Natas en Debster, oh neeeee, wat vervelend voor jullie Meiden !! Ik had nog wel zo hard duimen gedraaid voor jullie! Natas, hoeveel pogingen IUI haeb jij al gehad nu? Benji, jammer dat je ongi bent geworden Meis, maar super dat je door mag voor IUI dan nu !! Dikke knuf, Elvi
Ach lieverds!! Wat een K-nieuws! Hele dikke digiknuff! Veel sterkte hoor... en we zijn er voor jullie! Liefs
Haha, Hollandse klasse, supergrappig!! Ennuh, mannen zwanger, haha, moet er niet aan denken ! Weet je hoe ze dan zouden zeuren over ieder pijntje en dingetje, haha!! Wij vrouwen zijn eigenlijk veel sterker en stoerder hoor, hihi ! Dikke kus, Elvi
@druufke sterkte meid met dit verlies. @debby en natas balen meiden! @elvi ha ha, zeker zijn wij stoerder! t is niet voor niets dat de mannen niet zwanger kunnen worden Stel je voor zeg, die zouden inderdaad heeeeeel veel klagen en zeuren.
Debby balen. Maandagmiddag hebben wij een evaluatiegesprek met mijn gyn. We gaan ook de vraag stellen, hoe het kan dat het sperma onderzoek in september goed was. En bij alle 3 de iui's en 0% A is voordat het is bewerkt en na ..% Ben benieuwd wat die gaat zeggen nog 3x iui of meteen ivf in
Wat wel invloed kan hebben is te lange onthouding van te voren. Sperma leeft maar 3 dagen dus die zitten vooraan. Wij hebben altijd 2 dagen of de dag ervoor nog geknuffeld. En het is altijd goed.
het maakt niet uit de 1e 2x hadden we 2 dagen onthouding en de laatste x 3 dagen. voor de inseminatie morgen we 2 dagen van tevoren niet meer knuffelen
Hihi, knuffelen! Zo noemen wij het ook... Sorry voor deze 'onderbreking', moest er zo om lachen... Bij jullie dan ook knuffelen en gewoon knuffelen? Om't maar lekker duidelijk te houden.. Wat een gedoe lijkt me dat iui. Heb daar zelf geen ervaring mee, maar als ik jullie zo hoor... Sterkte hoor meiden! Dikke knuff
Jah ik vind dat wel leuker en gezelliger klinken hihi maar het iui traject jah.....ik moet zeggen dat je er een berg geduld voor moet hebben. Wij zijn nu vanaf de cycus analyse meegerekend al vanaf maart 2011 bezig. En ikmag nog 3 keer jeeej nee soms denk ik wel geef mij ivf want dat geeft vaker resultaat. Maar jah het is wel een stuk zwaarder lichamelijk zeker. Nou ik ga deze ronde duimen op geen overstimuatie
Ik hoor heel veel meiden altijd maar zeggen: doe mij maar ivf. Maar met iui zijn de kansen toch ook al groter? Het komt al vaak over als een noodzakelijk kwaad tot jullie 'door mogen' met ivf... Terwijl ivf idd wel zwaarder is door de punctie.. Nou, ik hoop dat we allemaal snel lekker in verwachting zijn!! Klinkt zo lekker ouderwets, hihi!
Welkom andora! Als je vragen hebt of gewoon even van je af wilt kletsen ben je hier op de juiste plek! Liefs
Hai meiden das lief wow waar moet ik beginnen hahahah wil niet gelijk een heel verhaal neer gooien . Ik heb PCOS en clomid gehad zonder resultaat slik ook nu metformine er bij al 4 maanden en dit gaat erg goed . ik moest eerst afvallen voor verdere behandeling en dat is nu gebeurd . Nu is mijn manneke gecontroleerd voor de IUI eerste zaad onderzoek : 60 miljoen waarvan 30 voldoende was maar 30 % bewegelijk maar kon er mee zwanger worden zei ze me . ook bij de samenlevingtest zei ze me dat ik weinig vruchtbaar slijm had waar de zaadjes in zwemmen zeg maar maakte niet echt uit . maar daar kwam ze later iets op terug vroeger had ik altijd veel maar nu niet meer ?? vaag maar ja oke kan hahaha Na proef opwerking voor de iui en 2 maanden kijken hoe cyclus verloopt zonder clomid is de zaad van mijn man het zelfde alleen bleef er na opwerken nog 1 miljoen over dat was een grote domper ze vertelde me dat ik aan ivf moest gaan denken ?? nu ben ik dus wezen googlen ( me grote vriend) hahahah en daar lees ik dat er een heleboel vrouwen IUI hebben gehad met de 1 miljoen en dat het de ondergrens is . zij wilde liever tussen 4 en 6 . Nu hebben we aan komende week nog een keer controlle en wachtend op mijn NOD moet ik 27 feb terug komen en dan horen we van hoe en wat . ik heb nu zo iets IVF wil ik als laatste redmiddel gebruiken ik wil graag de iui en dan na een jaar ivf pas doen heb ik hier recht op ? welk ziekenhuis doet wel IUI met 1 miljoen snap er niet veel van dat er dus 59 miljoen is verdwenen ?? maar goed pfff nou is alsnog lang verhaal sorry liefs
Tjee benji ik lees je onderschrift ik heb er geen woorden voor wil je wel een grote knuff geven al ken ik je niet !