Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    He Es, jah ik ben het wachten alweer zat aan het worden. Maar ik ben daar altijd erg slecht in. Spuit uitleg ging goed, alleen wel vreemd om in je ww al bezig te zijn met de volgende stap.

Knuff

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @es.. Mooie dag hè 14 feb:) Bellen wil ik niet meer. We bellen een beetje vaak.
    Lig nu met zware hoofdpijn in bed:(. Zal wel door iets anders komen anders had m'n vriend t ook moeten hebben.

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik ben sinds vanmorgen ineens emotioneel!

Vanavond moet mijn zoontje weer naar zijn vader voor het weekend. En mijn ex en ik kunnen niet meer door 1 deur en weet dat mijn zoontje helemaal niet wil, maar toch moet van de rechter. Tja hoe leg je dat uit aan een kind van 5?

Misschien heb ik last van de pregnyl ik weet het niet.

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjonge Meis Natas, dat klinkt ook heftig zeg!! Ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat je daar af en toe even emo van bent!! Tegenwoordig doen mensen of scheiden de gewoonste zaak van de wereld is, maar als ik zie bij mensen hoeveel daar bij komt kijken, vooral qua emotionele schade. Pfoe pfoe!!! Hoe gaat je nieuwe partner hier mee om dan? En heeft je ex ook al een nieuwe partner? Nou Meis, kop op, je kunt het, je bent supersterk!! Kijk eens hoe ver je bent in je leven en je hebt een mooi zoontje op de wereld gezet! Komt goed hoor Meis!! En het is altijd beter dat je emotioneel bent en het er dus uitgooit, dan dat je er maar mee blijft zitten!

Een heeeeeeeele dikke steunknuf, Elvi

5. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie, Meissie, ik denk de hele tijd aan jou!! Stop bloed stop!! Zo, nou dat moet wel gewoon helpen hoor Lieverd, het komt recht uit m'n hart!! En wat een mooie dag, 14 febr. Wij hebben dan altijd een half jaar (14 aug. wat gekregen). Maar goed, nu we getrouwd zijn tellen we dat weer ietsje minder natuurlijk!

Ja, heb a.s. zo. weer eerste fm. Zal het even aanpassen in m'n handtekening! Ik hoop echt kneiterhard op 3 mooie eitjes!! Dan heb ik een kans! Ben wel heel benieuwd hoor, gisteravond voelde ik onwijs m'n liezen ineens. Deed best zeer. Weet niet zo goed wat dat is. Nou ja, we gaan 't zien a.s. zo.!

Dikke kus, Elvi

6. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ja goed, gaat langzaam, maar daar heb ik bewust voor gekozen :)
    Ongeveer 1,5 kilo in de 2 weken.. Sinds vanmorgen moet ik nog 3,5 kg, dus over anderhalve maand kunnen we ongeveer los :D
    Onze arts heeft al gezegd dat het ook niet zooooow precies kwam, maar ja, waar ligt die grens he?
    Dus ik ga gewoon voor het maximale!

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ nana, goed dat je voor het maximale gaat! Had ik toen ook hoor ;) ze zeiden tegen mij ongeveer 10% van je lichaamsgewicht. Woog toen 83 kilo en was er 15 afgevallen. Inmiddels door de hormonen weer 2 aangekomen maar goed hoort erbij !

@ Queen, beterschapjes meis! Rust ff lekker uit.

@ Natas, vervelende situatie enne hormonen maken je emo! Ik ken het gevoel vooral de pregnyll!

@ Debby, tja dubbel maar zo kun je wel meteen door!

@ Elvi, spannend weer! Ik had er vaak maar 1 of 2 met de IUI ondanks hogere dossis. Ik ga duimen!

@ all, meiden met endo.... vraagje voor een vriendin van mij. Ze is nu ook bezig met IVF (stimulatiefase) en heeft last van ongi krampen en last van pijnlijke ontlasting. Zou dit kunnen door de endo? Herkennen jullie dit.

Liefs

8. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @es.. Ja pijn tijdens ontlasting ken ik. Hormonen maken de kwaal erger dus het gevoel van je vriendin kan zeker door de endo komen. Vervelend.. Enne weten je ouders etc het al?
    Is het bij citroen ook gelukt?

9. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Bedankt voor jullie reactie.

10. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    natas: sterkte !! en is erg lastig voor jou en je zoontje... misschien een idee om je zoontje zelf met een advocaat te laten praten zodat het duidelijk wordt dat je zoontje niet naar zijn vader wil?

es: ja heb er ook echt zin in.. begin aan het eind van mijn latijn te lopen... slaap amper nog snachts... :( ik kan de slaap maar niet vatten en dan gaat om 06:00 alweer de wekker :x verder gewoon lekker zin in mn verlof en dan kom ik jullie elke dag vervelen hahahah ....

nana: zet hem op meid !

elvi: spannend zal voor je blijven duimen...

druuf: morgen mag je testen meid! ik zal morgen aan je denken!

voor iedereen die ik vergeten ben sorry !

veel liefs ons

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Goede morgen dames! Even snel ego berichtje hier. Vanmorgen getest en test was wit! Dussssss nu maar weer wachten op ongi en hopelijk snel 6e en laatste poging erachteraan!!!
    Veel liefsssss

12. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Goede morgen....

Vandaag een spannende dag voor Druuf, laat je iets weten meis?

@Nana, het is toch altijd beter als het er niet te snel vanaf gaat? Maar je bent al over de helft :)

@Elvi, meis ik ga duimen voor je zondag, wel fijn dat je op zondag kunt komen voor je fm.

@Natas, jeej dat is moeilijk zeg, in de mmm heb je al zoveel emoties, de pregnyll doet daar vaak nog een schepje boven op. En dan je ex, meis ik weet niet hoe het voeld maar ik denk aan je! Wij zijn test partners deze ronde ;)

@all, ik mag de 2de cd beginnen met 50IE puregon. Maar even een vraagje, mijn testdag nou 3 of 4 febr? Heb deze ronde ook 2 dagen eerder de IUI gehad, normaal op dag 15 nu op dag 13. Of heeft dat er niks mee te maken?
    Sorry als het een domme vraag is :)

Knuff

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    He druuf balen meid! Idd nu dan ook maar snel ongi worden, kun je verder. Daar kijk je denk ik al we naar uit he?

Dikke knuffel!!!

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ debby op de 14de dag na de IUI kun je testen!

@ Druuf, knuffel meis!

@ Queen, ja we hebben het onze ouders verteld en zijn allemaal enorm blij. Maar goed wel erbij gezegt dat ik pas echt blij kan zijn na een goede echo en ze zeker niets mogen kopen tot die tijd.

@ Forever, wat is de tijd toch enorm snel gegaan he!

Hier nog steeds ongi gevoel, ik voel echt vanalles gaande in mijn buik! Bizar eigenlijk. Maar ja ook nog steeds bloedverlies. Denk dat ik dat gewoon hou! Schijnt bij 20 tot 30% van de zwangerschappen voor de komen. Licht bloedverlies in de eerste 3 maanden. En ja ik heb altijd 3 van de 4 weken licht bloedverlies gehad dus waarom zou dat nu anders zijn ;)

Heb mezelf gister wel al opgegeven voor MvM want daar mag ik met 6 weken mee beginnen! Dacht dat is het eerste wat ik moet doen!

Liefs

15. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    druuf : ontzettend balen meid ! ik hoop zo dat je tijdens de ivf direct knallend hier op het scherm staat.... dikke knuff lieverd !

es: ja de tijd is voorbij gevlogen ! maar vandaag gaan we haar kamertje halen :) heb er zin in ! :D hoe is het nu bij jou ?? met het bloeden?

liefs

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Wat super leuk dat jullie het kamertje gaan halen!

Het bloeden blijft. Maar goed daar moet ik me maar bij neerleggen! Heb altijd bloedingen gehad. Meestal 3 van de 4 weken dus het hoort bij mijn lichaam. We kunnen pas wat zeggen als we een echo hebben! Heb vanmorgen wel nog even een testje gedaan ;) en deze was weer donkerder dan woensdag dus we gaan er dan ook vanuit dat het nog goed gaat. Volgende week wil ik zo'n digitale doen. Die kan dan mooi 3+ aangeven dat weet ik dat mijn hormonen nog steeds goed op niveau zitten haha. Alles om de tijd tot de echo door te komen ;)

17. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @druufke
    bah, gatver, balen zo'n witte test, die kun je nu toch ook niet meer zien! hopelijk volgende ronder meer geluk en anders gauw door met ivf.

@debby
    klopt wat esther zegt, de dag van de iui maakt niet uit, eerder of later in de cyclus, testen kun je 14 dagen na de dag van iui.

@esther
    wat fijn dat je weer een donkerder test in handen hebt :) en dan volgende week nog zo'n digitale, ha ha, deed ik ook, gewoon om maar zeker te zijn dat het hcg netjes omhoog gaat en de tijd door te komen tot aan de echo.
    wat heb je toch een mooie banner, staat je goed!

@hier
    heb een dag bedrust gehouden, toen een dag rust en vandaag weer langzaam op gang komen... T gaat goed, geen bijzonderheden, geen krampen of bloeding gehad en gisteren met de echo zag alles er goed uit, vruchtwater was weer aangevuld :)
    Nu nog de lange wachtweken tot aan de uitslag....

18. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Mijn zoontje is pas 5 jaar dus daar wordt niets mee gedaan. Mijn ex koopt hem om met snoep en manipuleert hem.

19. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Balen meis.
    Dikke knuffel

20. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Het klopt je kan testen 14 dagen na de iui, maar ik werd zonder te testen iedere keer op dag 16 ongesteld.

Mij is verteld pas te testen als je 10 dagen overtijd bent:(

Deel Deze Pagina