Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ tash: heerlijk dat je je super voelt!!!!

@ all: Nou vanmorgen netjes optijd ongi geworden ondanks mijn 4 eitjes!! IVF is dus nu voor ons ook een feit!!
    Kijk al uit naar 24 april....de intake!!!

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Ontzettend balen lieverd want je nieuwe bank had nu toch wel gevuld moeten zijn!... Maar we weten allemaal dat je uit kijkt naar ivf :) dus april hier komt druufke om een beebje te halen :)

Knuf meid

Liefs

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Knuffel voor Druufie!

4. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Ohh jammer druuf ik had toch stiekem een beetje hoop voor je nou op na ivf hoop dat dat je meer geluk gaat brengen maar daar ga ik eigenlijk wel vanuit

Genieten jullie ook zo van het weer ik wel in iedergeval

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Knuffeeeeeel voor Druuffie!!!

Ja heerlijk weer!

Tash jij bent de volgende tester denk! Duimduim

Benji, vandaag je IUI zie ik! Succes!!!

Liefs

6. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @druufke
    jammer meid :( Op naar de intake en het ivf traject. Veelbelovend!

@elvi
    meid, er groeien vast en zeker nog wat follikels door tot goeie grootte en met supereitjes. Mij werd gezegd dat als ik er destijds 7 of 8 zou hebben dat een hele mooie score zou zijn. T komt vast en zeker goed. Succes met de punctie! Mijn duimen draaien vast.
    Bij mij werden er 2 teruggeplaatst vanwege mijn leeftijd. Geloof zelfs dat ze er wel eens 3 zouden doen de kansen minimaal zouden zijn. Aangezien ik vorig jaar nog zwanger geraakt was van iui was 3 een te groot risico, maar werd 2 aangeraden. Goede keuze geweest :)

@Benji
    succes weer vandaag.

@tash
    wat fijn dat je je zo goed voelt. Hopelijk een goed voorteken :)

@aug
    hoe gaat het met jou?

@all
    hoe is het eigenlijk met queen? lang niets gehoord.... al een paar keer naar gevraagd, hoop alles ok.

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Citroen, met Queen gaat alles goed, heb haar op facebook vandaar dat ik nog wel het één en ander voorbij zie komen!
    Hopelijk ben jij ook nog lekker aan het genieten, maar dat zal wel ;)

Liefs

8. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druufieeeeeeeee, neeeeeeeeeeee!! Meissie toch he get. Je hebt 't zo verdient Lieverd!! Ik had nog wel zo hard voor je geduimd! Nou Lieverd, gaan we samen aan de IVF Meis! Dat geeft in ieder geval goede kansen! Op naar roze!!! Dikke knuf voor jou Meissie!!

Citroentje, thanx Meis!! Inmiddels sta ik er ook wel iets positiever in hoor. Ik schrok me gewoon zo kapot dat het er ineens minder waren dan voorheen!! Maar kijk eens naar jouw prachtige banner nu!! Gaat alles goed met je Meis?

Benji, vandaag je 2de IUI? Heeeeeeeeeeeel veel succes Meid!! Ik duim voor je!!!

Heitje, dikke knuf voor jou ook Meis. Hoe gaat 't met je en met je kleine prachtige Beebje? Lukt 't slapen nog wel een beetje?

For, hoe was je echo gister Meid? Of staat 't ergens in de pag's hiervoor, die heb ik nl. nog steeds niet allemaal gelezen!!

Essie, op naar de volgende 3 maanden Meissie, Sjeetje wat ga jij hard zeg!!

Dikke knuf, Elvi

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thasie, Thanx Meissie, voor je lieve berichtje!! Ik ga er ook stiekem vanuit dat 't wel goed komt!! Ben wel een beetje bang voor de punctie zo. Maar goed, dat hoort erbij!! Ik weet natuurlijk ook nog niet zo goed wat me allemaal te wachten staat, ga het ontdekken!! Dikke knuf, Elvi

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ahh bah Druuf! Met vier eitjes was de kans natuurlijk wel echt groter, dus kan me voorstellen dat het nu wel behoorlijk tegenvalt! Dikke knuff!!

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Hey dames.....thx voor alle lieveen opbeurende woordjes......maar voel me eigenlijk wel goed!!! Ik keek al uit naar de volgende stap......Dus we gingen er eigenlijk al vanuit dat ie zou mislukken........In mijn ogen zou het echt een megawonder zijn geweest als het gelukt was. Dus laat die IVF maar komen!! Verheug me er super op!!! Voorbeelden en positieve verhalen genoeg.....Citroen en Essie!! En nu JIJ en Elvi, please wees ook mijn voorbeeld dames hihi!!

Dank jullie allemaal nogmaals!! Jullie zijn allemaal heeeeeeeel lief en stuk voor stuk toppers!!!!!

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ elvi, ik ga je nu alvast heeeeeel veeel succes wensen met de punctie morgen! Ik heb vandaag vrijgezellenfeest dus zal niet online zijn! Geef je eraan over en luister goed naar de ademtechniek, dan is het zo voorbij en loop je trots naar buiten! Liefs es

13. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Elvi, meis heeeeeeel veeeeel succes vandaag!! En denk eraan, alles komt goed!!!

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Lieve elvi, hopelijk is alles goed gegaan vandaag en viel de punctie mee! Ben benieuwd hoeveel eitjes je uiteindelijk gekregen hebt ! Liefs

15. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elvi
    Hey, alles ok, hoe is t gegaan? Hoe voel je je?

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goed zo Druuf, je instelling! Op naar IVF!!

Elvi, hier alles redelijk ok. Heb het de afgelopen 4 dagen ontzettend druk gehad met de opening van onze eigen winkel hier in de stad dus kan geen boe of bah meer zeggen, vanavond maar lekker optijd naar bed! Met meisje is alles goed denk ik, ze laat duidelijk merken dat ze er is en woelt er op los in mn buik!

Jij vandaag punctie, ben erg benieuwd hoe het ging en hoeveel eitjes je uiteindelijk hebt!!!!

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeeeej Meiden, Thanx voor jullie lieve woordjes allemaal!! De pijn valt mee, het gaat!! Vandaag ging supergoed, zelfs meer dan 10 eitjes gehaald (bijna 15 stuks zelfs!!), super!! Nu afwachten deze week hoeveel emmy's er zijn!!

Heitje, haha, je Meisje is ook de opening van je nieuwe winkel aan 't vieren in je buikje!!

Druufie, alweer nieuwe moed Meis?? Goed hoor, super!!

Citroen en Essieblessie: Alles goed met jullie Meiden??

Dikke knuf, Elvi

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ahhh super dat t goed ging meis!!! Wow en bijna 15 eitjes!! Hoop op heel veel mooie bevruchte eitjes voor jou!!! Wanneer hoor je dat?
    En nu lekker rustig aan he!

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Zie je wel elvi! Zei toch dat er stukken meer uit komen dan met de fm te zien was ;) fijn dat alles goed gegaan is! Woensdag terugplaatsing? Yeaaah en dan het akelige wachten!! Liefs

20. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Heeeej Elvi de pelviiiii super goed meis!!!! Zie je meis alles komt goed!! Op naar je roze wolkje!!!

Deel Deze Pagina