Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Heitje, ik kijk er nu al naar uit ;) Geniet zolang het duurt want voor je het weet zijn er ineens 9 maanden voorbij!

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    wow meis dat ziet er mooi uit

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    @ debby wanneer ga jij testen? Ga je wel testen?
    Hoe voel jij je nu?

Ik weet niet of ik wel ga testen

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey natas,

Morgen is cd 28 voor mij, dan wordt ik dus meestal ongi. Ik ga zeker wachten, ik heb wel een test in huis maar kan me nu al zo lang inhouden dat die paar dagen er ook nog wel bij kunnen.
    Ik voel niet veel eigenlijk, heb alleen al een paar dagen bij het naar bed gaan en opstaan dat ik echt dol ben. Niet duizelig maar dol in de zin van de kamer draait. Maar of dat er iets mee te maken heeft.......geen idee.

Ga jij ook wachten ja? En voel jij iets meis?

5. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Meiden!! Je weet 't nooit he, dus geef de moed niet op!!
    Liefs, Elvi

6. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Jeetje dat is vervelend, te lage bloeddruk?

Nee ik heb geen test drang.
    Gister waren mijn borsten, puntig terwijl ze er normaal breeder uitzien als je hangen en vanmorgen weer niet.
    Heb weg een aantal dagen gerommel gehad onderin mijn buik.
    Af en toe steekjes in mijn borsten.
    Al een paar dagen emotioneel, ineens huilen maar dat kan ook zijn omdat er zoveel achter elkaar komt... Zo'n rollercoaster effect zeg maar. Het en is net voorbij of het andere dient zich al weer aan.

Net een felle steek links onderin. Het voelt alsof er iets in de weg zit linksonder.
    Maar ik heb de afscheiding neemt weer af dus ik durf nergens meer op te hopen.
    Ik word meestal op dag 16 na de inseminatie ongesteld.

Ik heb het hele weekend plat gelegen met mijn medicijnen tegen de migraine. ik werd er zelfs om 6u 's morgens van wakker.

Al met al een klote weekend achter de rug.

7. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esther
    woaaawwwww meid, een mini YOU :) Gaaf he, t is en blijft een wonder! Geniet zo veel je kunt.

8. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @druufke
    En? hoe is t gegaan in t zh, mag je dan eindelijke beginnen aan je laatste iui? Hoop t voor je.

9. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Is er iemand van jullie die Gonal F gebruikt?
    Mocht ik toch weer ongesteld worden dan moet dat gaan spuiten vanaf dag 3.

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Natas, ik gebruikte Gonal F 75 in het begin en later 150 met IVF! Het is een super handige spuit! Niets aan ;) en je merkt vrij weinig van de lage dossis!

Liefs

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    als ik ga beginnen wat ik natuurlijk niet hoop, dan is dat met 50

12. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @heitje ik hoop natuurlijk dat ik er geen een meer hoef na deze maar anders is het daarna nog 2 keer en dan evalueren als ik wil mag ik er gewoon 6 of mag dan gelijk door met ivf dus we zien wel wat het gaat worden.

@deb en natas mijn duimpjes draaien voor jullie dat de testen mooi roze mag kleuren en dan kom ik erachteraan

13. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Es: Wat een knapperd al ;)

@ deb en natas: Veel succes de aankomende dagen!!

@ all: Vanmorgen naar het ziekenhuis gegaan voor de uitgangsecho......ik dacht echt als ik weeeeer niet mag ga ik een rel schoppen hier......heel scenario al in mijn hoofd...... En geen cyste dus ik mocht weer starten aan de allerlaatste IUI......Was zooooo blij!!! Sta ik bij de apotheek met mijn receptje.....wat denk je......geen pregnyl......ik dacht neeeeeeeee dit kan niet!! Zegt die muts: tja het word steeds moeilijker om de pregnyll te leveren en we hebben leveringsproblemen.....maar we hebben nieuwe besteld in het buitenland en dat duurt zo'n 2 weekjes en dan hebben we het hier.... Ik zeg dat ga ik niet halen....heb dat spul volgende week nodig...... Ze eloofde me dat ze rond ging bellen en dat ze me zou laten weten waar hier in de buurt ik nog ergens bij een apotheek een ampul kon gaan halen!! Ze belde me vanmiddag netjes en kon woensdag een ampul gaan halen hier 10km verderop! Ik was best blij op dat moment.....zag het alweer mis gaan.....! Dusssssssss dames ga even mijn spuitje klaar maken nu!!

Veel liefssssssssss

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    dat is fijn meid dat eindelijk de cyste weg is en dat je toch nog pregnyl kan ophalen al is het 10 km verder op, zolang je het maar hebt toch?

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Inderdaad!! Al moest ik mijn hele vrije dag eraan besteden om het in groningen op te halen dan ging ik het nog halen hihi!!

16. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dank je wel meiden!!!:)

Vanmiddag was ik nog rusig in me hoofd, nu zit ik weer met de wat als vragen in me hoofd. Ooooh....nou 1 ding is zeker morgen maar niet testen. Heb sinds 8 uur al 4 halve liter mokken thee op :p
    En wie weet laat me ongi een dagje langer op zich wachen. Heb wel pijn aan de zijkant van me borsten richting me oksel, aan beide kanten. Beetje beurs/zeer gevoel.....

Maar t wil niks zeggen natuurlijk.

Knuff

17. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    sorry dames dat ik een tijdje niet heb gereageerd

deb en natas: mijn duimpjes draaien al de hele tijd voor jullie dus ik hoop op mooie knallers voor jullie :)

druuf: wat fijn meid ! eindelijk mag je aan je laatste beginnen ! werd tijd ! wel balen dat je 10 km verder op moet maar ja zoals je al zei je zou het overal gaan halen... ik denk en duim voor je meis !

es: doe je trouwens mee aan mvm? en wat een lekkerding die beeb van jou zeg ! even aan je kleine: groeien kleine !! en doe maar lekker in je mama's buik stoeien :)

hier: het gaat *** ontzettende last van mijn bekken... en mijn baas luistert niet naar me.. vandaag maar even in overleg met de vk wat te doen.... en ik denk dat ik dan vanaf volgende week 100% ziekte wet in duik... zal ze hebben op me werk.... mafkezen daar! maar goed met beebje gaat alles goed denk ik die heeft mijn ribben tot trampoline gebombardeerd en mijn blaas ook... ik denk ook dat ze inmiddels gedraait is en dat ze niet meer omdraait... :)

heel veel liefs

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ For wat een irritante baas dat ie niet naar je luisterd! Lekker naar je lichaam luisteren en gewoon de ziektewet ingaan! En natuurlijk doe ik mee met MvM! Ben ik wel aan mezelf verplicht ;) 3de week alweer! Nog maar 7 weken te piesen haha.

@ Natas, dat ik begon met IUI waren de pennen minimaal vanaf 75 in te stellen. Is pas sinds kort ook op 50 in te stellen. Zag ik inderdaad op de nieuwe pen die ik met IVF had!

@ Druuf, deze laatste IUI gaat het gewoon worden voor jou! Net als bij augustus!

Liefs

19. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    @es: whahhahaha piesen kreng :p ik ga vandaag even met me vk overleggen :) en dan donderdag alweer de groei echo ! joepie :D wanneer mag jij weer een echo volgende week toch?

liefs !

20. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druufie, klopt, er is idd weinig tot geen Pregnyl meer, maar daarvoor in de plaats kun je gewoon Ovitrelle gebruiken hoor. Is perfect. Die spuit is al helemaal kant en klaar en je krijgt er minder blauwe plekken van. Je moet dan even aan je zh vragen of ze een briefje willen schrijven dat je Ovitrelle voorgeschreven krijgt omdat er geen Pregnyl is en dan kun je de kosten (tussen de 40 en 50 e.) terugvragen bij je ziektekostenverzekering.

Het verschil tussen Ovitrelle en Pregnyl is dat Pregnyl dus echt uit de urine van zwangere vrouwen wordt verkregen. Ovitrelle daarentegen is dus fabrieksmatig gemaakt. Werking is verder hetzelfde! Misschien heb je er wat aan voor de volgende keer!! Maarrrrrrrrr, net als de andere Meiden, verwacht ik natuurlijk ook gewoon dat je het helemaal nooit meer nodig hebt hoor Meissie!! We gaan keihard voor je duimen hier! En anders doen we de IVF gewoon gezellig samen!

Dikke kus, Elvi

Deel Deze Pagina