Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen Andora, hier gaat alles goed! Misselijkheid blijft wel maar goed dat heb ik ervoor over ;)

Jij al een beslissing gemaakt voor IVF of IUI ??

Liefs

2. Andora

Andora Lid

Feb 5, 2012
    95
    0
    0
    hai hai nee niet echt ik weet wel dat ik de ivf dan wel door laat gaan als ze der op aan dringt ik wacht nog op 2de semen onderzoek en wil ook een goed gesprek met zeker als de ivf niet gelukt is of het dan echt daar stopt ?

Misselijk ja :( dat is minder he maar hoort er bij en ik snap helemaal dat je het er zeker voor over hebt :D hoe voel je je verder ??

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Waneer heb je gesprek? Spannend allemaal !

Verder voel ik me eigenlijk prima. Wel erg moe maar dat komt omdat mijn lichaam heeeel hard werkt ;)

Nog 6 nachtjes tot de echo! Gaat nu eindelijk een beetje opschieten!

Liefs

4. Andora

Andora Lid

Feb 5, 2012
    95
    0
    0
    ja dat is waar meid , nog 6 dagen ? spannend en gaat nu snel dichter bij komen , zal vast goed zijn moet gewoon !!!

gesprek is pas de 27ste pffff en de 14de nog een keer zaad afgeven .

5. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esther
    joh, leuk een nieuwe banner :) Gaaf is dat he, als je die dagen ziet veranderen, helemaal als er weer een nieuwe week aangebroken is. Nog even tot aan de echo, spannend meid, komt vast helemaal goed.

@hier
    vandaag 2 weken na de vwp, krijg nu toch wel een beetje de kriebels en begin vaker naar de brievenbus te lopen en wordt een beetje huiverig voor de telefoon... nog een weekje geduld.

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Jeetje citroen, ze wachten wel echt tot het laatste moment he! Ik denk dat ik ook voor de brievenbus zou liggen! Het is vast allemaal goed!

Enne nieuwe banner inderdaad, deze vond ik leuker omdat de ontwikkeling van je kindje eronder staat ;)

@ Andora, 27ste pff das nog ff afwachten dus!

7. Andora

Andora Lid

Feb 5, 2012
    95
    0
    0
    @citroenvlinder op wat voor uitslag moet je wachten als ik vragen mag ?

esther ja erg he dus nog even paar weken in onzekerheid hangen .Maar ja moet moed houden er zijn ergere dingen natuurlijk .

liefs

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ja, haal het positieve eruit meid! Het is juist fijn dat je nu al zo snel terecht kunt, en wie weet wat er gebeurt in de maanden daarna!
    Na mijn HSG testte ik ook positief (ging wel mis maar dat heeft natuurlijk niks met de HSG te maken). Succes en hoop dat het onderzoek je meevalt!

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Citroen nog een weekje wachten dus....pff kan me voorstellen dat je in de zenuwen zit...hopelijk gaan deze dagen een beetje snel voorbij!

Esther: whiehoee alweer over de 6 weken! Heerlijk! En nu óp naar een goeie echo, ik duim voor je meid!
    Hihi en je banner is idd leuk, heb hem ook vanwege die teksten gekozen ;)

10. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Andora
    ik heb 2 weken geleden een vruchtwaterpunctie gehad.

11. Andora

Andora Lid

Feb 5, 2012
    95
    0
    0
    owwww wow meid spannend hoor ! de zenuwen zullen vast door je lijf gieren , ik lees hoop ik snel de goede uitslag :) succes:D

12. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb het onderzoek gehad en het viel reuze mee.
    Heb vanmorgen rond 8u de eerste pijnstiller ingenomen en 1 een uur vantevoren.
    Het viel reuze mee, maar ik maakte ook geen zorgen over het onderzoek. Zoals ik al had verwacht is er niets gevonden. Beide eileiders zijn toegankelijk. Wel apart om er achter te komen dat ik nog wel mijn beide eileiders heb. Ik heb nl nog maar 1 eierstok.
    Dat vacuum zuigen voelde minder prettig en helemaal toen het rontgenapparaat werd verplaatst, met horten en stoten.

Verder viel alles heel goed mee. Geen pijn, maar misschien komt dat nog. Werd wel een beetje misselijk.
    Het was gelukkig een gyn die we al eens vaker hadden gezien.

Ik heb aan de gyn ook gevraagd of het heel erg zou zijn als we toch zelfstandig zwanger zouden raken deze maand? Dat was geen probleem, het is heel goed mogelijk dat het nu snel zou kunnen gaan. Het advies was 1 1/2 dag een sex en daarna mogen we weer van bil, hahaha

13. Andora

Andora Lid

Feb 5, 2012
    95
    0
    0
    natasja , ben blij voor je dat het achter de rug is . en alles goed dus dat is goed nieuws :) , ik hoop dat je snel zwanger zult raken .

14. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Es...deze banner is echt veel leuken idd. Alles lekker bij houden.

Citroen.... succes met de laatste wachtloodjes. We duimen voor een super uitslag!

Natas meis....wat fijn dat het is meegevallen voor je! Goed klussen nu dan he ;)

Andora...jij nog even in onzekerheid dus? Ik hoop op een goede uitslag de 14de.

Ik ben benieuwd hoe mijn eitjes zijn gegroeid een vijdag :)

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Natas, fijn dat alles goed gegaan is! Mijn HSG was op dat moment even pijnlijk maar daarna niets meer hoor! Ik zou zeggen van bil over anderhalve dag ;)

@ Citroen, nog geen post pffff irritant dat wachten he!

@ Deb, succes morgen met je fm!

@ all, hier gaat alles prima hoor. Ben aan het aftellen, nog 5 nachtjes tot de echo! Gelukkig zit het weekend er nog tussen, gaat de tijd wat sneller!

Liefs

16. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esther
    nope... nog aan t wachten. T zal nog wel op kweek staan. T zeiden 3 weken, dus dat moet ik dan ook maar proberen aan te houden, dat is woensdag pas. T wordt moeilijk t wachten....

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Pffff hoe irritant! Nog paar dagen volhouden dus! Het moet gewoon goed zijn! Jullie krijgen vast een prachtige beeb!

18. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    ik had een mail gestuurd naar de fertiliteits assistente of het niet zinnig was om een fm te doen voor deze maand.
    ze gaat voor mij kijken of dat niet kan, dus ben benieuwd

19. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    nog 1 week, lijkt me zenuwslopend zeg.... sterkte

20. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Natas...is miss wel handig idd. Gaat de iui volgende week wel door? Jah althans ik zou dan moeten, en we waren de vorige ronde ook tergelijk. Ik heb mijn kijkoperatie (helaas geen hsg) een half jaar voor me iui gehad, vandaar dat ik het niet weet.

Share This Page