Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie op 10, Essie op 10, Essie, Essie, Essie op 10!! Jeeeeeeeeej ;)!! Daar ga je Es, dat gaat hard ;)!!

Liefs, Elvi

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ja nu de rest nog ;) Hup hup bijna aan de IVF! Hoopgevend genoeg als je naar de resultaten hier kijkt!

3. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom eraan Es, ik kom al hoor!! Volg. week start spuiten, dus gaat nu echt opschieten hoor!!

Liefs, Elvi

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Jaaa dan gaat het snel hoor! Zo 2 weekjes later de punctie! Spannnnnnnnnnnend. Ik vond het zo ontzettend spannend allemaal!

5. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Even een snelle update: ovutest was negatief dus morgen weer een fm!

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Druufje, morgen komt het gewoon helemaal goed! Ik ga keeeeeiiiiihard voor je duimen! En daarna hop naar de ivf! Liefs

7. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Druufie, kom me maar gauw gezelschap houden!! We gaan ervoor he Meissie!! Maar eerst moet je je IUI maar eens afwachten, want dat kan 'em ook zomaar eens worden Lieverd!!

Dikke knuf, Elvi

8. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Nou dames mijn baarmoederslijmvlies was 11! En 4 eitjes.......1 eitje van 1.9, 2 eitjes van 1.7 en een eitje van 1.6! Na overleg met de gyn en met ons hebben we besloten om hem toch door te laten gaan! Ben blij dat het van het zh ook mocht! Vanavond pregnyl en vrijdag 9.30u de ALLERLAATSTE IUI!!! Ben zooooooooooo blij!!!

Veel liefs!!

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjezus Druuf, dan heb je echt wel heeeeeeeeeel erg vette kansen nu hoor Meissie ;)!! F*ck de IVF, jouw IUI gaat 'em gewoon worden, hihi ;)!!
    Dikke geluksknuf, Elvi

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Druuffie, Druuffie, Druuffie, dit gaat hem zoooooo worden! De laatste IUI gewoon raak net als bij Augustus!!!

Elvi wanneer is jou testdag???

@ hier vanmorgen weer even bloed wezen laten tappen ;) dit x voor de combinatietest! 26 maart hebben we de nekplooimeting en krijgen we meteen de uitslag!

Liefs

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie, spannend hoor, 26 maart!! Zijn toch elke keer maar weer momenten waarop je wederom niks anders kan doen, dan afwachten, zo vervelend lijkt me!!

Testdag is a.s. za.! We gaan 't zien, maar wil vooral gewoon keihard door nu, daar gaan we voor!!

Liefs, Elvi

12. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Esther spannend zeg...

Ik heb vanmiddag bij mijn gyn aangegeven dat we door willen naar IVF, ondertussen krijgen we nog 2x iui. Er is namelijk een wachtlijst van 2 maanden.

Ik heb formulieren gekregen om beide bloed te prikken en sperma onderzoek in het LUMC.

Ik heb het idee dat IUI niet zoveel zwangere opleverd als IVF.

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Natas,

Ik hoop voor je dat je die 2 IUI's toch nog succes hebt Meid!!

Rare vraag hoor, maar wat zijn die pendels onderaan je handtekening? Ik zie dat er wel bij meer staan, wat betekent dat? Zijn dat namen die je geeft aan je ingevroren embryo's die dus nog terug te plaatsen zijn daarna?

Liefs, Elvi

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Nee op het forum waren er meiden die op aangegeven tijden wilde pendelen, wanneer je zwanger zou zijn of op bevruchting.
    Dat forum is helaas inmiddels gesloten. Omdat de meiden er geen zin meer in hadden omdat hun box helemaal overspoelt werden door aanvragen buiten de aangegeven pendeltijden.

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ohh wauw wat spannend zeg, 4 eitjes!!! Meeeeer kans!!!
    Succes met het zetten van de pregnyl en alvast heeeel veel succes vrijdag!

16. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ heitje: Ja die pregnyl pffffff ellendige spuit, maar ja als ik er volgens es een 6ling van krijg haha! Alles voor t goede doel!! En 4 eitjes ja meer kans inderdaad maar geloof in iui is toch wel weg hoor!
    We zullen zien!

@natasje: is toch algemeen bekend dat ivf een hoger slagingspercentage heeft! Krijg je pas na 4 iui's onderzoeken? Wij kregen die voor het traject......

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Pendels.... ik zou inmiddels 2 elftallen aan kids hebben daarmee in de afgelopen 3,5 jaar ;)

Enne Natas, IUI gaf 16% kans en IVF 36% ook niet meer dan logisch dat de resultaten van IVF vele malen hoger zijn! Met IUI weet je nooit of er een eitje in de follikel zit.... en de bevruchting moet nog plaatsvinden. Bij IVF is het al een gedeelde embryo dus al veel verder! Het hoeft enkel te nestelen.
    Waarom doen ze nu pas onderzoeken.... bij mij is alles onderzocht voordat ik aan de IUI begon....

18. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    druuf : mooi man dat ze het toch door laten gaan ! en misschien krijg je wel gewoon een 4 ling hihihihi :) voor al die jaren dat jullie bezig zijn geweest :) even tegen je eitjes : knallen a.s vrijdag en zorg dat jullie drager een kindje krijgt het is nu lang zat geweest ! eitjes kom op.... en ffe tegen je hubby zijn zwemmers : zwemmen krengen ! :) (je weet hoe ik het bedoel he schat )

es: tien weken alweer meid wat vlieg je erdoor ! heerlijk !

natas: nou pas onderzoeken? wij kregen ook voor dat we ergens mee zouden beginnen alle onderzoeken...

hier: vandaag eerste dag gestopt met roken,, ik weet het ik rookte nog maar ik kon op 1 of andere manier niet stoppen.. :x:):( dus ik kom jullie de aan komende paar dagen veel vervelen :) morgen naar de bedrijfsarts... is even kijken wat die sjap gaat zeggen... nou verder heb ik eigenlijk weinig te vertellen... dus....

veel liefs

19. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ for: Tuurlijk weet ik dat, hoe je het bedoeld ;)!!!
    Wat knap van je dat je toch gestopt bent!!! Beter laat dan nooit he!!!
    Kom ons maar fijn vervelen!!!

20. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    tja is snap er ook niet zoveel van.
    voor de iui hebben ze het zaad gecontroleerd en gekeken of ik wel een eisprong had.

Maar ik ben voor het ziekenhuis nooit getest op hepatitis B en C en anti HIV.
    We hebben wel eind 2010 ons beide laten testen op soa's en hiv, maar dat was meer omdat we geen voorbehoedsmiddelen meer wilde gebruiken.

Het is wel vreemd dat mijn vriend nu zijn zaad in moet leveren bij het LUMC, vorige keer was het gewoon in het zkh.

Ik ga denk ik morgen meteen mijn bloed laten prikken, dan heb ik het maar gehad. Dat prikken, pfff. Maar goed alles voor het goede doel

Deel Deze Pagina