Even snel een update. Vanmorgen geweest voor fm had rechts een eitje van 1.4 en links 3 van 1.2! Morgen moet ik een ovutest doen en als die positief dan woensdag iui! Zo niet moet ik woensdag weer terug voor fm en erop hopen dat ze niet alle 4 gaan doorgroeien anders gaat de iui alsnog niet door! Heb dit al aans eerder gehad en toen groeide er maar 2 mee! Dus ik hoop alsnog op t eind van deze week een - Iui! Veel liefs!
es: wat jammer dat je geen bv kan geven ! maar de fv is tegenwoordig net zo goed als bv ik hoop dat ik wel bv kan geven lijkt me heerlijk en dan heb je je kindje die 45 min toch lekker voor je zelf... vind het maar een raar idee dat ze straks uit mijn buik is dan moet ik haar met iedereen delen en nu kunnen mijn mannetje en ik er nog lekker van genieten druuf: ik hoop voor je dat je gewoon een lekkere posi ovu test hebt en dan je laatste iui en misschien en dat blijf ik hopen dat die je een prachtig wonder geeft.. en anders de ivf en dan ga jij ook gewoon lekker de eerste keer direct knallen met een wondertje liefs
@ Elvi, ik krijg dichte envelop mee van verloskundige en die geef ik zo af aan degene die de taart maakt. Die weet inderdaad al wat het wordt! Kwa visite nam ik het gewoon mee en legte ik het daar in de koelkast. Het kan er wel ff uit hoor, kan geen kwaad! @ For, ja ik ben zelf ook met de fles groot gebracht dus komt vast goed als ik zie hoeveel moeite vriendinnen er iedere x voor doen en hoeveel stress het soms met zich meebrengt vind ik het wel lekker. Maar ja je hebt gelijk dat je ff je kleine meisje voor jezelf hebt dan! Geniet er nog maar lekker van! Voor je het weet staat iedereen er met ze grote neus bovenop Liefs
Es, wat een ontzettend leuk idee!! Dat ga ik straks ook doen, hihi!! Ik zou het ook altijd willen weten. Veel vriendinnen van me willen het niet weten. Maar ik zou m'n nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen, denk ik! Natas, wat goed, dat 't prikken goed ging. Misschien toch een keertje zelf proeberen nu? Of nog te eng? Druufke, oeh, wat spannend zeg, zo'n aantal! Maar 't komt vast goed!! Even de duimpjes ronddraaien maar weer ! For, haha, kan me helemaal voorstellen dat je d'r (nog) niet wilt delen hoor!! Gewoon nog even in de buik houden dus, hihi !! Liefs, Elvi
elvi : sowieso de aankomende 6 weken mag ze van mij nog niet komen hihihi anders mag ik niet thuis bevallen natas: vertrouwen hebben in je zelf en anders doe je je ogen dicht liefs
For...jij komt ook uit noord-brabant, mag vragen in welk zh jullie zijn geweest? Ik probeer wat info te verzamelen over tilburg...had van es een bestand met cijfer maar zoek ook wat ervaringen maar krijg weinig gevonden helaas.
debby: wij zouden naar het radboud gaan in nijmegen. UMC St Radboud Nijmegen - Behandelingen - IVF/ICSI wij hebben daar alle voor onderzoeken gehad en zijn toen uiteindelijk naar huis gestuurd met probeer het 6 maanden omdat de slagingskans met spontaan hoger lag dan met iui zo gezegd zo gedaan en op de valreep waren we zwanger dus verder over de slagings kansen weet ik weinig maar de site geeft heel veel info liefs
Gvd...vgz heeft even 234,- afgeschreven zonder bericht van te voren. Ik neem maar aan dat het me eigebijdrage van de puregon is...komt iemand dit bedrag bekend voor? Ow for wat fijn! Heb net je blog even gelezen dubbel wondertje is het bij jullie
Hihi jah dat bedoelde ik ook maar gewoon zonder bericht.....en me eigen risico is 220.- pfff maar goed isdat ook weer klaar vor 2012.
Ja heb hem vorige week ook al gehad.......... En damnnnnn wat een bedrag.........ben verzekerd bij zilveren kruis....collectief via het werk en wij betalen 170 pp! (nog wel hihi zal ook wel weer duurder gaan worden volgend jaar!) Het is eigenlijk niet meer normaal toch!!
zo heb net samen met mijn vriend de spuit gezet. Heb er wel eerst 15 min mee in mijn handen gelegen. Wie weet kom ik nog eens over mijn naalden angst heen, is wel handig als je een tattoo wilt in de toekomst...
debby : klopt bij ons is het een dubbel wondertje ik ben ook heel blij dat ik niet in jullie schoenen sta... en dat bedoel ik niet verkeerd want jullie zijn allemaal stuk voor stuk sterke vrouwen ! maar ik blijf hier mee kletsen omdat iedereen hier ons verhaal kent en dit een onwijs fijne groep is... waar je lekker kunt kletsen ook over andere dingen.. dus dames even allemaal een dikke duim voor jullie dat jullie het zo goed vol houden ! veel liefs
Die opmerking hoor ik wel vaker hoor Het is idd gezellig hier, al weet ik soms niets te melden. Ik lees aandachtig mee, ben stiekem best zenuwachtig voor deze week. Maar komt goed...ik kan me hier goed inlezen.
@ debby, grappig dat het bij ons precies andersom is, 7 mrt heb ik het gesprek met de gyn om ons op de ivf lijst te zetten en 8 mrt een fm om te kijken of de dosis van de gonal-f bijgesteld moet worden.
Ja belachelijk he die 220 eigen risico! Ik zit er ook op te wachten! Nog niet binnen gehad, wel allang verbruikt met de punctie 10 januari
Jah ik vind het ook belachelijk, maar goed een keer 3ampullen puregon en het is op, hoef ik de rest van het jaar me geen zorgen meer te maken hihi. Vandaag alweer 10 weken Es, wat gaat het snel zeg!
Das waar, maar nadat ik al 3 jaar achter elkaar het volledige eigen risico heb was ik het wel ff zat hopelijk meteen het laatste jaar voorlopig! En ja 10 weken alweer! Eindelijk dubbele cijfers haha Liefs