Saskia, Welkom hier!! Gooi het er lekker uit! Doen wij ook allemaal!! Hoop dat je ook maar gauw op roze mag, net als wij hier, want dit is het forum waar iedereen dit jaar op roze gaat hoor !! Essie, snap je angst helemaal, herken het ook van toen ik eventjes (8 wkn. helaas) zwanger was. is nog veeeeeeel enger dan als je nog in de running bent, want dan is het ineens echt en dan moet het echt blijven zitten. Ik durfde bijna niet meer te lopen/sporten/ademhalen, hihi!! Komt goed met je kleine, knappe beebje hoor Meis ! Liefs, Elvi
@ Elvi thanks meis! Dat het bij jou misging met 8 weken, kwam je daarachter door de echo of kreeg je al voor de echo een miskraam? Ben zo bang voor de echo dat ze zeggen dat het hartje helaas niet is gaan kloppen of dat je al met 5 weken gestopt is met groeien ofzo en dat ze het dan moeten gaan weghalen pfff er spookt zoveel door me hoofd. Ben blij als het 14 februari is zeg! Jij inmiddels ook weer in je wachtweken! Ook 14 febr. spannende dag Kunnen we samen wachten! Liefs
Heey Essie, ja gezellig samen wachten, doen we !! Ja, mijn miskraam voelde ik eigenlijk al aan ja . Ik bleef steeds (kleine beetjes) bloed verliezen en had enorme buik-, maar vooral rugpijnen. Zat scheef achter het stuur naar m'n werk! Echt niet relaxed. Maar goed, bij eerste echo leek alles goed. Vruchtzak konden ze idd gewoon zien, zag er goed uit en het was niet gek dat er nog niets te zien was zeiden ze toen, want was ook nog wel erg vroeg (6 wkn.), moest toen anderhalve week later terugkomen. Toen was vruchtzak wel gegroeid, maar nog steeds hartstikke leeg... Dus ja, toen was 't wel duidelijk. Maar ik voelde meer dan alleen angst om het kindje te verliezen hoor, het was echt het gevoel dat er iets goed mis zat. Dus ook al komt het als een klap, een echte verrassing was het niet dat het niet goed zat . Maar Lieverdje, bij jou gaat 't helemaal goedkomen hoor. Je ligt niet krom van de rugpijnen, toch? En je bloeden is ook al gestopt!!! De kand dat het goed gaat is echt veeeeeeeele malen groter dan dat het niet goed gaat! Dus kop op Schattie, komt goed!! We gaan er samen voor! Jij voor een kloppend hartje en ik uberhaupt voor een beebje . Dikke knuf, Elvi
Hey natas, Ik heb vanmiddag ook de kv 2v5 gehaald, ook mijn borsten zijn weer erg aanwezig. Dat heb ik wel iedere maand maar nu zijn ze tja hoe zeg je dat....warm, gloeiend maar goed het kan nog steeds 2 kanten op. Ga je tesen voor je nod? Ik twijfel, van de ene kant wil ik het wel want dan kan ik me evt op me ongi "voorbereiden" en van de andere kant durf ik niet goed. AAAAAAAAHHHH !!!!!!! DAT WACHTEN OOK ALTIJD !!! Hahahahaha
ik heb vanmiddag ook bij kruidvat 2v5 gehaald. Ik heb normaal nooit warme handen en voeten. Nu lijk ik wel een straalkachel in bed, hahaha. Ik twijfel of ik wel of niet zal testen vandaag of morgen. Ga jij testen voor je NOD? Ik begrijp je twijfel heel erg goed.
Mijn gevoel zegt nu....afwachten. Ik heb nog geen een maand zo'n twijfel gehad als deze. Miss omdat het mijn laatste IUI was zonder puregon. Gister had ik ongi krampjes, vandaag weer nergens "last" van. Als ik de test drang niet meer kan houden hren jullie het Jij ook iets laten horen dan he?
Dames, mijn test was 1 dag voor NOD positief met licht streepje van kruidvat! Ongi krampjes zijn ook zo zwangerschapskwaaltjes mijn borsten waren eerst pijnlijk en voor nod werden ze juist ineens heel zacht
Es ik heb een paar van je blogs op bb gelezen, en om daarna hier jou te zien typen over je zwangerschaps ervaringen zet gewoon een lach op me gezicht Ik ben ook gaan proberen alles terug te denken en op te schrijven, alleen lijkt het meer een boek als een blog....het is zoveel eigenlijk en ik ben pas op de helft van me IUI traject. Ik gaproberen vol te houden tot zaterdag ochtend denk ik met testen. Meestal als ik het op me nod doe is ie nega en ben ik een paar uur later ongi.....
Bedankt voor jullie lieve reacties! Zaterdag wordt waarschijnlijk de dag van de derde inseminatie... spannend weer! Maar jullie zijn eerder aan de beurt, dus ga enorm duimen, ieder goed nieuws geeft toch ook altijd weer hoop! Sterkte met wachten!
Nee ik nog niet, vandaag dus cd 28. Loop al uit voorzorg met een inleg kruisje in. Vandaag zou het moeten komen is dat vanavond nog niet dan test ik morgen.
Het enige wat ik een beetje vreemd vind, is dat ik nauwelijks afscheiding heb. Ik loop inmiddels ook uit voorzorg met een inleg kruisje. Ik heb ook nauwelijks afscheiding. Dus ik verwacht dat ik morgen of overmorgen weer ongesteld wordt. Ik heb nl begrepen dat wanneer je weinig afscheiding hebt, je eerder ongesteld wordt dan zwanger bent
Hè meid, balen joh. Maar nog geen ongi? Ik heb een gevoel dat het niet raak is, daarom durf ik denk ik niet te testen. Dikke knuffel
Ik weet niet meer wat ik moet denken. Nog niet ongesteld, maar dat word ik meestal op dag 16 na de inseminatie. Ik hou er rekening mee dat ik zaterdag alsnog ongesteld wordt
Balen Natas! Hier pas meer afscheiding gekregen sinds afgelopen weekend, echt waterig zeg maar. @ deb, morgen ochtend spannend!
Natas, he gatver, balen Meis !! Ga je wel leuke dingen doen dit weekend? Dan hoop ik dat dat helpt om je gedachten te verzetten!! Dikke steunknuf!! Debster: Vet spannend!! Negatief gevoel zegt idd zeker niet alles hoor! Ik duim voor je Meissie !! Essie, potverdikke wat heb je toch een mooie banner en wat tikt 'ie lekker door!! Alles goed Lieverd? Liefs, Elvi
@ Elvi, ja he ik kijk ook iedere dag vol ongeloof maar ook trots naar mijn banner! Heb zo'n hele leuke app op mijn telefoon die ook precies weergeeft hoever ik ben en wat er nu gebeurd in je buik Zo leuk! Hopelijk mag ik er nog zo'n 8 maandjes van genieten! Verdiend denk ik zo haha Ik voel me goed! Nu moeten jullie allen nog volgen! Tis wel weer tijd voor wat ROZE hier! Liefs