die dat had. Eentje die nu 20 weken is en het de eerste 3 maanden iedere keer op de ongi moment ook gewoon bloedde. Soms zelfs heftig. Zegt dus niets maar maakt je zooooo onzeker. De test was duidelijk positief. Al vrij snel kleurde die. Later dat ik keek was ie nog donkerder. Maar het is natuurlijk pas woensdag testdag! We wachten in spanning af. Liefs