Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    citroen : wat fijn ! nu heerlijk gaan genieten van je wonder meid !

2. Andora

Andora Lid

5 feb 2012
    95
    0
    0
    Esther , ik volg je even niet ik dacht 3x ivf is klaar maar als je dus extra eitjes hebt die kunnen wel onbeperkt terug geplaatst worden ? begrijp ik dat goed ?

citroen meid pffffff ik zou helemaal aan stuiteren zijn kan je idd niet zelf bellen ik had denk ik wel gedaan :) ow lees nu dat je brief hebt gehad hahahhah Meid gefeliciteerd !!! lekker genieten

debz 25 das mooi en hoe nu verder ?

3. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik moet door spuiten tot zondag avond, en dan maandag de tweede fm. Hopelijk blijven de aantallen zo en kunnen we dan de 4de IUI in gaan plannen.

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeeeeeeeej Citroen, wat een heerlijk goed nieuws voor je Meis!! Ga er lekker van genieten en eet er een taartje op Meis!! Liefs, Elvi

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ citroen, wauw meis wat goed! Nu genieten! @ natas, iedere punctie wordt als 1 poging gezien (dus alle embryos de hieruit komen horen hierbij!) vriendin heeft afgelopen dinsdag punctie gehad! 14 eitjes waarvan 13 bevrucht! Dus dan heb je daar in totaal 7 kansen uit! (ze worden per 2 ingevroren)! Ik had zelf 8 eitjes en dus 4 kansen uit de eerste ivf! De terugplaatsen worden gewoon vergoed onder de eerste ivf!

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    In mijn laatste berichtje bedoelde ik andora ipv natas natuurlijk ;) hormonen he haha. @ elvi meis hoe is het nu??? Voel je je anders?? Ongi gevoel is hetzelfde als zwanger zijn dus kan alle kanten op ;)

7. Andora

Andora Lid

5 feb 2012
    95
    0
    0
    Goedemorgen :)

hahaha geeft niet hoor ik begreep het wel :) maar ik wist het dus niet dat het zo ging weet een heleboel niet blijkbaar :(

bedankt .

debby vandaag laatste spuit erg benieuwd naar de fm .

hier sneeuwt het bah :( en hoe is bij jullie ?

fijne dag verder :)

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Goede morgen...

Citroen heb je een klein feestje gevierd dit weekend?:)

Ik ben toch best zenuwactig voor de fm morgen, ben zo bang dat deze iui niet door zal gaan. Gelukkig heb ik niet veel last van de puregon, ben pas een keer volledig uit me koekepan gegaan tegen vriend lief....jah wie komt er dan te laat voor het het eten hahaha

Wanneer zou ik eigenlijk op het ziekenhuis moeten beginnen over ivf? Na deze poging of poging 5?

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Het ligt eraan Of je in je eigen ziekenhuis ivf kunt doen of dat je naar een ander ziekenhuis moet! Ik heb me na de 5de aangemeld bij mijn nieuwe ziekenhuis zonder te overleggen met het ziekenhuis waar ik iui deed! Bij ivf spuit je 150 eenheden plus nog een extra spuit ernaast die je eisprong tegenhoudt dus das pas erg!

10. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby
    geen feestje, maar wel een heerlijk blij en opgelucht gevoel. Heb met alles gewacht tot de uitslag, dus ga van de week shoppen :) Wel verdiend, vind ikzelf.
    Ivf, ik zou er alvast over beginnen, hoe eerder hoe beter, ben je tenminste niet 'te laat' en kun je meteen door als dat mag en kan.
    Oh oh... laat je vriend maar uitkijken ;) bij de ivf krijg je zeker grotere hoeveelheden, ik zelfs 150 gonalF en 150 menopur, de volle laag :-O
    succes morgen met de meting! Vast 3 mooie grote.

@esther
    bijna de echo, spannend meid.

@Andora
    inderdaad, bij een ivf poging krijg je de volle laag aan hormonen om zoveel mogelijk eitjes te krijgen. Als dat gelukt is en ze zijn bevrucht komen de overige, niet teruggeplaatste eitjes in de vriezer. Meer kans dus bij 1 poging.

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Wij hebben hier 2 ziekenhuizen, en die werken samen. Bij het zh waar ik nu ebn alleen iui en bij de andere alleen ivf enzo. Dus ik stroom gewoon door zeg maar. Het spuiten vind ik echt helemaal geen probleem, en hie vaak maakt me ook niet uit het is voor een goed doel. Jah en hoe emotioneel ik word...ja daar moeten we maar mee omgaan dan :)

12. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Citroen...dat heb je zeker vediend na bijna 19 weken :)
    Jah en die volle laag hormonen....hopelijk is dat maar een malig dan. Net als bij jullie :D maar denk dat ik maandag idd maar even een praatje erover ga maken. Kan maar beter me een beetje voir bereiden.

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik zou wel alles in 1 ziekenhuis doen. Bij de samenwerkingsverbanden is vaak de punctie in je eigen ziekenhuis en moet jezelf met je eitjes in een warmhoudbox naar het andere ziekenhuis rijden... Konden wij ook voor kiezen maar lijkt mij niet echt bevordelijk voor de kwaliteit! Nu gingen ze meteen vanuit mijn buik de broedstoof in samen met de zaadjes van mijn vent terwijl ik nog op de uitrustkamer lag. Maar dat is je eigen keuze!

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat een geweldig nieuws! Lekker genieten nu van dat kleine ukkie in je buik!

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje: Hebben jullie ook wel eens als je Utro erin stopt, dat je dan je bm-mond voelt? Kan dat kwaad als je daartegenaan stoot per ongeluk? Liefs, Elvi

16. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi elvi

ik heb dan nooit utro gebruikt... maar ik denk dat het geen kwaad kan om tegen je bm aan te komen... want er zijn veel vrouwen die voelen hoe de bm voelt (hard of zacht) als soort van bevruchtings gebeuren ofzo.. verder ken ik dat niet zo maar heb nooit gezien dat het kwaad kan..

liefs

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx For, vroeg het me zo even af. Stel dat er iets zit/groeit, of je het dan niet verprutst, zeg maar. Dikke kus, Elvi

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi meis kan geen kwaad! Voelde mijn baarmoedermond ook vaak en nog steeds eigenlijk! Liefs

19. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    ik hoorde van die rare methode (voelen of bmm open of dicht is ) toen ik net zwanger was ... dus moet ook eerlijk bekennen dat ik natuurlijk ook wel even gecheckt heb ... en zie hier 28 weken alweer dus nee zou geen kwaad moeten kunnen :)

es: hoe voel je je ? lekker aan het spugen?

liefs

20. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Es het is niet zo'n samenwerking zeg maar, in het andere ziekenhuis doen ze ivf van a tot z en in mijn zh nu doen ze niks van de ivf.

Deel Deze Pagina