met het team zijn we wel erg close maar het is idd een groot bedrijf...met financiële problemen Erg lastig...ik moet idd ook om 9 uur beginnen en dan moet het ZH ook maar net voor mij een plekje hebben om 8.00 uur..en dan nog haal ik het waarschijnlijk niet optijd van de ene kant van rotterdam naar de andere kant
Euhm even denken hoor en bijv. even een leugentje om eigen bestwil en zeggen dat je een tandartsbezoekje hebt? Een keertje file.... een keertje dierenarts met huisdier, etc.? Liefs, Elvi
Ja daar heb ik ook al aan zitten denken Wel slecht haha Maar met een beetje pech zit ik 4x in die week in het ZH.... 1x in de zoveel tijd zo'n smoesje is wel ok maar 4x in de week gaat denk ik wat ver Aan de andere kant heb ik ook zoiest..als mijn contract vanwege deze rede niet verlengt zou worden wil ik niet eens meer bij zo'n bedrijf werken:x
goede middag lieverds !!! wat zijn jullie toch allemaal lief met jullie berichtjes het was idd een super echo het was heerlijk aan het springen en aan het bewegen armpjes enzo wat ik alleen wel raar vind is dat wij nog steeds geen hartje hebben gehoord weet iemand waarom dit is ?? veel liefs
ze lieten het niet horen :S en ik wil het zo graag horen want ik vind het nog steeds zo onwerkelijk maar vind het zo stom dat we hem/haar nog niet gehoord hebben....
hoi dames. even een vraagje. 2 okt pregnyl geprikt om 00.00 uur 4 okt iui om 14.00 uur. nu zit ik op de 14 de dag na iui gelukkig nog niets te bekennen. maar hoeveel dagen na iui kregen jullie je nod? of was het raak? vindt het zo spannend ze zeggen wachten tot 18de dag. hoezo dan?
Spannend hoop!!! Ik zou testen hoor.... de pregnyl is al uit je lichaam dus een 2e streepje zou een ZW zijn Misschien dat ze dag 18 zeggen ivm een mogelijk late innesteling?? Maar ik denk niet dat ik tot dag 18 zou kunnen wachtten hoor
Wat balen zeg, steeds van die lange cyclussen! Laten we hopen dat je gauw kunt starten met Clomid! Mijn baas en collega's weten er van en dat vind ik persoonlijk erg fijn! Ik ben van mijzelf erg open en maak van mijn hart geen moordkuil! Mijn baas & collega's hebben alle begrip, terwijl ik in de zorg werk en het moeilijk is om soms er ''even tussenuit'' te moeten. Onthoud meid dat dit niet je eigen keuze is! Succes.
Idd Imke.. Daarom ook juist...ieder ander die aan kinderen wil beginnen zegt ook niet tegen de "baas" dat ze even naar huis moeten om te klussen En omdat het bij ons niet lukt lijkt het wel of heel de wereld er van af moet weten omdat het gewoon niet "stiekem" kan gebeuren... Balen maar ja...ik ben ook iemand die meestal gewoon alles verteld... dus zal het nu ook maar moeten gaan doen... Hopelijk heeft het geen invloed op mn contract en anders is er vast wel een andere baan.. misschien niet zo leuk als deze maar ja...
Heb ik weer...... Gister mijn recepten gekregen voor de pregnyl wil ik het ophalen, IS HET NIET OP VOORRAAD!ze hopen het eind deze week in huis te hebben. Ik stond stom verbaast te kijken ik zo: ik moet het echt maandag hebben! Ja dat gaan we proberen, en bellen meteen als het er is.was het antwoord.....ben meteen gaan rond gaan bellen. Donderdag haal ik me recepten terug en ga ik naar een andere apotheek ermee. Ik wil toch wel zekerheid.
Balen zeg!! Ik ben vandaag ook voor mn pregnyl geweest, juist omdat ik dacht dat ze het hier bij de dorps appotheek moesten bestellen Heb het voorlopig nog niet nodig...maar wil het wel graag in huis hebben hadden ze het gewoon op voorraad niet verwacht haha Dus mocht het niet optijd lukken...kunnen we misschien ruilen??
Debbie: je moet dus volgende week dinsdag voor de echo. Ik lees dat afgelopen woensdag je eerste dag was, dus aankomende woensdag dag drie. Nou in ieder geval succes met de echo, spannend weer!!!
Hi Debby, via ziekenhuis zelf hebben ze vaak alles op voorraad, dat kun je evt. ook altijd nog proberen! Liefs, Elvi
ja vindt het ook spannend. hoeveel dagen na iui kregen jullie je nod? of waren zwanger? ga donderdag testen. heb nog niets in huis alleen ovu test maar daar heb je niets aan hihi
Ik zou morgen echt even een ZW-test gaan kopen haha Hopelijk kan je ons snel een mooie uitslag laten zien!
@ Deb: Balen meis dat je toch ongi bent geworden !! Wel fijn dat je meteen van start mag!! Prikken......tja daar wen je aan hihi Oh en dat van diepregnyll die was bij ons in het ziekenhuis ook niet op voorraad en mijn eigen apotheek had hem ook niet! Normaal spuit ik 5000. Er was wel een andere oplossing bij ons.....3 ampullen van 1500! Maar ik had mazzel, ik had er nog een in de koelkast!!! Succes!!! @ forever: Super echo meis <-------- jaloerssssss!!!! En je vraag waarom je nog geen hartje hebt gehoord......ik zou het niet weten....Misschien een verouderd echo apparaat? Misschien zou je het eens na kunnen vragen......... @ augustus: lekker gerelaxed vandaag met je mannetje?? hoop dat je genoten hebt @ citroen en Tash: Heeeeeel Veeeeel succes morgen lieverds!!!!!!! Ik duim voor jullie @ Queen; Superblij meis voor je mooie echo!!!! Spannend nu he dat je t gaat vertellen?! @ hendrika: Bij mij op het werk weten ze het! En ja ik moet vaak onder werktijd naar t ziekenhuis! Dit is bij ons gelukkig nooit zo'n groot probleem en kan ik er gewoon even tussenuit! Ik heb met mijn baas de regeling getroffen dat als ik erheen moet voor een fm de uren niet van mijn snipperuren afgaan!! Om het bedrijf tegenmoet te komen lever ik de helft van mijn uren in op de behandeldag zal ik maar zeggen. Dus de werkelijke iui die plaats vind! Deze dag ga ik ook niet werken! Niet omdat het niet kan, maar gewoon uit principe! Ik wil die dag lekker rustig aan doen! Dus...... Maar ik heb wel een vast contract! Ik zou niet weten als ik een tijdelijk contract had ik het wel zou vertellen......Blijft lastig en een keus die jij zelf moet maken...... @ hoop: bij ons in het ziekenhuis zeggen ze dat we 14 dagen na de IUI mogen testen.......! Ik ben nooit te laat met ongi na de IUI meestal ongi op de 14e dag of een dag eerder. Maar bij mij was het nooit later!! Succes!!!!! @ All: vandaag weer terug geweest voor fm. Ik had 4 eitjes van ongeveer dezelfde grootte.....pfffff moet donderdag weer terug om te kijken of ze alle 4 verder groeien of maar 2. We hopen natuurlijk op 2 met 4 gaat de iui niet door Verder een klote dag gehad. Ben flink van de trap gevallen. Hele kont doet pijn en been ook! pffffffff. Verder krijg ik de schijt van de hormonen: kreeg een ontzettend lief kaartje van mijn collegaatje......heb een half uur zitten janken op mijn kantoor!!!! Maar jaaaaaaaaaa alles voor t goede doel!!! Als ik iemand ben vergeten.......SORRYYYYYYYYYYY!!!! Veel liefsssssssss (kletskousen hihi kon 3 pagina's terug lezen!!!)