Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elvi
    voor wat betreft de puregon, dat had ik ook, zolang het geen plassen zijn, ha ha, maar slechts 1 of 2 druppeltjes, geen probleem. Heb ook al eens heeeeel lang gewacht met eruit halen vd naald, maakte niets uit. Geen zorgen.

@debby
    hoop voor je dat je snel door mag met ivf, meer kans!

@natasja
    ohw, jeetje, die kennis, dat frustreert toch ook, jij er alles voor doen en zij die even niet 'oplet' direct zwanger, gggrrr. Hopelijk is het jou ook snel gegund.

@tash
    je hoeft je niet te verontschuldigen, geen probleem, je moet hier niets, maar mag van alles ;) Hoop gewoon dat t goed met je gaat en ik denk gewoon aan je omdat we gelijk liepen en gun het jou net zo goed. Hopelijk wordt je snel ongi en kan er een tp plaatsvinden. Voel je niet verplicht te schrijven, ik denk en duim wel voor je! Maarrrrrrr, laat t wel even weten als het gelukt is :)

@hier
    gisteren de 20 weken echo gehad, alles goed gezien en bekeken en alles zag er goed uit. Weer een stap verder :) T duurde denk ik zo'n 20 minuten, ze nam er gelukkig wel de tijd voor.

@heitje, onze baby staat nog steeds/ligt rechtop, heeft nog geen zin om op zijn/haar kop te hangen, ha ha. Heeft de voetjes helemaal onderin en trappelt daarmee wel eens op de blaas. Vond ook al dat ik drang had naar de wc te gaan, alsof ik heel nodig moest, maar dan kwam er niet zo heel veel. Wat een deugnietje :)

2. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi Citroen!
    Fijn om te lezen! En wat een eigenwijse purk hebben jullie, hihi!
    Dat wij gelijk opliepen, maakt het soms wat confronterend.. Dan denk ik heel af en toe: als het ons die eerste keer ook gelukt was, was ik nu ook al 20 weken zwanger! Misschien stom om zo te denken, maar kan er niets aan doen.. Liefs

3. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Citroen & Debster, thanx!! Nou, dan gaan we er weer voor. Zo. laatste IUI en dan gelijk door voor IVF, haha, hoe sneller hoe beter! Over een week of twee gaat 't dan al bijna beginnen, spannend hoor!!

Essie, wat ga je toch hard zeg, je lijkt wel een trein, alweer 8,5 weken zw.!! Super Meis!! Kan me voorstellen dat je de weken, dagen en zelfs uren aftelt tot aan na de 12 wkn. Toch een beetje zo'n grensdingetje dan, he?
    Liefs, Elvi

4. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tash
    ik snap je helemaal, zo had ik vorig jaar de miskraam kreeg, 2 mensen in mijn directe omgeving die ook zwanger waren en bleven. Ze waren ook uitgeteld in de maand/week dat ik t zou zijn, dus erg confronterend toen zij wel een baby kregen tegen die tijd en ik stond daar maar met mijn verdriet.... Dus, ik begrijp heel goed hoe je kunt denken. Hou vol, geef niet op, jouw beurt komt ook!

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dank je wel meid!
    En dat ga jij ook hebben hoor!!! Mooi vooruitzicht he?:D

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Citroen, hoe ging je 20-weken echo??
    Oh wacht, ik lees het al! Ahh fijn dat alles goed is! En rond die termijn lag onze beeb ook nog andersom hoor, voetjes beneden!
    Weet je ook het geslacht?? :cool:

Elvi heb je geaccepteerd hoor meid!

Tash, vervelend ja dat mensen soms zo kunnen klagen over hoe lang het wel niet heeft geduurd...hier ook een vriendin...nou bij haar duurde het wel 2 hele maanden voor het raak was, dat was ze niet gewend want bij de eerste was het in 1x raak....*zucht*

Wanneer zijn jullie NOD's? Hebben jullie een lijstje oid??

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Meiden, hou moed he!! Ik leef nog steeds erg met jullie mee, ook al reageer ik niet op iedereen hier (is me te verwarrend, sorry!) maar ik gun het jullie natuurlijk allemaal van harte!

Dus, wie is de volgende roze op de lijst? :)

8. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @heitje
    wij weten het geslacht niet, we wilden het niet weten. Vind het fantaseren heerlijk, wat t zou kunnen zijn. Blijft er nog een grote verrassing over tot de bevalling :)

9. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    kort lijstje maken van nod dames

NOD:

Benji: 5 maart

10. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ heitje: wauw echt super foto's!!!!!

@ es: meis jij krijg ook zo'n mooie foto's hoor ;)

@ citroen: fijn dat de echo goed ging en dat ze de tijd voor jullie hebben genomen!!

@ tash: meis heel frustrerend allemaal.....en soms ook even lekker om afstand te nemen van zp.......!

@ all: hier vandaag netjes optijd ongi geworden.....mag maandag weer naar het zh voor uitgangsecho!! Hoop zooooooooo dat ik eindelijk aan mijn laatste IUI mag gaan beginnen!! Als het weer niet door gaat denk ik dat ik daar de boel kort en klein sla whahaha!!

Fijn weekend allemaal veel liefsssssssss

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Druuf, hopen dat je nu gauw door mag!! Maar wel jammer dat je toch weer ongi bent geworden Meis!!

Citroen, knap dat je het kunt hoor, ik zou het wel geheim willen houden voor mezelf, maar het echt nooit kunnen!

Liefs, Elvi

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Druuf succes vandaag! Hopelijk geen cyste en eindelijk die laatste iui! Liefs

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    En daar is onze kanjer! Van 0,9 gegroeit naar 2,2! Gaat het hard he! Hij/zij bewoog zelfs al! Hoe bijzonder! Ik ben verliefd!

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    WaaaaaaauuuuuuuuWWWWwwww Essie, wat gaaf zeg Meis!! je ziet echt al een beetje armpjes en beentjes of zie ik dat nu verkeerd (die bolletjes/stompjes, zeg maar)? Wat spannend Meissie en wat ongelooflijk mooi!
    Liefs, Elvi

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Elvi klopt inderdaad! De stompjes zijn al goed zichtbaar! Volgende week zijn het al armpjes met vingertjes en beentje met teentjes! Het gaat zo snel! :)

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Waaauw Es, supergaaf om te zien!!! Groeit hard ja! Morgen alweer 9 weken, whoeiii!!!

Druuf, hoe was het in het zkh?? Hopelijk gaat de IUI door voor je en is die stomme cyste weg!!

Benji, hoeveel IUI's krijg jij nog? (hopelijk is dit de laatste die nodig gaat zijn! ;))

17. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Es wat super mooi zeg!!!! Het is echt al een mensje van 2,2 hihi

18. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Es!! Ik wist niet dat het zo snel zou gaan allemaal!! Wordt je buik ook al iets dikker? En had je jezelf ooit zo mooi zwanger voorgesteld?
    Dikke knuf, Elvi

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Heitje en deb, thanks!

@ Elvi, mijn buik is wel dikker maar dat komt vermoedelijk door mijn darmen die flink bezig zijn en opgeblazen ;) Verder valt het eigenlijk wel mee kwa symptomen/kwaaltjes. Je hebt je 3,5 jaar een droomwereld voorgesteld rondom zwanger zijn maar eigenlijk voel je vrij weinig haha. De echo's zijn super mooi en bijzonder maar zoooooo onwerkelijk allemaal!

Liefs

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Es, mijn buik begon ook al wat op te zetten, zo rond de 6 weken! Was er al erg trots op hihi!
    En het is nu allemaal nog zo onwerkelijk voor je, maar wacht maar...dat besef gaat wel groeien hoor! En dan denk je dat je nu al zo geniet....dat wordt straks alleen nog maar meer! :)

Deel Deze Pagina