Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ For, wat fijn meis dat jullie meisje goed op schema ligt! Hier extreem moe lijkt wel of ik met de dag minder mijn bed uit kan komen pfff. Misselijkheid nog steeds voornamelijk in de avond. Voel me een beetje als een vaatdoek af en toe ;) Maar goed schijnt na 13 weken wel wat af te nemen.

Liefs

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    druuf : hahahahha nee het vriest gelukkig niet maar god wat is dat irritant dat je de verwarming niet aan kan zetten zeg ! maar gelukkig hebben we wel een stook kachel dus die hadden we maar aangestoken.. :) maar de verwarming is nu weer gemaakt hahaha :) wat fijn trouwens ook dat je cyste weg is :D en dan woensdag de iui waarschijnlijk das erg fijn want je hebt eind deze maand ook een afspraak in dusseldorf toch?

natas: even een digi knuf voor je ! ontzettend balen...

es: je zult je later nog voelen alsof je soms door een trein over reden bent hahahah :) maar zoals in de roosvicee reclame komt allemaal goed schatje hahahah :p tegen de moeheid kan visolie helpen zei mijn vk .. en is goed voor het kindje :) en lekker veel slapen dat doet een zwangere muts altijd goed hihihi :)

veel liefs van hier :)

3. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Essie...wat ga je snel meid. Leek deze week dat je teste en nu alweer bijna 10 weken :D misselijk is niet fijn nee, maar lijkt mij minder er als 's ochtends dan met je nog gaan werken enzo en 's avond ben je lekker thuis en kunt je ook "ziek" zijn. Of zie ik dat verkeerd hihi

Ik ben na 3 dagen al van me ongi af....??? Alleen nog een beetje bij het afvegen (zonde van heel me maandverband :p) het lijkt steeds minder te worden met de maand. Maar ach...zo erg is dat niet :D

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hihi Es, dat hoort er allemaal bij ;) Maar daar kom je wel doorheen hoor! Als het goed is voel je je over een paar weekjes weer wat fitter!

Forever, mooi dat alles goed is met jullie meisje, wat grappig dat ze je recht aankeek, heb je nog fotootjes meegekregen?
    En balen van je ketel! Hier ook net een nieuwe...ben daar wel superblij mee want met die oude had ik elke dag een lauwe douche...brrr!

Natasja, balen meid (en dat is nog zacht uitgedrukt denk ik...) Ik hoop dat je alvast op de lijst voor IVF mag!

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Ohh dat is het, ben aangereden door een trein haha. Hopelijk voel ik me over een paar weekjes fitter zoals heitje zegt ;)
    Ik slik 'zwanger zijn' vitamine tabletten van de Etos daarin zit ook visolie.

Jullie gaan echt hard meiden! Nog zo'n 10 weekjes voor beiden dan hebben jullie je wondertje al in je armen!

@ Deb, raar dat je zo kort maar ongi bent, maar ook wel weer lekker ;) enne in de avond misselijk is ook niet lekker. Iedere x als ik uit me werk naar huis ga terwijl ik juist goed moet eten, maar dan geen hap door me keel krijg !

6. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    heitje: ja ik heb een foto mee gekregen maar nog geen tijd gehad om hem te uppen :) zodra ik er tijd voor heb doe ik het :D ja en van die ketel ja das balen maar ja is nu wel weer goed maar je zult altijd zien dat je het allemaal tegelijk krijgt haahah .... en spaar potje was al zo geslonken.... dus jullie ook een nieuwe ketel... hakt er ook even lekker in dan...

es: ja een trein ahhahahaa :p en de laatste loodjes voelen voor mij als over reden zijn door tien bussen hahaha .... wel goed je vitaminen slikken ik ben er naar de 13 weken mee gestopt want ik vergat het om de haverklap (we zullen maar de schuld geven dat de kleine mijn hersenen in neemt ) :p

ik ga weer verder met klussen... en dan spreek ik jullie snel weer....

liefs

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik ben ongesteld, maar het is totaal niet zoals normaal. Het stelt eigenlijk niet zoveel voor. Dus morgen waag ik toch nog n test om er zeker van te zijn, voordat ik aan de Gonal-f spuit begin.

8. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Natas morgen, met testen!!
    Liefs, Elvi

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Natas succes meid!!!

10. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    hier helaas omo wit getest vandaag we gaan door na iui 2 we zullen wel zien hoe die gaat verlopen

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Jammer Benji! :(

En Natasja nog getest?

Uhh For en Es, gevoel door een trein overreden te zijn? Haha nee dat herken ik niet hoor!
    Tis meer een fiets :p

12. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Jep. Negatief, ik zie er tegenop op om mezelf te gaan prikken

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ natas, ik had voor 1 ivf behandeling 43 spuiten gezet! En dat binnen 4 weken! Dus als je een droom hebt die he graag vervult ziet zul je je er toch overheen moeten zetten! Heb hiervoor 6x iui gedaan ook allemaal met spuiten! @ benji balen meis!

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb een angst voor naalden... het spuiten is mij niet voor gedaan, dus ik hoop maar dat het mezelf zal lukken. En dan nog eens 10 sec die naald laten zitten, pff

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Hier ook bang voor naalden, mijn vent zette ze gewoon voor me!

16. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Dat gaan de mijne ook doen, want zelf gaat me dat niet lukken. Ik kon vrijdag niet langs het zkh voor instructies omdat. Fert.ass al naar huis w as en ik meerdere apotheken gebeld voor de Gonal-f. Overal kreeg ik te horen moet besteld worden! Nu heb ik de dubbele dossis toch nog kunnen krijgen bij het apotheek van het zkh, nu heb ik wel heel veel geluk gehad omdat ze eigenlijk dicht waren wegens verbouwing. En toch kon ik de prikpen ophalen, anders had ik pech gehad. De pregnyl via een andere apotheek.

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ benji: awww meid, echt balen!!

@ natasja: tja dat spuiten...verstand op nul en prikken....of je man inderdaad! 6 IUI's gedaan met spuiten......op den duur gaat het wennen!

@ all: morgen weer fm......laten we hopen woensdag iui en dan ben ik HE-LE-MAAL klaar voor IVF!!!

18. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej Druufie, daar ga je!! Op naar IVF!!! Gaan we mooi samen doen en Debster natuurlijk ook!!

Natas, spuiten valt echt best wel mee, vind ik. Mijn vent mag dat echt nooit bij mij doen, dat durft hij ook niet hoor! Ik doe het veel liever zelf. Naaldjes zijn dun en 't voelt bijv. niet hetzelfde als bloed prikken of zo. Komt goed Meissie!!

Dikke knuf, Elvi

19. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @natasja

Als je bang bent dat het je niet gaat lukken, waarom laat je hem dan niet de 1e keer bij de huisarts/HAP zetten, en vraag je hun om een instructie..

Je zou ook kunnen vragen of het mogelijk is dat de wijkverpleging hem dagelijks komt zetten bij je, ik heb vaker gelezen dat dit wel eens gebeurt...

20. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb vanavond de verloskamers gebeld en die zei dat ik langs kon komen.
    Ik heb het samen met de verpleegkundige gezet en het is me gelukt en het viel heel erg mee..
    Ben heel erg trots op mezelf.

Share This Page