@ forever, ja dat is het probleem, ik heb niet het gevoel dat het goed zit! Had ik dat maar dan was ik misschien minder nerveus! Na 3,5 jaar heb je gewoon geen vertrouwen in je lichaam meer. Iedere x denk ik nog steeds dat ik ongi word en ren ik weer naar de wc pffff onzekerheid is echt killing!
es: even een dikke knuffel meissie ! ik ken je onzekerheid zeker meid en dat is ook normaal... en deze angst zul je misschien wel bij elke echo hebben...(heb ik ook) de eerste 12 weken zijn sowieso killing... maar meid heb vertrouwen in je lichaam... hoe moeilijk dat ook is... maar je bent zwanger en je blijft de aankomende 8 maanden ook nog zwanger ook... wees positief tegen jezelf liefs en dikke knuff!
Es dan ga ik duimen dat hij tot de iui nog wat dikker gaat worden. En voor jou...ik kan niet zeggen dat ik je twijfel en onzekerheid begrijp, ik heb het immers nog nooit mee gemaakt. Maar het lijkt me killing, bij alles dat je voeld denk je zeker: is dit goed hoord dit zo? Maar meis, het komt goed. Morgen zie je een mooi vruchtje met een hartje dat klopt speciaal voor jou!
Ik heb vanmiddag een FM gehad en ze kon er 1tje vinden en die was 18mm, dus straks de pregnyl en woensdagochtend om 10:30 uur de inseminatie. Ben zo blij en dan maar hopen dat het goed gaat deze keer
Natas wat fijn....gelukkig geen maand wachten. En we lopen weer gelijk ik mag alleen een kwartier later.
Deb en Natas, lopen jullie weer gelijk toeval! @ hier misselijk van de zenuwen... op naar 15.15!! Liefs
Jah toevallig he. Meis ik zal aan je denken om kwart over 3. Dat hartje zal kloppen speciaal voor jou....mooiste valentijns cadeau! Het is je zo gegund!
Es, heb je wel wat te doen voor die tijd?? Beetje afleiding? Ik duim voor een mooi kloppend hartje! Natasja goed nieuws, veel succes alvast! Debby ook veel succes! Rest *zwaai*
Jammer dat het bij jou ook weer niet is gelukt. Wie weet zijn we deze maand beide zwanger. Het is wel heel erg bijzonder dat wij telkens maar een kwartier schelen bij de inseminatie
Debster en Natas, dat moet toch geluk geven!! Ik duim voor een perfecte IUI voor jullie Meiden!! Essie, Meissie toch, he wat een stress, maar het komt vast helemaal goed! Ik herken je gevoel helemaal. ken je dat ook dat je jezelf ook gewoon niet voor je kunt zien met een dikke buik? Ik zie het gewoon niet zeg maar! Maar Meissie, het moet gewoon goed zijn hoor. En misschien bouwen je hormoontjes gewoon wel weer wat af omdat dat nu zo hoort? Ik geloof er gewoon in!! Ik duim heeeeeeeel hard voor jou Meisje!! Hele dikke knuf, Elvi
@esther ..... en? jeetje, leef met je mee, weet hoe ik me voelde bij de 1e echo.... Laat gauw van je horen.
Kwam ook kijken of er al nieuws is van Esther maar nog even geduld zie ik... Citroen, moet ook aan mn 7-wkn echo denken ja....oef wat was dat spannend!
es: we zeiden het toch meissie ! gefeliciteerd nogmaals ! ga lekker genieten meid ! er komt een klein wondertje al een uitgerekende datum mee gekregen? liefs ! p.s : er was vandaag toch iemand die zijn NOD had...???