Oooooooohhhhhhhh gets Druufje, Meis wat een gedoe zeg!!! Je hebt ook recht op je vrije dagen hoor Lieverd!! Werk je in een kledingwinkel? Wel je grenzen duidelijk aangeven he Meis!!! let goed op jezelf!! Essie, wat blijven die kwaaltjes dan lang hangen, he? Ik hoop dat je gauw weer helemaal fit bent Meis!! Hoe gaat 't met werk? Kun je je daarop wel concentreren? Liefs, Elvi
Druuf, knuffel!!! Scheld je baas anders nog ff lekker uit frustratie kwijt zijn is lekker! Elvi, ik kan me wel concentreren hoor! De kwaaltjes horen er nou eenmaal bij en valt reuze mee! Sommige hangen dagen boven de wc enzo gelukkig heb ik dat allemaal niet haha. Voel me eigenlijk prima! Liefs
Ik werk als assistent bedrijfsleidster bij de xenos......heel leuk allemaal hoor, maar mijn bedrijfsleider heeft van die dagen.....grrrrr! Woensdag heb ik vrij!! Was t maar vast woensdag!!
Neeeeheeeee is 2 dagen te vroeg hahaha.....en let op mijn woorden....ik word in t weeekend of zelfs vrijdag al ongi !! Aangezien mijn humeur momenteel......
Nee, geen excuses Druuf, hihi! En ik heb verschillende keren hormonen moeten slikken die een zwangerschap nadoen, met alle kwaaltjes erbij, en was elke keer weer bloedchaggie de eerste weken! Tot ik er weer aan gewend was, haha! Maar wel spannend meis! En dan zo rottig op je werk.. Snap dat je er nu even helemaal klaar mee bent! En lieve Elvi! Heeeeel veel beterschap en succes morgen! En hoop dat je een mooi aantal hebt en wie weet groeien ze zo mooi dat de punctie al snel kan! Ga aan je denken! Hoe laat moet je? Veel liefs!
Elvi.......ik ben nieuwsgierig!!! Hoelaat heb je follikelmeting??? Wat een mooie dag vandaag, en wat heb ik toch een mooie banner Liefs
Essie, ik ben stikjaloers op die mooie banner van je hoor Meissie!!! Vandaag eerste echo/fm gehad. Er waren 9 grote eitjes, die sowieso allemaal meedoen en nog 4 tot 5 kleintjes waarvan het de vraag is of ze nog mee kunnen doen. Is dat een oke score? Ik dacht 't zelf van wel, maar sommoge hebben wel 15 eitjes en zo. Essie, hoeveel had jij er uiteindelijk bij je punctie aangeprikt? Liefs, Elvi
Thanx Tashie Meid, hoop dat ik de punctie a.s. za. of zo. heb!!! Ik vind 't zo spannend, ik voel er nu al vlinders van in m'n buik: Aaaaaaaaaaaaahhhhhhh!! Ik pies ook echt in m;n broek voor de punctie, haha, ik ben een echt mietje hoor Meiden!!! Liefs, Elvi
Elvi, das een hartstikke mooie score! Bij de punctie zijn er bij mij ook meer uitgekomen dat op de laatste fm te zien was hoor! Ik had 11 eitjes bij de punctie, alleen 1tje was beschadigd dus viel af. Van de 10 waren er 8 bevrucht. 1 teruggeplaatst en 6 ingevroren. Er was er 1tje niet goed genoeg om in te vriezen! Waneer mag je pregnyll zetten?? Liefs
Enne elvi, ik werd al huilend de punctie kamer binnen gereden omdat ik zo bang was, dus das heel normaal! Maar oh wat ben je trots op jezelf na de punctie! Liefs
Oehhhh elvi super spannend!!!! We zijn op zo'n moment allemaal mietjes denk ik hoor! Maar ach we doen het wel allemaal gewoon!!!
Heey Essie, echt?? Dus het is best een mooie score!! Het is jou ook gelukt met dit aantal!!! JEEEEEEEEEEEEJJJ!!! Ik ben blij!! Ik heb do. nog 1 keer een echo en dan waarsch. do.avond of vrijdag de pregn. zetten (of na ja, Ovitrelle, want de pregn. is op) en dan denk ik dus za. of zo. de punctie!!! Superspannend!!! Oh, wat fijn dat jij ook bang was. Haha, klinkt raar hoor, maar dan ben ik niet de enige!! Ik mag de halve dosis morfine. Daar ben ik wel erg blij om!! Dat vind ik nl. het engste van alles. Ging jouw mannetje ook mee naar binnen? Dikke kus, Elvi
Thanx Druufie, vind 't ook zo spannend! En jij mag al bijna Testen he Meissie!!! Jeetje, wat een heftige weken voor ons Meiden!!! Essie de 12 weekjes vandaag! Wat een feessie!! Dikke kus, Elvi
Mijn mannetje ging ook mee naar binnen inderdaad! Hij slaakte een diepe zucht aan het eind haha hij zat zijn adem iedere x in te houden en dat terwijl de zuster naast mij mij aan het begeleiden was met mijn ademhaling! Tegen mij zeiden ze ook dat ik een eventueel volgende x met minder mocht doen, nou mooi niet ik zeg nu weet ik dat ik met deze dossis minder pijn voel.... dat heb ik liever dan dat het straks meer pijn doet met een halve dossis! Liefs
Heey Es, ja? Vond je de misselijkheid erna minder erg dan de pijn dus? Ja, ik twijfel daar dus over. Ik denk dat ik voor de halve dosis ga echt. Want het zit toch aan een infuus en het werkt supersnel zeiden ze. Als je aangeeft dat je meer wilt, kan dat dus ook al direct en werkt 't gelijk! Ik ben ook best klein en zo, dus ze zei dat een halve dosis waarsch. ook wel genoeg is... Spannend!!! Had je nog veel/lang last na die tijd Es? Liefs, Elvi
Ohh nee ik kreeg alleen een spuit, geen infuus..... dus geen idee hoe het dan bij jou ziekenhuis werkt. Ik was ontzettend misselijk maar had weet niet hoe het zou zijn geweest met een halve dossis. Weet niet of ik er dan juist meer van gevoeld had... maar goed jij krijgt een infuus dus je kunt zo meer vragen als je last hebt. Ik ben die dag zelf enorm suf geweest, de volgende dag gewoon weer aan het werk. Beetje beurs gevoel maar viel al met al mee. tot de terugplaatsing wel bloedverlies gehad maar das normaal na de punctie! Liefs
Heej Es, je baby weegt al wel 20 gram!!! Hihi, da's toch komisch!! Ik vind je Ticker erg leuk!! Thanx voor je uitleg Meis! het scheelt toch altijd veel als je me jouw ervaringen vertelt!!! Je bent een Lieverd!! Spoot jij trouwens 5.000 eh of 10.000 Pregnyl 1,5 dag voor je punctie? En kreeg je 2 keer een echo voor de punctie? Liefs, Elvi