Jaaaaaa Es, superrr! Lekker genieten!!! Elvi heeft vandaag nod... Maar ik lees net dat die is mislukt Snik, echt super balen meid
Nou Elvi, ik sluit me bij je aan, ook ongesteld geworden! Ben zo verdrietig! Wordt elke keer erger! Jij sterkte nu je aan de IVF gaat beginnen! En rest: gefeliciteerd en heel veel sterkte de komende periode!
Es.....GEFELICITEERD!!! En nu gaan genieten he Echt speciaal, een mooier hart kun je nietvkrijgen op valentijns dag! Natas en ik lopen idd weer gelijk, in het andere onderwerp waar ik mee klets lopen we met z'n 3e gelijk. Elvi meis, balen weer joh...maar vor jou weer een stap dichter bij IVF.
jippie ja hee esje wat een mooi gezicht is dat he dat je het hartje ziet kloppen nou en nu lekker genieten en heb je idd een uitgerekende datum meegekregen of dat nog niet nou geniet er lekker van elvi en sas wat jammer dat het weer niet gelukt is elvi ga je nu al door na ivf of moet je nog een keertje met hormonen nou ik mag in iedergeval vrijdag weer voor fm en dan hopen dat we van het weekend iui nummer 1 van 2012 hebben we duimen er dvoor
Heitje en Debster, thanx lieverds!! Is altijd zo fijn om even die lieve woordjes te horen !! Saskia: Het is ook klote Meissie. Heel veel sterkte en knuffels!! Ik mag nog niet naar IVF hoor, ik heb pas deze week het gesprek . Liefs, Elvi
Heej benji, nou, dat hangt af van wat zij zeggen. Als 't aan mij ligt natuurlijk niet. Ik ben er voor nu wel klaar mee en geloof niet meer zo in IUI. Althans, in IUI bij mij. Ik geloof zeker wel dat 't best een goede oplossing is hoor, maar gewoon niet voor mij. Liefs, Elvi
Elvi wat? Nu pas het gesprek...hoe lang kan het dan nog gaan duren voordat je de ivf echt in gaat? Ik merk wel datvik steeds meer als jou ga denken, morgen nr 4 en krijg er echt een hard hoofd in. IUI....ik krijg er max 6 dus als deze mislukt ga ik toch alvast vragen hoe het met ivf gaat lopen bij ons. Knuff
hai maar moet je dan niet nog voor deze iui dan geen uitgangsecho krijgen ik zou als ik jouw was als je de volgende maand pas kan gaan beginnen nu nog die iui pakken met hormonen kan geen kwaad om dat nog te doen of je moet een maandje rust willen
Hi Debster, hmm, het is ook in elk ziekenhuis weer verschillend! Hebben ze bij jou ook gezegd waarom je er maar max. 6 krijgt? Volgens mij heeft 't ook weer met dingen te maken als: Ben je wel eens zw. geweest van een IUI. Zo ja, dan gaan ze vaak nog een paar keer door. Bij mij is dat niet zo hoor, maar goed ik weet niet wat ze nog willen doen nu verder. Ik moet het nog even afwachten. Liefs, Elvi
Hai Benji, wil juist helemaal geen rust, wil gewoon door. Het duurt nu allemaal zo zo verschrikkelijk lang. Ik ben er nu echt helemaal klaar voor. Kom maar op met al die hormonen en puncties en dingen. Ik ben er echt aan toe! Liefs, Elvi
Elvi...nee ik ben ook nog nooit zwanger geweest. Maar na mijn kijkoperatie kreeg ik een gesprek, en toen vertelde ze mij dat ze 3x iui deden zonder en 3x met hormonen. Daarna gaan ze over op ivf. Maar hoe lang duurt het eigenlijk van gesprek tot tp ong? Ow en ik zou ook geen rust willen....door draaien met die molen!!!
Hihi, idd Deb, wil nu gewoon door! Maar ik ben wel eens zw. geweest, maar dan meer dan een jaar geleden. Helaas ging dat mis. Maar met IUI dus nooit gelukt. Ik heb van de 6 IUI's maar 2 IUI's met hormonen gedaan, dus twijfel of ze me wel door laten, maar goed het moet gewoon want dit werkt echt niet. Ik wil zo graag gewoon door. Liefs, Elvi
Ga je morgen naar het zh bellen? Laat maar ff horen wat ze zeggen. Ik lig toch 3 dagen op de bank. Ivm de pijn meestal na de iui.
ja zou is vragen of je nu die 7e nog moet doen voordat je je ivf gesprek hebt dan zou je deze maand nog kunnen gebruiken en dan gelijk evt door met ivf zo hebben ze het bij mij ook gedaan zou er 6 krijgen en met het begin van nummer 6 gelijk een afspraak moeten maken voor ivf en zodra ik ongi was moest ik een uitgangs echo maken en had al recept mee gekregen voor ivf zodat ik die dan gelijk op kon halen en de contracten enzv dus zal er niet te lang mee wachten om te bellen zodat je toch deze iui met hormonen nog zou kunnen doen anders is het zonde
Hey meiden, voor nu hielden ze 7 weken aan! Met als uitgerekende datum 2 oktober! De 10 weken echo zegt meer over termijn zei ze! Liefs
@saskia @elvi balen meiden, weer niet gelukt Houd moed, t komt goed, ook voor jullie. @natas @debby succes meiden met de iui, nieuwe ronde, nieuwe kans! @esther en? hoe stond je vanmorgen op? met een gelukzalig gevoel he
@ debby succes straks, ik ga nu op de fiets vertrekken. @ Es gefeliciteerd en geniet ervan @ all de rest lees ik straks