Es, ik ben ook megabenieuwd, want zie 't nu allemaal zo rooskleurig, daar piep ik straks vast anders over, oeps....!!! Dikke knuf voor jou en voor je mooie Beebje, Elvi
Es, nog een vraagje. Had jij nog emmy's ingevroren? En zo ja, wat doen ze daar dan nu mee? Even zomaar uit nieuwsgierigheid hoor!!! Liefs, Elvi
Elvi en Druuf: Es en ik duwen iedereen van die wolk af die er probeert op te komen. Jullie zijn nu echt deze maand aan de beurt. Es en ik hebben namelijk een vierpersoonswolk en die twee overige plekken zijn helaas al gereserveerd.... voor jullie!!! Ik zag nog wel wat lege wolken voorbij zweven, er is dus nog genoeg plek voor een ander. Als ik de twintigwekenfoto's heb zal ik eens proberen die te posten. Op een of andere manier lukt het me gewoon niet. Ik denk dat ik maar eens een hulplijn ga inschakelen! Kus, Aug.
Ach elvi, als ik t nu niet ben, dan gun ik t jou hoor,mijn plaatsje! wacht nog wel een maandje of twee....wacht nu al 4 jaar dus die paar maandjes kan er ook nog wel bij
@ Elvi, wij hebben 6 cryo's in de vriezer verdeeld over 3 rietjes. Dat houdt in nog 3 kansen. Ze vriezen er meestal 2 per rietje in omdat bij het ontdooien niet altijd alles goed blijft! We betalen 40 euro per jaar om ze te bewaren. En als onze kleine 1 jaar is mogen we automatisch terug en kunnen we gewoon verder voor een volgend kindje, zonder hormen (althans 3 pogingen) is dat niet lekker Als we klaar zijn en geen kinderen meer willen hebben wij ervoor getekend dat andere stellen onze cryo's mogen hebben. Liefs
Aaaaaaaaaah Augje, wat superlief van jou!!! Druuf, we gaan samen hoor!!! Samen is nl. veeeeeeel leuker!! En er zijn dus nog 2 plekjes voor ons op de wolk vrij! Ik denk dat jij met je vierling straks wel anderhalve plek vult, hihi!! Essie, Aha, dus dat is dan erg goed nieuws, dat je dit over hebt. Maakt 't voor de kwaliteit dan nog wat uit hoe lang 't ingevroren zit? Wat apsrt eigenlijk he, die dingen waar wij dan allemaal over na moeten denken en waar veel vrouwen misschien geen eens weet van hebben! Ik vind 't wel superstoer dat je dan anderen nog je cryo's zou gunnen Meis!!! Dat is niet even zomaar niks. Ik weet nog niet wat wij zouden doen. Ik zou in ieder geval allereerst ook al heeeeeeel blij zijn als we meerdere goede bevruchtingen hebben. Dan ga ik al een klein feestje vieren, hoor!! Es, dat verhaaltje onderin je Ticker vind ik ook erg leuk, ik lees steeds even wat er deze week nu weer allemaal gebeurt! Liefs, Elvi
Ja leuk he, daaarom heb ik deze banner omdat ie dat aangeeft! Leuk om te lezen iedere week! En ja we moesten kiezen voordat we aan de ivf begonnen, dat je ze daarna wilt laten vernietigen, voor wetenschap wil doneren of aan andere stellen. Nou ik weet hoeveel ik ervoor over zou hebben om zwanger te kunnen worden, en daarom zou ik een ander stel het zo gunnen. Ook al is het ons eigen cryo! Elvi, je bent maar klein dus aan een half plekje heb jij ook genoeg haha. Oh ja kwaliteit maakt volgens mij niet uit. Ze vriezen alleen de allerbeste in! Zijn best streng in het vu! Liefs
heey klets mutsen elvi : dankje voor het aanspreken van me bekken helpt al een heel stuk hihihihi dus jij ook zon kei lief mannetje en natuurlijk houden we een plekje voor jou en druuf vrij... aug: wat fijn om je weer is voorbij te zien komen meid ! hoessie verder met je ? es: stuiter je nog steeds en het trein gevoel al minder??? vind het trouwens wel erg lief van jou en je mannetje dat als jullie klaar zijn met kindjes krijgen dat je dan een ander stel wil helpen druuf: natuurlijk krijg je gewoon een 4ling voor al die tijd dat je hebt moeten wachten hihihi gewoon 4 in 1 x veel liefs !
@ for, ik stuiter met de dag meer! Trein gevoel neemt af gelukkig! Ik voel me zo ontzettend gelukkig en iedere x zie ik de echo voor me dat ons mini mensje zich al zo uitbundig bewoog en gewoon al compleet is! Wauw gevoel constant!
es: heerlijk blijven stuiteren meid ! en jullie mini moet nu alleen nog groter groeien want verder heeft hij/zij alles en je kleine stuitert lekker met je mee ! x
Hi meiden! Ik breek maar weer eens in hier.. Heb me een tijdje rustig gehouden, maar wel lekker meegelezen! Maar dus even niet zo gezellig met reageren enzo, ga mijn best weer doen om het gewoon bij te houden! Hier vandaag weer eerste fm gehad, en tadaa... Het lijkt al wel pasen in dit topic! Druuf heeft er nu 4 en ik 2 en Elvi zit er aan te komen met trossen vol, hihi! Gekkenhuis!! Helaas ook een kleine cyste gevonden, maar dat kan nog geen kwaad.. Vooralsnog hebben we zondag weer tp! Jeej! Liefs
Heeey Tashie, daar ben je weer even!!! Krijg je er 2 teruggeplaatst zo.? Ik duim keihard voor je!! Dikke geluksknuf, Elvi
Hey meiden! Alles goed hier zo te lezen? Het wachtbankje is weer aardig vol zeker! En Es alweer 11 weken, whoehoee!! Hier: gisteren de hele dag last gehad van steken onder in mn buik. Vanmorgen naar de VK geweest en die zei dat het al van indalen kan komen, maar dat het niet erg is gelukkig! Verder groeiecho gehad, kindje loopt gemiddeld 5 dagen achter, is een ukkie dus! Maar kan nog bijtrekken...al heb ik niet het idee dat het een groot kindje gaat worden, waarom weet ik niet? Verder was alles in orde, bloeddruk,suiker,HB, én het kindje is ook Rhesus-negatief dus hoef geen prik! Over 3 weken weer een echo omdat mijn placenta twijfelachtig laagligt....
@tash joehooee, goed nieuws vooralsnog, een cryo TP en nog eens 2x kans van jezelf. YOU GO GIRL t is weer tijd voor wat ROZE meiden, zet m op!
@ heitje, fijn dat alles goed gaat! En ja het indalen hoort er ook bij je lichaam gaat aan de laatste fase werken hihi. Fijn dat je geen prik hoeft! Liefs