Diclofenac is een goeie pijnstiller! Je krijgt daar waarschijnlijk een maagbeschermer bij zoals Omeprazol of Nexium. Ik denk zelf 1 diclofenac, 2 Paracetamol en 1 maagbeschermer. Ja, alleen bij het inspuiten en dan moet je denken aan hevige ongesteldheidskrampen. Als je het gevoel hebt dat je het niet meer houdt, is het ook al afgelopen! En verder ook geen last meer gehad! Het is even vervelend, maar het is me 100 % mee gevallen achteraf gezegd. Succes meissie! Komt aal goud!
Haha, ik krijg altijd iets anders dan de meesten op 't forum!! Ik krijg ook al geen pregnyl bij de Puregon en de Utrogestan. Nu weer die suffe Diclofenac en jullie weer wat anders!! Nou ja, we gaan 't zien! Thanx voor jullie adviezen en tips! Liefs, Elvi
Hi Elvi (en rest natuurlijk )! Punctie ging veel beter dan verwacht! Had bijna geen pijn van de punctie zelf, nu we thuis zijn pas een pijnlijke onderbuik. Dus lekker met'n kruik op de bank.. En we hebben 12 eitjes!! Echt veel meer dan we gehoopt hadden. Met de fm waren er 7 en 10 follikels geteld nl.. Vrijdag bellen en als het goed is zaterdag tp! Heerlijk! Sorry dat ik nu niet op jullie reageer.. Ben nog wat suf,hihi! Liefs
Wat fijn Tash!!! 12 is een mooie score ! Hopelijk heb je een hoop mooie emmies. (hopelijk is er zoiezo maar 1 nodig ) Ik ga heel hard duimen!
Geweldig hé 12 eitjes! En zaterdag misschien de terugplaatsing! JOEHOE, wat SPANNED!! Ik duim voor je meis! Rust nu maar lekker uit!
Ik heb geen recept gekregen voor de HSG! Moest gewoon een pijnstiller innemen en dat heb ik gedaan! Komt goed!
@ Tash: Wat supergoed Meid !! Wat een ongelooflijk spannende tijd dan dus nu!! Hoor je dan za. hoeveel ze terug gaan plaatsen? Of hoor je dat dan vrijdag al? Liefs, Elvi
Heb gister kijkoperatie gehad. Je lrijgt algehele narcose, merkt er niks van. 3 kleine sneetjes in je buik en weer hsg gemaakt. Voelde ik nu gelukkig niks van. HSG gehad in feb dit jaar, was helemaal goed. Nu eileider dicht en verdikt Nu beetje na pijn, maar nog geen pijnstillers nodig. Ben wel een paar dagen uit de running.....
queen en druuf : ik heb het ook gevraagd maar ze gaf niet echt antw de rest sorry kan het ffe niet meer bij benen ... wat ik wel heb onthouden ik pies me rot voor jullie lieve schatten !!!!! liefs
@ Doosje, bedankt voor je reactie! Als ik een kijkoperatie krijg gebreurt dit alleen onder lokale verdoving. Ze gaan alleen in mijn baarmoeder kijken. Dus helaas geen algehele narcose voor mij Hebben ze je probleem kunnen verhelpen? Het is wel raar dat de HSG in februari goed was en nu je eileider dicht zit.... Ik heb mijn HSG vorig jaar februari gehad..... hopelijk is er niets mee aan de hand nu.
Ik heb trouwens vandaag mijn recept terug gehaald bij de apotheek. En bij een andere apart laten leggen. Durfde het risico toch niet te nemen dat het niet optijd binnen zou zijn. Vind het nu al spannend zeg......nog een weekje en dan weet ik ofde IUI rond volend weekend gaat zijn.
Fijn dat je je recept terug hebt! Zou ook voor zekerheid gaan! Spannend he de eerste iui! Enne ik wist ook niet dat ze dat ook alleen met plaatselijke verdoving deden! Ik krijg een injectie in mijn baarmoedermond en verder niets. Ben ook liever weg...
Dat klinkt echt helemaal niet fijn Es! Kan me heel goed voorstellen dat je liever helemaal weg bent.. En voor wanneer staat dit gepland? Of weet je dat nog niet? Liefs
Es....toevallig krijgt mijn vader volgende week een kijk operatie in z'n knie, ik bedenk me net dat hij vertelde dat ie koptelefoontje kan krijgen met muziek. Dat zou miss wel helpen tegen de zenuwen, en om de tijd door te komen.
Es als je niks aan je eierstokken mankeert valt de punctie echt 100%mee. Je krijgt een morfine spuit. En als je het echt onder narcose wil kan dat gewoon.