DRAAAAAAAIEN KLEINE BENGEL!!!!!! En, en, en For .... resultaat? Ik schreeuwde 't echt heeeeeel hard hoor! Liefs, Elvi
@ elvi: ja zo'n avond is misschien wel heel grappig als vrijgenzellengeestje, het is in ieder geval lachen gieren brullen! Net als een stel pubers bij elkaar! Nou vandaag heerlijk naar de tandarts geweest.....gelukkig had ik niks en ben ik er weer voor een half jaar vanaf!! Net hebben ze onze oude bank opgehaald en dus nu is t wachten op de nieuwe pffffff!!
@ Elvi, pas tussen de 15 en 20 weken volgens mij... dus moet nog ff wachten Enne de foto's komen zeker! Nog even geduld haha. Denk dat zo'n feest wel leuk is voor vrijgezellenfeest. Je hebt speciale avonden voor vrijgezellenfeestjes volgens mij doen ze dan iets extra's! Vrijgezellenfeest met Ladies Night boeken. @ Druuf, yeaaaaaah je nieuwe bank! Heerlijk met de 2ling (of 3 of 4 of 5 of 6 haha) op de bank! @ Citroen, fijn dat alles goed gaat! Je gaat hard! Liefs
Jaaaaaa de bank is er!! Voor diegene die mij op facebook hebben, foto staat erop!! @ Es: heb nu zitplaats genoeg voor de 6-ling haha
Haha, oh oh Druuf, kijk maar uit hoor Meid, hoe vaker je het zegt...... Een vriendin van mij had hetzelfde (met een 2-ling). Hihi!!! Dus gauw je mond spoelen (of het juist nog harder roepen, haha, net wat je zelf wilt, nu je bank toch groot genoeg is .......... , hihi)!!! Dikke knuf, Elvi
Maandag moet mijn vriend zijn zwemmers inleveren bij het LUMC voor onderzoek. Dan is het afwachten wanneer we een oproep krijgen voor een intake gesprek
Ohhh meiden ik ben zoooooo ontzettend moe deze morgen! Ik was gister met schoonmoeder naar Miss Saigon in het Beatrix theater maar pas om 12 uur thuis terwijl ik normaal 21.00 al in me bedje lig! Dus je begrijpt het...slaaptekort en ben aan het vechten om mijn ogen open te houden! Liefs
Heeey Es, was Miss Saigon wel mooi? Lijkt me ook een heeeeeeeele mooie musical!!! lekker vroeg je bedje in na je werk dan he Meis!! Je knappe kleintje kan lekker doorslapen in je buik. haha, zou hij/zij (maar ik denk een hij) Miss Saigon ook goed hebben gehoord gister? Vast wel!!! Supergrappig!! Natas, hopen dat het resultaat goed is!!! Liefs, Elvi
@ Elvi, het was super mooi! Kan het zeker aanraden als je van musicals houdt!! Ons kleintje kan nog niet horen, kan pas wat later in de zwangerschap heb ik gelezen dus hij/ zij heeft nog niets meegekregen Vanavond gaan we naar de gemeente voor de officieele erkenning aangezien wij niet getrouwd zijn Hoe is het met spuiten?? Is het al 2 fasen spuiten nu?? Of nog steeds alleen decapeptyl?? Liefs
Heey Essiebles, wat jammer dat je Kleintje nu nog niet kan horen!! Nou, dan moet je straks gewoon nog een keer Meis, mooi excuus gelijk, toch? Hihi!!! Ja, ben al in Fase2, nu gaat 't snel!! Heb er zoooooooo'n zin in Meis, pfoe!! Sta echt te springen!!! Duim je met me mee voor veel eitjes en veel goede bevruchtingen? Dikke knuf, Elvi
Thanx lieve Essie en Druufke!!! Ik heb a.s. di. m'n eerste Follikelmeting, vet spannend dus!!! Druufie, voel je al iets Meis? Wanneer ga je ong. testen, denk je? Ik voel gewoon dat 't raak is Meissie!! Dikke knuf, Elvi
Hmm denk wel dat je met een 6ling vroeg kunt testen druuf haha @ Elvi, jeeeeey wat ga je snel! Hopelijk dinsdag een heleboel mooie follikels! Mijn eerste follikelmeting bij de IVF was enorm teleurstellend omdat er zowat niets gebeurt was, maar vervolgens week later tegen overstimulatie aan dus zegt vrij weinig de eerste meting! Ik ga duimen!!! @ all, gister met de angelsound voor het eerst het hartje gehoord, hij enorm bijzonder zeg! Liefs
Zit pas op een week met de wachtweken, heb nog een week te gaan......! Dus volgende week vrijdag pas testdag! Normaal gesproken test ik nooit, omdat ik toch ongi word! Dus we zien wel....! Heb geen klachtjes so far.....! @elvi: oehhhh spannend! Ben benieuwd naar je eitjes!! @ es: vet jaloers!!! Geniet er lekker van meis! Je hebt t zoooooooo verdiend! Even lekker mijn boterhammetjes eten in t zonnetje! Heeeeerlijk weertje!
Druuf, JALOERS!! Hier idd hele dag vies grauw en koud! Was gister goed bezig met snoeien, maar nog lang niet klaar, dus wilde vandaag verder.. Heb nou maar gewerkt en andere dingen geregeld.. En Elvis, mijn duimen draaien nu al! Hoop zo dat je net zo'n succesverhaal als Essie hebt! Liefs