Hai Essie, thanx Meis!! Heb 1 doosje gekregen met daarin twee ampulletjes. Ja, tijdstip is vanavond om 22.00u. Ben heel erg benieuwd!! Dan di.a.s. alweer de IUI. Dat schiet lekker op he! Es, wat goed dat je bloed gestopt is Meis, vind het zo super dat je zwanger bent!! Ik kom je gauw vergezellen hoor . Dikke kus, Elvi
Goed zo! Kom maar snel op deze wolk geklommen nu het bloeden gestopt is geloof ik er in! Deze week komt de vrouw van moeders voor moeders langs!
Oh ja ff half uurtje van te voren uit de koelkast halen en langzaam inspuiten. Is rottig spul namelijk! Liefs
Thanx, ga het om half 10 uit de koelkast halen!! Ben benieuwd! Zal het langzaam inspuiten. Misschien even wat ijs op de spuitplek van tevoren leggen... Ga eens filmpje kijken hoe of wat zo. Liefs, Elvi
Es, spuitje gezet. Voel je idd wel. Had even ijs op m'n buik gelegd van tevoren, ging goed. Breken glazen ampullen ging ook goed, thanx voor alle tips!! Dikke knuf, Elvi
Aargh, vandaag schoonouders op de hoogte gebracht van het feit dat we zwanger proberen te raken en dat dit nog niet is gelukt.. Ze hadden geen idee hoe ze moesten reageren, prima.. maar dan mijn schoonmoeder even duidelijk probeerde te maken dat het bijna niet alleen aan haar zoon kon liggen, want ik kon ook wel wat afvallen.. dat schoot me wel een beetje in het verkeerde keelgat -_- *moet even haar ei kwijt*
@ Nana, niet erg aardig van je schoonouders zeg! Pff ik zou echt uitgevallen zijn denk. Vertel je zulk moeilijk nieuws en dan zeggen zij zoiets naars! Knuffel!
@nana ggggrrrrrr, ik denk ook dat ik zou zijn ontploft en haar had laten weten hoe ik er over dacht. Goed dat je je hebt kunnen inhouden
Nana, ben je lekker mee! Kan me goed voorstellen dat je op iets meer begrip verwacht had! Hier inmiddels ook stolsels verloren, dus is echt klaar ben ik bang.. Krijgen vanmiddag telefoontje. Nu dus op de bank met twee kruiken en rustig aan.... Zo veel pijn, is echt niet normaal! Liefs
@augustus joehoee, je bent de 12 weken gepasseerd! Fijn zeg Hoe voel je je? @Imke hoe is het met jou?
@ Citroen; Jij nog lekker zwanger.. Mooi meid! Voel je je nog goed? Ik dacht wil eerst hier eens weer gaan reageren! @ Esther; Zwanger, WOW! Gefeliciteerd! Het is je van harte gegund.. Voor iedereen natuurlijk, @ Tash; Wat een onduidelijkheden.. Hoop dat je gauw zekerheid hebt! @ Elvi; Morgen je laatste x IUI? Spannend.. Hoop dat je niet aan IVF hoeft te beginnen! Ik heb niet heel ver terug gelezen, dus voor de rest van alle meiden! KOP OP! Hier gaat het wel, nog steeds onderzoekjes en wachten.. Pff. Vorige cyclus een analyse gehad, maar is niks uitgekomen, geen eisprong. Dus aankomende cyclus opnieuw en als er dan nog geen eisprong is, krijg ik ICSI in gestimuleerde cyclus i.p.v. eigen cyclus. Vriendje is getest op alle hormonen en chromosomen en daar krijgen we de uitslag 2-3 van.. Spannend dus.
Thanx Citroentje!! Jeetje, jij gaat ook hard, nog even en je kunt zien of je kindje een jongetje of een meisje wordt. Heb je zelf al een voorgevoel? En wil je het weten? Lijkt me mietersspannend!! Imke, dat is alweer even geleden!! Alles goed Meis? Duurt allemaal zo lang, he? Dat wachten, pffff .....! Maar er komt een eind aan zie ik in maart. Dan maar veel leuke dingen doen tot maart, zodat de tijd snel voorbij vliegt! @Tash: getver Meis, wat naar! Ik hoopte het nog wel zo hard voor je!! Lieverd, even rustig aan doen idd en goed voor je laten zorgen he. Het is niet niks allemaal!! Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt Meis!! @All: jekkes, voel hele pijnlijke plek in buik van spuit gister. Hmm, nou ja, het moet maar!! We doen het er weer mee! Morgen hopelijk laatste, maar waarsch. een-na-laatste IUI en dan lekker door voor IVF, eindelijk!! Dat is wel fijn nu m'n cyclus zo kort is deze keer, de tijd gaat sneller!! Dikke knuf, Elvi
@ Imke, hopelijk mag je snel in het traject starten! Hele goede resultaten zoals je hier op het forum ziet! Ik duim voor een goede bloeduitslag! @ Elvi, naar plekje he, maar goed het is voor het goede doel! En heb je je al ingeschreven bij een IVF kliniek?? @ Citroen, trek je het wachten een beetje ? Je ziet zeker iedere dag smachtend naar de post te kijken? @ Tash, knuffel meid! Hopelijk trekt de pijn snel weg! @ all, vanmiddag ga ik langs bij de vrouw voor moeders voor moeders. Even inschrijven zodat ik mijn pies kan gaan inleveren Liefs
Succes Elvis! En zal je hierna dan nog een iui krijgen? Dan heb je er roch 7? Of is dat omdat de laatste drie dan gestimuleerd zijn? Sorry voor de vragen, was wel benieuwd... Spannend joh! En ik ga er gewoon lekker van uit dat je de rest van alle pogingen (iui en ivf) lekker NIET nodig hebt! Dikke knuff
@imke pppfffffff, vreselijk he dat wachten op iets om verder te kunnen. Hoop voor je dat je snel met icsi mag beginnen en je kansen worden verhoogd! De aanhouder wint @elvi yep, die pregnyl is venijnig, t brandt bij het inbrengen en daarna is het goed gevoelig, zeker als je net je knoop of boord vd broek daar hebt zitten. Allemaal voor t goed doel. Wij zouden inderdaad met de uitslag van de vwp te weten kunnen komen wat het zou worden, dus zeg maar met zo'n 2 weken, maar wij hebben aangegeven het niet te willen weten. Vind het wel wat hebben om niet alles te (willen) weten, zo houden we de verrassing, de nieuwsgierigheid voor de laatste loodjes. @esther heb nu nog niet zo'n last vh wachten, denk dat t volgende week gaat komen. T is nu nog niet eens een week geleden, ze zeiden 3 weken, dus denk dat ik vanaf (eind) volgende week de spanning wel ga voelen, wordt t post of telefoon. Pppfff, de gedachte alleen al dat je toch gebeld wordt, oef, maar even niet aan denken. @tash hoe laat krijg je de uitslag?
Hoiiii, Ja gaat wel goed hoor alles heeft een beetje een plaatsje gekregen dus tja zal wel moeten op dit moment is er een geboortenbom ontploft in onze vrienden kennissen kring dan voel je het wel eventjes maar het gaat goed hoor word dit jaar 41 dus het is mooi geweest we hebben er genoeg voor gedaan toen de tijd en we hebben gelukkig al een zoon die alweer bijna 11 jaar word. Nou meid geniet ervan en ik hou het af en toe een beetje in de gaten niet teveel want dan ga ik toch ook weer malen en denken en dat is niet de bedoeling Geniet ervan en alle andere meiden hou moed en blijf positief. Liefs van babyborn.....
Hey meiden, hier weer terug van een weekendje weg met vrienden, was erg gezellig! Lekker bijgekletst, uit eten geweest, spelletjes gedaan enz. Voel me wel moe en beetje beroerd door t weinige slapen (slecht bed en gehorig!) en anders eten dan normaal... Maar nu weer lekker thuis en terug bij t oude vertrouwde Tash wat een onzekerheid meid! Ik begrijp dat je nu op n telefoontje wacht? Veel sterkte en ik hoop nog steeds op goed nieuws voor je! Es wat fijn dat t bloeden is gestopt! Elvi, auw klinkt pijnlijk ja!