Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    TOP!!!
    gelukkig heb je het de 1e keer toch onder begeleiding gedaan;)
    het prikken wordt vanzelf "makkelijker"...

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik hoop het en anders is het dagelijks naar het zkh/

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Natas, ik zou toch iemand in je buurt zoeken die het dan durft hoor. Iedere dag naar het ziekenhuis gaat je nog veel meer tegenstaan! Bij de ivf willen ze toch echt dat je hetzelf doet of je partner omdat anders de belasting te groot is.

4. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    heitje: ja voor mij voelt het als bussen en treinen hahahah zeker nu mijn bekken het per dag meer gaan begeven :( verder voel ik me op en top :D

druuf : vandaag je fm :) en dan woensdag eindelijk de laatste iui ! joepie :D

es: alweer 9 weken ! je bent bijna bij de 13 meid ! heb je nu iets meer vertrouwen in je lichaam??

de rest : sorry heb het niet allemaal meer onthouden...

hier: zoals ik al zei gaan mijn bekken een eind achter uit en vind ik het nu echt tanden bijten.... verder zijn we klaar met klussen :D slaap kamer is klaar joepie :D en die is helemaal mooi geworden alleen is onze kleding kast gesneuveld hahahaha mannen zijn ook veels te ruig...

heel veel liefs

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    ohoh mannen ;) Fijn dat alles klaar is!

Ik heb ook last van mijn onderrug en bekken, maar lijkt me veel te vroeg daarvoor ben morgen pas 10 weken !

Vrijdag heb ik echo en dan ga ik er echt 100% in vertrouwen denk ik ;) daarna pas bij 13 weken weer echo (voor de nekplooimeting)

Liefs

6. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Elvi....ik denk dat ik echt een beetje later van start ga als jullie. Ik ga nu zoiezo eerst nr 5 nog doen omdat ik dus donderdag pas het eerste gesprek heb. Ik hoop met de cyclus naarna vanstart kan, maar ik heb geen idee hoeveel tijd het allemaal in beslag neemt. En ik lees hier ook weinig over het ziekenhuis waar wij de IVF zouden hebben.
    Iemand info over het elisabeth zh in tilburg?

Ik heb trouwens me eerste puregon blauwe pek :p hihi best een vreemd gezicht daar.

Knuff

7. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    es: spannend weer een echo :) maar zolang het voor jou gevoel goed zit zit het goed meid :) ik had ook al snel last van me onderrug... maar dat ging bij mij naar de 13 weken over :)

waarom laat je een nekplooimeting doen als ik mag vragen?

liefs !

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
  9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ forever, nekplooimeting doen wij uit voorzorg omdat we willen weten of er niets mis is met ons kindje.

10. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    es: oke kan ik me voorstellen maar is het bij ivf niet zo dat ze alleen de goeie zaadjes en eitjes gebruiken? (weet niet zo heel goed hoe het werkt)

onze dame had net de hik hahahahaha me hele buik ging op en neer hahaah..

liefs

11. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie, hoe laat spoot jij elke dag je decapeptyl en je puregon? Ik deed bij IUI puregon altijd zo rond 22u 's avonds. Maar weet jij of daar lang tussen moet zitten, tussen die twee? Ben heel benieuwd naar hoe laat jij alles spoot!! Kijk, jij hebt er in ieder geval succes mee gehad, dus ga je gewoon lekker nadoen, hihi ;)!! Morgen zit ja alweer op 10 weken Meissie, sjeetje zeg, wat ga jij goed ;)!!

Liefs, Elvi

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ja das wel waar maar de ontwikkeling begint pas nadat de cellen gedeeld zijn dus kunnen ze nog niets van zeggen. Ik ga ervanuit dat het gewoon goed is maar wil wel wat meer zekerheid.

Vet grappig lijkt me dat als je buik zo op en neer gaat ;)

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Elvi, ik spoot ze beiden om 19.00 in de avond alle dagen. Vond ik een mooie tijd ;) als je maar iedere dag zelfde ritme aanhoudt. Ik mocht zelf beslissen kwa tijd, wel tegelijk spuiten was het bij mij. Deed ik de ene links en de andere rechts!

Spannnend elvi!! Gaat het echt beginnen!

Liefs

14. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    es: oke dan snap ik het ook hihihihi :) ja dat is een heel erg grappig gezicht hhaaha .... maar dat zul jij ook nog wel gaan merken hihihihi

wil je ook weten wat jullie kleine wordt?

liefs

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Uiteraard willen we dat weten ;) ben ik veel te nieuwsgierig voor! We gaan het wel op een speciale manier doen via een Gender Revealing cake! Met de ouders en zusje/broertje erbij!

Liefs

16. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    es: wat leuk dat hadden wij ook willen doen maar wij waren allebei zo blij dat het een meisje werdt (familie traditie) dat mijn hubby zich al tien keer had versproken voor dat we er iets over konden afspreken om het te onthullen hahahaha :)

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    haha, ja daarom willen wij het ook pas weten bij het opensnijden van de taart. Zo kunnen we ons dus niet verspreken van te voren! 14 mei 20 weken echo in de avond en de dag erna hebben we taart!

Liefs

18. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    heel erg leuk :)

ik ben nog op zoek naar voedings bh maar kan nergens een leuke vinden :(

wil jij ook bv geven es?

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik kan geen borstvoeding geven. Ik heb 7 jaar geleden een borstverkleining gehad en daarbij hebben ze mijn tepels verplaatst waardoor het niet meer mogelijk is.

Voedingsbh's kan ik je niet mee helpen dus ;)

20. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es, had ik nou nog nooit van gehoord, een gender revealing Cake. Haha, wat apart weer!! Wel echt leuk verzonnen zeg. Maar wie bakt dan die cake? Want ik begrijp dus uit de plaatjes van Google dat de binnenkant dan blauw of roze is, toch :(? Maar degene die dat bakt, die weet het toch al? Of geeft 't ziekenhuis dat door aan de bakker of zo ;)?

Thanx voor doorgeven tijdstippen!! Hoe deed jij dat als je op visite ging en zo? Nam je gewoon alles mee? Ik doe dat nu alleen heeeeeeel soms in koeltas en zo!

Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina