@ For, leuk weer ff gluren hier volgende week vrijdag weer ff gluren! Kan me niet snel genoeg gaan! Nog 3 weekjes tot de 12 weken grens! Gaat nu tenminste een beetje opschieten! @ Elvi en Druuf, hopelijk hoeven jullie beiden niet voor de IVF, maar één troost. De IVF is zo'n mooie techniek met goede resultaten! Liefs
es: ja het gluren is altijd leuk hihihihi zo straks ook even op gewone controle geweest en alles was goed ze was al mooi gedraaid met de billen naar links hahahah dus vk zei ook geen wonder dat je haar op je ribben voelt trappen en ik heb besloten om volgende week 100% de ziekte wet in te gaan.. want baal er van dat ik het elke keer met een dag moet bekopen als ik gewerkt heb... alleen mijn baas is nog niet op de hoogte dus dat ga ik straks doen want die kan me de pot op hahaha liefs ~!
Gelijk heb je meis! Rustig aan! Laat je baas maar stikken, je moet aan jezelf denken en je kleine meisje!
dat ga ik zeker doen ga ik nu even langzaam aan poetsen mams komt zo en anders heeft ze het gevoel dat ze moet poetsen hahahaha .... (nee het is hier niet smerig maar heb een grote mechelaar die verhaart)
For, groot gelijk heb je Meis!! Dit wonder en jij gaan voor alles en zeker voor een baas, hihi! Essie, thanx Meis, hoop het ergens zelf ook wel, maar ben zoooooooo blij dat ik eindelijk door mag voor IVf, dat ik daar dan ook wel erg naar toe leef hoor! Nog een paar weekjes en dan ga ik alweer beginnen met spuiten voor IVF: Aaaaaaaahhhhhhhh, kan niet wachten echt!! Liefs, Elvi
Forever, groot gelijk hoor meis! Jij, je lichaam en je beebje staan nu op 1! Over Augustus gesproken...die heb ik al een tijd niet meer voorbij zien komen hier? Zal alles goed met haar gaan? Elvi, wat superspannend zeg! Ik wou bijna zeggen: morgen is het al maart! Maar helaas, schrikkeljaar! Argh had weer een dag gescheeld, een dag dichterbij je IVF Maar eerst nog deze laatste IUI afwachten he...you never know!
Hihi, thanx Heitje!! Ja, ach aan de andere kant, die ene dag maakt me dan ook niet zoveel meer uit, haha!! Wacht al jaren nu, dus 1 dagje extra kan er nog net (wel heel krapjes dan) vanaf hoor! Ja, ik heb zelf echt wel hele goede hoop op IVF dus we gaan 't meemaken! Idd eerst even dit afwachten, maar ga weer een dagje eerder testen, dat scheelt weer, hihi! Jij alweer 28 weken Heitje, jeetje wat gaat dat snel Meis!! Liefs, Elvi
Succes Natas en Deb! We duimen weer vollop! Heb ook tegen mijn kleine spuit gezegt dat die duimen maar vast moeten leren draaien
haha mijn vent moet ook altijd lachen als ik weer tegen mijn buik aan het praten ben ach na 3,5 jaar wil ik er volop van genieten dus doe ik dat ook maar lekker hihi. Kom maar snel op deze wolk klimmen! Van hormonen ga je rare dingen doen hihi
Lieve Heit! Ik ben er nog hoor, ik lees wel mee maar post niet zoveel meer. Ik wordt nog steeds goed in de gaten gehouden door artsen en verloskundige. Zaterdag mag ik weer op de foto om te kijken of ze gegroeid is en op schema ligt. Aanstaande maandag alweer 18 weken. Het gaat zo vreselijk snel. Ik heb haar nog niet gevoeld denk ik, ik weet natuurlijk niet goed hoe ik het kan herkennen en daarbij ligt de placenta ook nog eens aan de voorkant. Ik voel me goed, het enige kwaaltje wat ik heb is dat ik er in de avond gewoon moe ben en amper de klok van 21.30 uur haal. Ik werk fulltime en merk nu pas hoe stressvol mijn baan is. Ik moet daar mee oppassen en gas terugnemen. Ik moet leren dingen los te laten en leren dat sommige mensen het op een andere manier doen dan ik. Bij mij was het vaak "my way or the highway" en daar ging ik nog wel eens mee onderuit. Ik leef nog steeds onzettend mee met iedereen en heb nog veel contact met Druuffie en Essie. Maar ik leef nog hoor en volg jullie allemaal!! Dikke zoen, Aug
Ik kan je helemaal begrijpen Es!! Zou vrijwel zeker precies hetzelfde doen, haha!! Al die tijd moet je ook dubbel goed inhalen nu! Ja, ik kom eraan hoor, nog een maandje a zes weekjes en dan klim ik er ook op! Liefs, Elvi
Gelukkig dat alles goed gaat Augustus! En je krijgt ook een meisje, wat leuk!! Wat weet je dat al snel zeg! En idd, stapje terug doen op je werk...jij en je beebje gaan nu voor! Elvi, wanneer is je testdag?
Hey meis, aangezien dit de laatste IUI is ga ik ervan it dat dit ook mijn allerlaatste pregnyll word hihi!!
Maaar helaas... Ik ben vandaag gaan bloeden, niet veel in me maandverband en alleen stolsel in de w.c. Dus moet het nog even afwachten van het zh. En morgen weer bellen. Ook vroeg ze wat ik wilde doen met de iui's omdat zoals julle allemaal weten ivf miss nog wel 2 maanden kan duren. Ik heb besloten gewoon tot de evt. Ivf door te gaan. Dan maar pijn maar dan heb ik die kans ook weer benut.
Ik heb net toch getest en die was negatief. Ik begin ook weer pijn in mijn onderrug te krijgen dus ik zal morgen ongesteld worden.