Oooh nee he.....is het echt aan het doorzetten of is het een beetje? Heb je geen test meer gedaan vandaag? Dikke knuffel
Had eerst wat opgevangen voor een test, maar bij afvegen zag ik dat ik ongi was.. Bah! Durf nu nog niet echt naar de wc, maar aan de pijn te voelen is het echt over en uit..
Heb je de test nog wel gedaan? En het is dus wel door gezet? Meis ik vind het echt erg voor je zeg pfff
@tash oh, neeeeeeeeeeeeeeeeee, zag gisteravond laat je bericht op mijn mobieltje, kon de test nog niet zien, was zo blij voor je, eindelijk.... Er staat toch echt een 2e lichte streepje! anders was die echt wit, spierwit. En nu? Heeft het doorgezet? Als t minimaal is, zou ik ik zou toch nog een testje wagen. Ongipijn zegt niets, had ik ook. Ik had dan wel geen bloed, maar esther wel, dus dat hoeft ook niets te betekenen. KOP OP, ik denk aan je en blijf nog even voor je duimen.
@esther meid, hoe gaat het nu met jou? Netjes rust houden en veel drinken he. Hoop dat je je beter gaat voelen. @benji balen meid, omowit is niet de kleur die we willen zien! Hopelijk met de (volgende) iui meer geluk!
Geen test meer gedaan.. Net weer veel bloed verloren.. Geen stolsels, maar wel helder rood bloed! Bah!
@tash ohw, jakkes meid, zo dichtbij.... weet niet wat ik moet zeggen, wat zul je je rot voelen. Leef met je mee. Hoop dat t je snel gegund is.
@ citroen. 2 dagen veel in bed gelegen en veel gedronken en pijn is bijna geheel weg! Bloedverlies ook sinds vrijdag avond gestopt! Begin nu aan het idee te wennen dat ik toch echt zwanger ben! @ tash ik heb ook helderrood bloedverlies gehad en krampen! Het kan dus toch nog... Knuffel
Wordt zo heen em weer geslingerd! Ben zo bang dat het afgelopen is en hebben de fams inmiddels ingelicht (ouders kwamen langs, dus de rest ook maar ff gebeld) Door jouw verhaal hou ik dan toch nog een hoop... En weet ook niet of ik nou naar de vu zal gaan of niet?! Valt emotioneel nu wel mee, maar kan niet zitten en lopen van de pijn! Wel heel fijn dat jij zo snel helemaal opgeknapt bent zeg!! Blijf je ook nog een beetje rustig aan doen? Liefs
@ tash, ja ik heb zelf om de dag getest! Ik zou wel de bloedtest laten doen hoor! Zoiezo heeft heeft ziekenhuis het nodig om een ronde af te sluiten. Ik zou morgenochtend gewoon nog een testje doen om te kijken of deze donkerder is! Knuffel meis!
Ga morgen met mijn vader e bloedprikken, kan zelf niet rijden nu.. (Ook weer lekker handig!) Maar Es, als je bij een cryotp ongi wordt, hoef je niet heen.. Dan mag je bellen om aan te geven dat je ongi bent en je wilt melden voor de volgende ronde.. Weet nog niet of ik voor die tijd nog ga testen.. Bedankt voor jullie steun meiden! Liefs
Hallo allemaal de helft ken ik al niet meer ik dacht laat ik even gluren deel 2 alweer zie ik leuk hoor zie dat esther jaja zwanger is leuk meid gefeliciteerd en alle andere meiden hou moed het komt goed zeker weten. Duim voor jullie allemaal en hoop dat iedereen gauw zwanger word.. Liefs van babyborn....
Heey Es, kan ook door de zwangerschap komen hoor. Mijn hartslag sloeg tegen 't plafond toen ik zwanger was, kwam door de hormoonschommelingen zeiden ze toen. Heey maar Lieverd, wat superfijn dat je bloedingen gestopt zijn nu!! Is 't helemaal weg? Super hoor! @All: Vandaag eerste fm gehad. 1 eitje van 21 mm en eentje van 11 mm. Direct Pregnyl gehaald bij de zondagapotheek en vanavond spuit zetten. Eerste keer Pregnyl. Heb geen uitleg gehad, ben benieuwd. Moest wel ergens een video instrcutie van te vinden zijn zeiden ze. Misschien domme vraag hoor, maar klopt toch dat ik dan nu moet stoppen met Puregon spuiten, toch? Lijkt me wel zo logisch, maar is niet verteld. Nou goed, beetje snel dus, maar ben megablij, want hoe eerder deze poging weer achter de rug is, hoe eerder 't gesprek over IVF!! Druufie en Benji, weer witte testen, meiden, zet 'em op!! We gaan voor roze dit jaar, he! Druufie, misschien gaan we wel gelijk op voor IVF!! Dikke knuf, Elvi
@ elvi! Heerlijk snel. Je moet inderdaAd vandaag alleen pregnyll spuiten! Heb je 1 of 2 doosjes? En heb je een tijdstip gekregen?? Ik had altijd 2 doosjes dan moest ik 1 watertje en 2 poedertjes mengen. Je zuigt met de opzuignaald water op en spuit dit bij poedertje. Als je er 2 hebt zuig je het weer op en spuit bij 2de poedertje. Daarna doe je de prik naald erop en injecteer je het! Het glazenflesje opbreken ging bij mij de eerste 2x fout... Je moet stipje aan de voorkant hebben (naar je toe) en dan openbreken naar achter met servetje eromheen! Hoop dat het lukt liefs!
Lieve, lieve, lieve Tashie, wat lees ik nu toch weer allemaal voor nare berichten!! Meissie meissie toch! Weet je echt zeker dat 't je ongi is, dan? Gatver Lieverd, had zo hard gehoopt voor je! Ik duim toch nog voor een klein wondertje hoor, je weet 't nooit! Dikke steunknuffels, Elvi