Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Vrijdaaaaaaaaaaaaaaaaaaag passssssssssss hihi!! Misschien hoeft t niet hoor haha heb mega buikpijn!!!

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    heey lieverds !

nou ik ben een par dagen niet hier geweest en kon 6 pagina's bij lezen :O jullie kletsen veel hoor hahahaha !

druuf : je mag op mijn verjaardag testen :D dat moet wel geluk brengen... :)

es: hoessie??

tash: mooie beeb :D

uuuh de rest: sorry kan het allemaal niet meer bij benen....

hier: regelmatig oefen weeen :( niet om gelukkig van te worden ik wil niet bevallen !!!!!!! hahahahaha ..... verder gaat het hier lekker :D geniet van me rust kan me huisje lekker schoonhouden en morgen weer een echo :) verder weinig nieuws hier hahaha :)

liefs !

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Ohhhh for wat spannend!! Over een kleine 7 weken ben je gewoon al uitgerekend!!! Wat is het toch snel gegaan he!!! Ga je thuis of in ziekenhuis bevallen??? Hier alles goed hoor!! Wat last van mijn onderug maar goed ik heb het ervoor over ;) liefs

4. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    es: aller eerst gefeliciteerd je hebt de eerste spannende weken gehaald schat ! ja over een kleine 6 weken uitgerekend :) dodelijk eng :O en ik wil graag thuis bevallen op de baarkruk. heb vandaag het bed op klossen gezet want ik kon met moeite nog uit mijn bedje komen :)

voor de rug pijn kan een buikband helpen :) geeft wat stevigheid :) kun je ook onder je kleding dragen :)

krijg je al een beetje een buikje???

xx

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Lijkt mij ook doodeng hoor! Wetend dat het straks ieder moment kan gebeuren! Ga het eens proberen zo'n band! Ik heb klein buikje, al vraag ik me af of het niet gewoon vet is haha. Bootcamp niet meer dus ja mijn lichaam is niet blij zonder sport ;) ben nog wat te moe om wat te ondernemen! Heb jij cursus gedaan?? Liefs

6. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hihhi dat beetje vet moet je maar weg denken want straks zie je je tenen niet meer hhahaha :)

ik heb geen cursus gedaan vond het eerlijk gezegd veels te duur :) en dat voor een beetje puffen hihihi :)

ik doe wel een borstvoedings cursus...verder doe ik lekker me eigen ding :)

wil jij wel een cursus gaan doen???

xx

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Twijvel heel erg! Borstvoeding kan ik niet geven ivm borstverkleining! En krijg cursus wel vergoed vanuit mijn zorgverzekering, klinkt alleen allemaal zo ontzettend suf ....

8. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    es: heel veel vrouwen hebben er wel wat aan maar ik ben gewoon niet zo ingesteld... hihihi en anders vraag of je een keer even mag komen kijken bij zon curcus want anders betaal je (ook al is het verzekeringswerk) voor een curcus die je niet leuk vind... maar yoga schijnt goed te zijn voor de bevalling...

xx

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik ben denk wat te nuchter voor yoga haha. Ik zal nog wel ff rondkijken ;) Thanks!

@ Elvi, meis je vertel!!!! Ik ben nieuwsgierig! Mag je vanaaf pregnyll zetten??? En zaterdag punctie??? Ohhhhh zo spannend, ik weet nog precies hoe ik me voelde!!!

Liefs

10. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Es, wat lief dat je aan me denkt Meis!!

Niet zo'n positief bericht. Ineens waren er veel minder eitjes te zien. Waar dat nou weer aan ligt?? Ik heb maar 7 grote nu en nog wat kleintjes. Ze bellen me vandaag of ik vanavond of morgenavond de pregnyl moet zetten, maar ik twijfel nu enorm over deze poging en over of we dit nu toch niet beter kunnen gaan afbreken (als dat kan). Het zijn wel erg weinig eitjes. Als je er vanuit gaat dat in een aantal ook nog eens geen echte eicel zit en dat er maar een paar bevrucht van raken, dan vind ik de kans eigenlijk weggegooid. Wat vinden jullie? He gat, had gehoopt op positief nieuws, nu voelt 't niet goed.

Liefs, Elvi

11. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Ach meis! Kan me voorstellen dat het tegenvalt als het er opeens minder zijn.. Maar ik zou het zeker niet afbreken! Ik had er ook 'maar' 7 en toen zijn de kleintjes toch ook nog meegegaan? En je bent zo beroerd van de hormonen.. Dat moet je dan nog een keer en dan is het misschien wel hetzelfde aantal.. Maar volg je gevoel! Liefs en een hele dikke knuff

12. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Tashie. Maar heb ook gewoon onwijze angst dat ze dus steeds verkeerd tellen. Nu zijn er al 2 grote eitjkes minder en een paar kleine eitjes minder in 2 dagen tijd. Als dat zo blijft afnemen dan hou ik er niks meer over!

Heb jij nu vanuit deze keer vanuit 7 eitjes 7 goiede eicellen en 6 goede cryo's gekregen? Dat is ook wel heel erg goed!

Liefs, Elvi

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, bij mijn laatste fm werd gezegt dat ik 6 grote had die meededen. Had nog wel kleintjes maar die telden ze niet mee.

Uiteindelijk zijn er 11 uitgehaald bij de punctie.

Dus zegt echt niet zoveel! Ik zou ook zeker niet afbreken!

Liefs

14. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Essie Meis, ik ga vanmiddag even overleggen met de Gyn. Ik vind 't gewoon zo raar. Waar blijven al die grote en kleine eicelletjes dan? Gek, toch? Nou goed, nu kan ik toch niks behalve afwachten!!! Es, je verhaal geeft me wel weer moed en die van jou ook hoor Tash!! Helpt toch weer!! Ben ik weer ietsje minder teleurgesteld nu!! Kan ook niet he, je zo voelen met dit prachtige weer!!

Liefs, Elvi

15. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tashie, heb je dingetjes gevoeld na je tp de 18de? Ben heeeeeeeel benieuwd Meis, mijn duimen draaien keihard voor jou Lieverd!!

Dikke knuf, Elvi

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, heb je nou al eens facebook aangemaakt, of nog steeds alleen op hyves te vinden??

Liefs

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ elvi: meis ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt!! Maar essie is een succesverhaal en tash ook (deze keer is t raak meis!!!!) Kan er verder niet over meepraten nog.........Maar hoop zo voor je dat t gewoon doorgaat en dat je binnenkort een super mooie banner hebt!!!!!

18. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Druufie!! Jullie zijn ook allemaal zo ontzettend lief!!!!!!!!!! Ik ben net gebeld en we gaan het gewoon doen, a.s. zo. in de ochtend ben ik aan de beurt!! Wie weet wat voor supereggs er nog gaan groeien, toch??

Druuf en Tashie, wij zijn nu met z'n drietjes aan de beurt hoor!! We gaan ervoor!! Gezellig saampjes, kunnen we Essie ook nog eens een beetje gezelschap houden!

Essie, ik heb facebook hoor Meis. Kun je me niet vinden? Dan stuur ik je even wat door, let me know!

Dikke knuffel, Elvi

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, nee kan je niet vinden! Fijn dat het toch doorgaat! Vanaaf nog even laatste groeispuit en decapeptyl en dan morgen pregnyll! Dan krijgen ze nog 2 dagen een extra groeispurt!

Liefs

20. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, ik had 7 grote bij de laatste fm, maar 12!!! eitjes bij de punctie, waarvan 11 bevrucht! Dus we gaan voor jou voor zondag keihard duimen voor een geweldige oogst en enorm veel bevruchtingen!! Ik voel nog niets, behalve dat ik weer zere boobs krijg.. Klachten beginnen volgende week pas, tweede wachtweek, als het zo gaat als de andere keren. Heb elke keer nog veel last van kwaaltjes gehad, maar dus meestal zonder reden! Dus ook al zou ik ergens 'last' van krijgen weet ik nog niets! Gelukkig deze cyclus wel ontzettend mazzel qua pijn, want die is nu zo goed als weg!! Voelde me vandaag voor het eerst in heel lange tijd weer normaal en heb dus de hele dag lopen stuiteren! Wat kan ik daar van genieten... Bijna zonde om nu te gaan slapen met al die energie,haha! Hopelijk is dit een geweldige trend voor de komende acht maanden! Druuf voel jij al wat? En als je niet ongi wordt, wanneer ga je dan testen? Zaterdag/zondag?? Dan weet ik dat ik zp goed in de gaten moet houden, hihi! Liefs! Dikke knuff van een hyperactieve en hongerige meid!

Share This Page