Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooohhhhhhh, ik hou het ook al niet meer voor je, hoe moet jij je dan wel niet voelen!! Meis, een positieve test is niet zomaar positief, laat ik dat voorop stellen!! Maar dan is natuurlijk de enge vraag of 't een plakbeepje is of niet. Nou Es, we gaan er gewoon voor, het is vast een plakbeep. Dat kan niet anders Meis!! Aaaaaaaahhhhhh, weet je hoe spannend!! Maar je hebt gewoon al een posi test Lieverd!! Ook een beetje blij zijn, juist nu!! Je bent nu gewoon zwanger hoor!!!!!!!!!!!!!! Zo zie ik het. Maar natuurlijk is 't eng! Maar geef je lijf ook wat vertrouwen!!
    Dikke zenuwknuffies, Elvi

2. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie, heb je een mooie foto van je test?

Liefs, Elvi

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hij staat in mijn album. Deze is nog wat lichter die had ik vrij snel gemaakt, later geen foto meer gemaakt eigenlijk nadat ie donkerder was. Liefs

4. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es, ik zie 'em niet in je album staan. Waar staat 'ie? Liefs, Elvi

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Heb je mijn vriendjes verzoek al geaccepteerd?? Ik heb maar 1 album daar zou die in moeten staan.

Liefs

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
  7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ahaa daarom kan ik hem niet zien ;)

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    ik krijg hem niet hier geen idee hoe haha

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie het idd op je link ja, maar ik vind 'em heel duidelijk hoor Es!! Super man!! Nu je vertrouwen houden en iedereen vragen om goed te duimen! Wat superspannend voor je Meis!! maar onthoud dat 't in de meeste gevallen goed gaat! Dikke knuffie, Elvi

10. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esther
    joehoooeee, wat gaaf zeg, heb je foto vd test gezien, een dubbele streep :)
    Ongikrampen, zegt niets, had ik ook. Hoe zit dat met het bloedverlies? Is dit een paar druppels? Kan ook dat t beter aan t innestelen is. You go girl en baby, plakken jij!
    spannend zeg, jeetje, nu nog spannender tot het bloedprik moment. Ik duim heel heeeeeeeeeel hard!

11. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    t makkelijkste om te reageren via 'quote', dan zie je boven in een paperclipje waarmee je een bijlage kunt invoegen. Lukt vast :D

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Eens zien of dit werkt

13. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    es : wat geweldig en ik duim met je mee dat het allemaal goed mag gaan!!!! joepie :D ben helemaal happy voor je lieverd !!! even aan je kleine ukk: blijf zitten bij je mooie lieve mama .. ze heeft lang genoeg op je gewacht dus blijf lekker bij je papa en mama...

status: helemaal in feest stemming voor onze essie :D

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ess gefeliciteerd meid met je zwangerschap.
    Ik zal vanavond een kaarsje voor je branden, dat de kleine moet blijven zitten waar die zit de komende maanden.

Houdt moed.

En je onzekerheid is heel erg begrijpelijk, maar je hebt wel een positieve test in handen...

15. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Debby hoe is die nu met jou? Wat zei de fer.arts?

16. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hee esje

wat een geweldige test zeg hou de moed erin hoor hoeft helemaal niets te betekenen dat bloed verlies zolang er ook geen stolsels inzitten en hoop heel erg dat je volgende test keurig donkerder is ben zo blij voor je

liefs benji

17. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    ES! Kom ik weer eens bijlezen, zie ik dat je een posi test had! Whahaaaa! Dat ziet er prachtig uit joh! Nu idd de bloedtest afwachten met de waarden (en je eigen test van woe ochtend..), maar wat die meiden hier ook al zeggen: je bent zwanger! Dus ook vanaf hier een felicitatie! Dikke knuff meid!

18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey natas,

Me arts raade me aan om (als nodig) na de volgende IUI toch 2 dagen bankrust te nemen. Waarschijnlijk reageerd mijn lichaam erg heftig op het vocht dat vrij komt bij de eisprong. Veel meiden voelen het ook daardoor, alleen bij mij s het een tandje (veel) erger. Maar zoals iedereen roept: alles voor een beebje :)
    Vandaag is het gelukkig al een stuk minder.

En hoe gaat het bij jou? Nog bloed gezien?

Knuff

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Es duidelijker kan niet! Toppie meis!
    Nou woensdag eens kijken wat voor dikke donkere strepen je post.

@ je mini, nestel je maar goed in bij je mama.

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooohhhhhhhhh Meis, wat maak jij het spannend voor ons, Essie!! Ga je morgen weer een test doen? Zou ik wel doen denk ik. Ik zou m,ezelf er helemaal gek mee maken, moet je dus misschien maar niet doen, hihi ;) . Lieverd, iedereen is voor jou aan het duimen, dat geeft vast geluk ;)!! Dikke knuffie, Elvi

P.S.: Ik wil heeeeeeeeeeel graag samen met jou en met de andere meiden hier op roze.....ga nu m'n eitjes ook maar eens extra aanmoedigen ;), hihi ;) . Hopelijk gauw op naar de IVF ;)!

Deel Deze Pagina