@ Citroen, inderdaad en nog een heel onwerkelijk gevoel! Het ging zo snel ineens gister! We kwamen binnen en ze zei, jullie hebben al zolang moeten wachten ik stel voor dat we meteen een echo maken. Ze steekt de echostok naar binnen en binnen een seconde zei ze; oh ik zie het hartje al. Zo snel jeetje, ik moest nog ff kijken voordat ik het knipperlichtje zag. Maar hoe enorm bijzonder dat er gewoon een minimensje in mijn buik groeit! WAUW
@esther ja, ongeloofelijk he, een MINI YOU is in de maak dat onwerkelijke gevoel blijft nog wel een tijdje. Heb er nog steeds 'last' van
Hihi ja het onwerkelijke herken ik ook hoor! Ik zat toen met open mond naar dat kleine boontje op het scherm te staren....kon het niet bevatten! Het wordt nu wel steeds echter, maar het idee dat er een klein mensje in mij groeit vind ik echt 1 groot wonder! Ik voel mij nog steeds elke dag dankbaar!
Zo bij ons is ook alles goed gegaan, slijm was mooi doorzichtig. De zwemmers waren met iets minder aanwezig. Vorige keer na bewerking 16 milj goed bewegelijk nu maar 5 milj....denk dat we zelf teveel geklust hebben Meteen gevraagt over de ivf...echt max 6 pogingen en dan krijgen we een gesprek met de gyn. Maar ik moest wel proberen positief te blijven zei ze. En nu maar weer afwachten.......
@debby @natasja succes maar weer met de wachtweken! debby, 5 miljoen is genoeg hoor, van dat aantal werd ik bij de 1e iui zwanger. @ninibeebie jij ook succes in de wachtweken.
Essie, een minimensje idd, hoe bijzonder is dat!! Een kleine Essie, hihi!! Supergaaf toch Meisje! Ik zou ook nog iedere dag bang zijn hoor. Je was vast keizenuwachtig voor de echo Meis, ik zou het ook zijn. En idd, nu gewoon ook nog spannend hoor. Maar het hartje klopt en dat is al zooooooo ontzettend en enorm goed Meissie !! Natas en Debster, nu maar weer afwachten he Meissies. Twee lange, lange weken! Ik duim voor jullie!! @All: Jeeeej, ik ga nu gelijk door aan laatste IUI en dan direct na ongi gelijk verder met IVF. Komende weken info avonden en dergelijke. Zooooooo veel zin in. Nu gaat het hard!! Laatste keertje IUI en volg. maand alweer bezig met IVF, jieeeeeeehoeeeeeeeeee!! Essie, ik kom je gauw gezelschap houden daar op je knappe roze wolkje hoor, reserveer jij vast een plekje voor me ? Liefs, Elvi
@ Elvi, wat een goed nieuws meid! Als je vragen heb, stel ze gerust! De info avond vond ik zelf erg fijn omdat je zoveel te horen krijgt en kunt vragen! Ik heb het plekje voor je vrijgehouden hoor Enne keizenuwachtig inderdaad. Ik zat op de heenweg naar het ziekenhuis al te huilen van de zenuwen man man wat was dat erg. De hele dag wachten tot het verlossende woord in het ziekenhuis. Gefeliciteerd, u bent zwanger! Jeetje wat een emotionele rollercoaster is dat. Ik zei al nog 100% zenuwachtiger dan voor de punctie. Nu op naar de volgende echo! Heb woensdag intake bij verloskundige en zou eigenlijk 7 maart daar de 10 weken echo hebben, alleen het VU wil deze echo doen als laatst om het dossier af te sluiten en me te 'ontslaan' zoals ze dat noemen. Dus nu zit ik te twijvelen of ik bij de verloskundige even ga vragen of ik daar met 9 weken nog even een echo mag krijgen gewoon omdat ik zo onzeker ben haha. Hopelijk zeggen ze JA en anders wachten tot 9 maart (10w3) in het VU. Liefs
es: wat fijn allemaal meid... maar de meeste vk's maken vaak bij de intake een echo.. en anders gewoon om vragen om ffe te checken.. vaak doen ze dat wel.. elvi: goh wat fijn meid dat je binnenkort door mag naar de ivf! dan worden de kansen nog groter... en het bankje daar is altijd een plekje voor je vrij (want ik zit er ook nog ) liefs !
Thnx meiden!!!! Ik probeer positief te blijven, maar ga er toch een hard hoofd in krijgen helaas......only time will tell
For en Es, thanx meiden!! Helemaal gelukkig mee idd. Eindelijk gaat het eens wat opschieten zeg!! Ik kom me heeeeeeeel gauw bij jullie mooie groepje voegen, hoor! Es, volgens mij is het zo dat, als je de echo niet standaard krijgt, je altijd een pretecho aan kan vragen. Dat moet je dan wel zelf vergoeden, maar is volgens mij rond de 30 ergens. Dus als jij je daar fijner bij voelt, kan dat geloof ik altijd. Maar weet niet of dat ook weer overal hetzelfde is. Ennuh, kijk maar uit wat je zegt hoor Meis, ga je het hemd van het lijf vragen, haha!! Enige wat ik naar vind is morfine. Maar omdat ik wat kleiner ben, mag ik minder. Dat is dus wel fijn. Maar jij was er alleen misselijk van geworden toch? Was je niet helemaa raar in je hoofd of zo? Ik hoor dat namelijk vaak van mensen. Dat ze waanbeelden krijgen en zo, doodeng! Debby de Debster, houd moed Meissie, want IUI met hormonen geeft ook al echt veel meer kansen he!! Lieverd, zet 'em op, ik duim keihard voor je!! Liefs, Elvi
het is ook niet makkelijk om positief te blijven, ik herken dat wel zeker wanneer je toch weer ongesteld wordt, dan zakt bij mij de moed de grond in. die 2 weken wachten duurt zoooo ontzettend lang
Elvi...wat ben je toch een lieverd!!! Ik probeer ook echt moed te houden maar ik ga echt veel aan IVF denken nu. Zeker omdat ik dus nog maar 2 kansen heb hierna, dan denk ik van over 2 maanden kan ik dus miss al met IVF bezig zijn. Maar door de hormonen heb ik wel wat meer hoop dan de vorige ronde. Zorg dat je duimen er niet af vallen he Natas...het moment van ongi worden klap er wel op, maar komt bij mij niet meer onverwacht. Ik ben meestal het zenuwachtigst rond dag 10 omdat dan de evt innesteling paats vind. Voor de rest van de dagen jah....gaat het op neer met de positiviteit. Maar ik heb een joker van een vriend en samen lachen we er ook over alles wat in de mmm op ons pad komt
@ Elvi, nee joh helemaal niet. Het is gewoon net alsof je dronken bent je hoofd gaat draaien en uiteindelijk ga je daarvan over je nek! Enne bij onze verloskundige staat op de site dat de echo's normale 20 euro kosten, nou dat heb ik er best voor over hoor Ga het woensdag bij de intake maar gewoon vragen! Als ik dan daar met 9 weken een echo kan krijgen en dan in het VU met 10w3 dagen. Zou fijn wezen Even die 12 weken doorkomen haha. @ Deb en Natas, wachten is inderdaad irritant! Maar achteraf vond ik die 2 weken niet bij het wachten tot de echo (3 weken na de positieve test) Ik duim voor jullie! @ Druuf, ben jij alweer bijna aan het einde van je cyclus.... volgende week denk ik..... ben beetje vergeetachtig hoor! @ for, aan het aftellen tot je verlof?? Vast wel! @ hier, gister mijn eerste schoonmaakwoede gehad haha nesteldrang begint nu al. Huisje lekker gesopt na het werk (lijk wel gek) maar zag er weer keurig uit! Liefs
Haha Es, supergrappig, zie het al helemaal voor me. Sjezend door het huis met zo'n plumeau-dinges in je hand (versneld filmpje met hilarisch jaren '20 muziekje moet je er even bij denken) !! Haha!! Maar goed, je huis blinkt wel weer. Als je te veel schoonmaakzin hebt, heb ik ook nog wel een huisje in de aanbieding hoor, om als je poetswoede kwijt te kunnen, hihi!! Ow, wat fijn dat de morfine je dus niet gek maakt in je hoofd! Maar denk je dat 't bij jou wel de pijn wat heeft verzacht dan? Of is het meer om je wat milder te maken, maar voel je de pijn nog wel gewoon evengoed? Deb, ken het hoor. Was ook al na 4de IUI bezig met IVF hoor, in m'n hoofd. Ik pink wel even voor je, want m'n duimen worden nu idd toch wel wat blauw, hihi ! For, vroeg me af, hoe groot is je buikje nu? Heb je bijv. al last met slapen en zo? Of komt dat dan later pas weer? Druufie, idd, ik ben ook erg benieuwd hoe het nu met je gaat!!! Liefs, Elvi
@ Elvi, ik heb geen idee hoe het zou voelen zonder morfine ik voelde de pijn wel maar denk een stuk minder.... ik vond zelf de punctie goed te doen. Maar goed ieder ziekenhuis gebruikt ook andere pijnstilling.... dus geen idee wat jou ziekenhuis gebruikt! Liefs
es: ja nog 1 maand en 6 dagen te gaan en dan mag ik eindelijk in verlof ik herken je schoonmaak woede hahaha heb ik ook gehad in het begin en is nog een paar keer terug gekomen hahahah erg leuk elvi: ja ik heb zeker al last met slapen dat komt omdat ze een zijligging heeft en als ik dus op mijn zij lig begint ze te protesteren hahaha en op mijn buik gaat niet meer dus meestal op de rug en dan kan ik bijna niet slapen hahaha .... ik zal even een foto van mijn buikje van deze week toevoegen : veel liefs