Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Haai!

Zou mooi zijn als je mag beginnen met je eerste IUI! Heel veel succes!

2. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Geweldig meid! Ben zo benieuwd hoe je dit allemaal gaat ervaren!

Heel veel succes! En 11 mooie Follikels... ;)

3. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hé meis!

Wat ontzettend sneu zeg! Maar als je al zo lang een goede vriendschappelijke relatie met haar hebt, is ze het wel waard om te vechten, of niet? Ook denk je daar op het moment niet aan?

Mensen kunnen gekke dingen doen hoor..

Sterkte! & hoop dat het gauw weer goed komt! ;)

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Druuf, succes vandaag meis met FM, hopelijk mag je snel voor de IUI en is het overblijfsel weg!

@ Ingeping, vervelend he die vermoeidheid! Jij ook al bijna de eerste FM, spannend! Heb je het gevoel dat er flink wat groeien?

@ Heitje, lijkt me ook heel raar en bijzonder om je kindje weer te zien, wel ontzettend fijn natuurlijk!

@ forever, wat een mooie echo meis! Heerlijk om te zien! Dan weten we weer waarvoor we zoveel over hebben ;)

@ Debbie, gebruik je verder geen hormonen? Alleen de pregnyll?? Het is wel een rotspuit maar als je hem ff half uurtje van te voren uit de koelkast haalt en langzaam inspuit valt hij te doen!

@ Imke, ze is het zeker waard om voor de vechten hoor. En gelukkig is zij nu ook niet. Ze zit ook niet lekker in haar vel en moet alles nog een plekje geven. Het is gewoon wat moeilijk omdat we nu niet op 1 lijn zitten. Komt uiteindelijk vast goed. We moeten nu gewoon even wat ruimte aan elkaar geven.

@ augustus, succes vandaag met de IUI! Dit wordt hem, ik voel het ;)

Liefs en dikke knuffel voor jullie allemaal!

5. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Heitje en Druuf: Thanx, lief dat jullie zo mee leven! Maarr ..

@ All: Vandaag eerste kleine beetjes bruin bloed alweer verloren hoor. Dus morgen of overmorgen zal het weer de dikke rode ellende worden! Maar voor de zekerheid doe ik do. nog wel een testje. Want toen ik dus een tijdje geleden zwanger was (helaas curettage) toen bloedde ik gewoon door. Dus testen vind ik altijd wat veiliger. Maar ik weet nu wel al heel zeker dat 't niks is. Altijd even vervelend, maar goed. We gaan er weer voor!!

@ For: wat een supermooie echo heb je joh!! Je ziet er gewoon ook echt al zo goed ene kindje in, helemaal super!!

Liefs, Elvi

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Elvi, balen meis. Had het zo gehoopt voor je! Maar goed nu maar op naar het echte werk! Na de HSG en hormonen moet het goed komen!

Knuffel!

7. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Meis, ik hoop 't! Ik hoop ook gewoon dat ik die hormonen een beetje trek en dat ik daar dus niet heel raar en naar van wordt. Heb nu altijd al zo'n last van m'n ongesteldheid. Hoop niet dat ik dat dan de hele maand door krijg of zo... Nou goed, alles voor een kleintje!! Dikke knuf, Elvi

8. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @queenmeisje
    een paar vraagjes....
    jij hebt toch ook ivf gehad? 1x gehad en toen zwanger? Hoeveel follikels had je en hoeveel eitjes zaten er in? allemaal gevuld, of ook lege? hoeveel ervan bevrucht en hoeveel teruggeplaatst? begin toch een beetje de kriebels te krijgen voor morgen...

9. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Same here Citroenvlinder.. Goeie vragen, hihi! ;)

Liefs

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hey meiden!

Forever: waauwieee wat mooi!!!

Debby: jammer van je ongi....nu op naar de IUI! Hoop voor je dat het meteen raak is!

Elvi: he bah bij jou ook al een ongi....En eerst een HSG...bedenk dat ze zeggen dat je na een HSG wel tot een half jaar vruchtbaarder bent he!! Ik heb goeie hoop voor jou!

Esther: fijn om te horen dat je het toch wel rooskleurig inziet met je vriendin, en dat het vast wel goedkomt.... ik moet er niet aan denken om mijn vriendin(nen) te moeten missen!

Ja ben ook wel benieuwd naar het verhaal van Queen!

Citroen en Tash: heel veel succes morgen met de punctie!!!
    Wat grappig dat jullie gelijk lopen!!

Hier: sta versteld hoe je smaak kan veranderen zeg! Heb sinds tijden weer een broodje pindakaas gegeten maar hij smaakt nog steeds niet, proef alleen zo'n bittere pindasmaak! Echt gek joh!
    Verder weinig boeiends beleefd hier haha

11. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tas en Citroen, meiden wat superspannend voor jullie! Jullie zijn zo gewoon zwanger, althans zo zie ik het!! Hopen dat het allemaal blijft plakken!! Ik duim voor jullie! laten jullie even weten hoe het was (en ook of 't toch pijnlijk was en zo)? Heeeeeel veel geluk toegewenst!! Liefs, Elvi

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hoi meiden, ik kreeg geen meldingen meer van het forum. Loop dus een beetje achter.
    Lees niet helemaal in hoor. Zag dat citroenvlinder me een vraag had gesteld en die ga ik even beantwoorden. Ik had 27 follikels. (forse over stimulatie) 17 eitjes. Ik spoot 125ml Gonal F Waarvan er maar 1 goed genoeg was een topper en dat was deze. De rest was of wel niet bevrucht geraakt of bevrucht door 2 zaadcellen of net niet genoeg om in te vriezen. Mijn vriend heeft gewoon goed zaad. Door de overstimulatie zijn Ze denk ik niet allemaal op top niveau gekomen en ze hebben door de cystes 2 mooie follikels laten zitten.
    @all. Vandaag de 10 weken echo gehad. Wat gaaf. De kleine rekte zich uit en draaide zich. Ook hebben we eenoog hartje gehoord. Nu mag iedereen het ook weten.
    Ik blijk wel A negatief qua bloedgroep te zijn dus dat houden ze in de gaten en mijn cystes ook.

Knuff voor allemaal.

13. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heery Queen, fijn dat alles goed was bij je echo joh!! Hoe voel je je nu? Liefs, Elvi

14. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @queen
    wat fijn zeg dat alles goed is en dat je het zag bewegen :)
    geniet er maar van en vertel het aan iedereen die het wil horen!
    dank voor je antwoord.

15. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Wat fijn Queen! Kan je nu echt gaan genieten!!
    Hopelijk de rest hier ook binnenkort!

Dikke knuffel voor iedereen

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    You're welkom citroen:)

17. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb alles bij gelezen
    wat wordt er gekletst zeg:D

Zie dat sommige van jullie al heel ver in het traject zijn...
    Ik hoop dat het bij jullie snel raak is!
    maar ook dat IUI/IVF bij sommige heeft gezorgd voor een prachtig wonder! gefeliciteerd!!

Hier nu juist nu ik zit te wachtten op mn ongi weer een lange cyclus:(
    Dag 20 en nog geen eisprong in zicht...

Pff...nu duurt het wachtten helemaal lang!

Heb nog wel een vraag aan jullie...
    hoe doen jullie het met werk?
    de echo's enz gebeuren natuurlijk allemaal onder werktijd...
    hebben jullie het gewoon allemaal verteld aan je werkgever en hoe reageerde hun?
    Of kunnen jullie steeds vrij regelen waardoor de werkgever niet van het traject hoeft af te weten??

aan de ene kant wil ik het gewoon eerlijk vertellen op het werk maar aan de andere kant...ik heb nog geen vast contract en zou het echt zonde vinden als ik hierdoor mn baan kwijt ga raken...
    lastig:)

18. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hendrika : Mijn werkgever weet 't, maar ik heb wel een vaste baan. Anders weet ik niet of ik 't zou vertellen, hangt denk ik van de setting af. Is het bedrijf groot of juist heel kleinschalig? En zijn jullie allemaal close? Of juist helemaal niet? Liefs, Elvi

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Elvi, komt wel goed denk hoor. Je gebruikt altijd een lage dossis in het begin. Echt veel last zul je er niet van krijgen. Bij mij helpt het altijd goed om gewoon te sporten ondanks je soms wat moe bent.

@heitje, lijkt me echt vreemd als ik normaal dingen lekker zou vinden ze dan ineens niet meer lust ;) Hormonen hihi

@ queen, wat heerlijk! Nu eindelijk echt goed genieten!

@ Hendrika, pfff lastige inderdaad als je tijdelijk contract hebt... bij mij weten ze het ook. Plan wel zoveel mogelijk de echo's voor 9.00 zodat ik zo min mogelijk mis. Maar IUI's en nu punctie en terugplaatsing ed. moeten toch echt onder werktijd.

Liefs

20. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    @ Hendrika: Idd lastig! Ik werk (gelukkig?) met directe familie op kantoor, dus die wisten het sowieso al. Maar zou niet snel iets zeggen als ik geen goede band had en/of als ik nog geen vast contract hebt. Als je weet dat je je 'meerdere' kan vertrouwen zou ik het wel vertellen.. Beetje tegenstrijdig miss?? Pff.. Tja.. Ga op je gevoel af. Als jij het nog niet wilt vertellen omdat het ze (terecht!) nog niet aangaat, dan moet je iets anders verzinnen als reden van afwezigheid. Succes hoor meid!

Liefs

Share This Page