@Es, ja, ik herken het wel een beetje, mijn haar werd ook dunner maar gelukkig heb ik een aardige bos dus viel het niet op. Door al dat gespuit werd mijn huid wel onrustiger, ik gebruik nu meer "schoonmaakmiddelen" om puistjes te voorkomen. Sorry, kan het niet mooier maken dan het is. xx Aug.
Hey dames.......fijn he al die bijwerkingen van die spuiten!!! Als we die dan toch allemaal aan het onthullen zijn doe ik ook even mee. Als ik een aantal dagen aan het spuiten was kreeg ik last van ontzettende diarree!!! Jullie ook wel eens gehad?? Had dat bijna iedere IUI!! En dat van die haren klopt als een bus! Heb er gelukkig ook wel genoeg!! Acne alleen de laatste IUI was net Shrek........!!!
Tja meiden het leven van vrouwen in de MMM gaat helaas niet over roosjes! Herkenbaar inderdaad! Ik had er vooral last van toen in aan de IVF hormonen begon, hogere dossis he! Aan het eind van het spuiten paar dagen voor de punctie kan ik niet meer staan, zitten of liggen van de pijn. Mijn eierstokken waren zo groot geworden. Ook plassen deed pijn, kwam doordat je blaas je eierstokken wegdrukt en als je blaas geleegt wordt deze weer verplaatsen wat de pijn veroorzaakt! Mijn buik was ook lekker beurs van 2 spuiten per dag! Maar ach heb het er allemaal voor over gehad
Es, helemaal gelijk, we hebben een doel en we doen er alles voor en hebben er elke kwaal voor over. Sorry Natas als we je angstig hebben gemaakt, was niet de bedoeling maar we kunnen het niet mooier maken dan het is. Je kunt maar voorbereid zijn! Succes! Liefs, Aug
Hoi dames ik denk zal jullie even op de hoogte stellen vandaag een ctg gehad in het ziekenhuis omdat ik onze kleine al twee dagen bijna niet voelde... Maar gelukkig alles goed veel liefs xx
For, kan me helemaal voorstellen dat je dan z.s.m. naar je kleintje wil kijken!! Gelukkig is alles goed Lieverd, he bah wat een scrhik dan ineens zeg!!! Nu maar weer even lekker genieten van de laatste paar weekjes dat je je kleine Meis nog in je buikje hebt, gaat vast megasnel straks ineens Meis!!! Lukt 't een beetje met de laatste loodjes? Liefs, Elvi
wat zijn jullie toch allemaal lieverds !!!! elvi: ja het lukt nog wel met de laatste loodjes,,, ze zijn wel zwaar en het slapen gaat steeds moeilijker hoe moe ik ook ben... kan nog geen 5 min op mijn bekken liggen dus ik ben heel blij dat ik lekker vrij ben... en ben ook erg blij dat alles goed is met de kleine hoop ook niet dat ze me weer zo de stuipen om het lijf jaagt... man lief was wel erg lief ... kreeg tijdens de ctg een zweet aanval en benauwd en draaierig.. man lief heeft me geen seconde alleen gelaten en was erg bang.. die arme drommel... veel liefs !
@Forever: wat een schrik meis, ik moest even slikken toen ik het las, hebben ze een reden gegeven dat je meisje zo rustig was? Je schrikt je toch het heen en weer? Blijf je nu intensiever onder controle? Denk goed om jezelf, je bent er bijna!! Houd je ons op de hoogte, ik vind het maar niks allemaal! @Natas: wat bedoel je als je zegt "Hoeveel moet jij spuiten", zie mijn handtekening, ik ben zwanger, nu 19 weken. Dus ik hoef niet te spuiten meer, gelukkig... of bedoel je iets anders? @ Druufie: hoe is het meis? Voel je oke? Es, alles oke met jou ook? Elvi? @personal: vandaag al weer 19 weken. Gisteren is mijn dochter voor het eerst naar een voetbalwedstrijd geweest, uiteraard naar ons clubbie Ajax. Heerlijke middag gehad, in het zonnetje, concurrenten puntjes laten liggen... we kunnen hier niet vroeg genoeg mee beginnen. Heb mij rustig gehouden hoor... Ook begonnen met het kinderkamertje. Eerst spullen opruimen op zolder zodat we plaats hadden voor de troep uit het babykamertje, maar ja, dan kom je weer foto's tegen van "toeniknogjongwas".... Woensdag weer naar het AMC voor een final check maar ik maak me geen zorgen, heb nu zoveel controles gehad. Ik moet positief blijven, onze dochter is gezond anders hadden ze allang al iets moeten vinden. Mag die sticker "medisch" nu van mijn voorhoofd af alsjeblieft?? Fijne dag vandaag meiden! Liefs, Aug.
Heey Augje, leuk van je te horen hoe 't nu is!! Het is vast helemaal goed met je Kleintje hoor Meis!! Hier alles goed, hoop morgen m'n grote ongi doorbraak te hebben, zodat ik kan gaan beginnen met spuiten voor IVF!! Liefs, Elvi
@ Aug, alles komt zeker goed! Het gaat zo hard he! Je zit gewoon al bijna op de helft!!! @ Elvi, wat ga je precies spuiten? en ik welke hoeveelheden?? Liefs
@Elvi: ik hoop dat het net zo'n resultaat heeft als bij Es! Een dikke vette roze streep, wat zou dat toch machtig zijn, ik gun het jullie allemaal zo vreselijk! Jij en Druuf zijn gewoon de volgende, dat moet gewoon! Ja, volgende week zit ik al weer op de helft! De tijd gaat zo snel! Niet normaal gewoon! Liefs, Aug
Essiebles, ik spuit 150 e.h. Puregon (maar dat pas paar dagen later) en begin op ongi-doorbraak dag met Decapeptyl. Beetje zelfde als jij denk ik dan, toch ? Verder dan in de cyclus Ovitrelle en weer de bekende Utro-bolletjes (nu 3 x 2 p.d.). Dat was 'em volgens mij zo wel ! Haha!! Gek he, heb er best zin in. Ben gewoon heel erg benieuwd naar alles en wat 't nu gaat doen. Ik hoop op heeeeeeeeel veel eitjes, maar natuurlijk net geen overstimulatie. Dat lijkt me mooi en dat er dan heeeeeeel veel goed bevrucht zijn, zodat we voorlopig een tijdje vooruit kunnen ! Hihi!! We gaan er vol voor hoor, kom maar op met al die spuiten !!! Augje, idd zeg, wat ga jij ook hard!! Alweer bijna op de helft Meis!!! Dat is toch super!! Als je weer 'ns van die mooie (echo)foto's hebt, ben ik heeeeeeel benieuwd hoor, vind dat altijd zo wonderbaarlijk !!! Liefs, Elvi
For, je mannetje klinkt idd als een skeetje!!! Super hoor Meis, dat kan je goed gebruiken. Mijne is er ook zo eentje!! Vind ik heeeeeeel fijn!! Ik vind 't wel heel naar dat je nou zo veel pijn aan je bekken moet hebben. Elvi tegen bekken: 'Doe For eens even niet zo'n pijn joh, stoppen!!' Helpt 't al Meis ? Dikke knuf, Elvi
Inderdaad zelfde als mij zo'n beetje! Vond het ook superspannend allemaal en had er ook zin in hoe gek he! Al is de decapetyl wel echt rotspul maar ach zie mijn banner dat heb je er allemaal voor over! Overstimulatie is wat minder , ik zat er tegenaan en heb echt wel last gehad. Alles doet zo vlak voor de punctie pijn! Blij dat je bent als ze eruit zijn haha. Liefs
Druufje: vandaag is 't begonnen: 't feest kan beginnen, de duvels zijn binnen, haha, sorry hoor, word er gewoon melig van!!! Jeeeeeeej, vanavond spuiten, kom maar op met de ivf wonderen!! Hoe voel jij je druuf? Ik had echt zo'n goed gevoel bij jouw laatste IUI met die 4 eitjes, superkans!! Het gaat 'em gewoon worden!! En daarna ben ik (sorry, even ego hier...... hihi)!!! Es, Aug en For: Hou die wolk even bezet voor ons Meiden!!! Liefs, Elvi