Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Wauw Elvi!! Dat is echt een hele goeie score! En jij maar bang zijn dat het er 'maar' zeven ofzo zouden worden (snap ik helemaal, hihi).. Je hebt stiekem gewoon het dubbele! Whahaaa! Nu gaan we hier allemaal keihard duimen dat ze allemaal bevrucht worden! Liefs

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Tash, hoe voel je je?? Waneer is jou testdag?? Ik duimmm

3. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heitje, Es, Druuf en Tashie, Thanx Meiden!! Maar wel raar he, dat ze er dan maar 7 zien en dan is er ineens het dubbele of zo!!! Gek, toch? De echo's zeggen dus eigenlijk weinig, ja tenzij je er bijv. heel erg weinig ziet juist extreem veel!! Ik hoor morgen meer en waarsch. dan wo. de TP!! Superspannend, vind ik!! Wel helemaal blij nu!!

Tashie, nog maar een week, toch? Wiehoeeeeeeeew!! Daar ga je!!

Dikke knuffels, Elvi

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, na de laatste fm heb je nog een avond gespoten en dan nog de pregnyll erachteraan wat ook nog een extra groeispurt geeft! Ze kunnen ook niet altijd alles goed zien op de echo hoor! Soms zitten ze achter elkaar verstopt! Dus helemaal goed! Morgen hoor je of er terugplaatsing is en dan bij de terugplaatsing hoor je waarschijnlijk hoeveel er in totaal bevrucht zijn. Dan moet je nog afwachten hoeveel er goed genoeg zijn om in te vriezen, ik kreeg een week na de terugplaatsing een brief hierover!

Zondag 8 april je NOD ;) YEaaaaaaah duimen maar!

Liefs

5. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elvi
    woaaawwwww, wat veel eitjes, top zeg! Nu duimen voor veel goede bevruchtingen.
    Zondag 8 april NOD ..... Paaszondag....dat zal vast een mooi gevuld ei opleveren :) YOU GO GIRL, op naar roze.

@tash
    wanneer is ook weer jouw nod?

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Citroen en Es, haha, op pasen idd. Volgens de dr. moet ik volgens mij op ma. 9 april de test doen, maar ach, dat is ook nog steeds pasen!! Spannend dit hoor!!

Essie, hoe laat heb je vandaag je nekplooimeting Meissie??

Dikke knuf, Elvi

7. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Spannende Paas dus Elvi!!!! Hoe voel je je? Heb je nog veel last van de punctie?? Wel veel blijven drinken en rustig aan hoor!

Ik mag vrijdag heen voor de bloedtest, maar gaan ws donderdag thuis testen. Anders zijn we namelijk allebei op het werk, dus niet echt 'leuk'.. En als het nieuws niet goed is, ga ik keihard janken en dan wil ik geknuffeld worden door mijn hubbie..
    Liefs

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Elvi, ik had inderdaad ook de bloedtest een dag na mijn NOD! Maar had de dag voor NOD al positief getest ;) Dus je zou zelfs de dag voor pasen zelf kunnen testen hihi.
    Ik heb 19.40 nekplooimeting!

@ Tash, spannnnnnnnend! Heb je er een goed gevoel bij deze ronde??

Liefs

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Succes met de nekplooimeting Es!
    Voel je je trouwens alweer wat fitter, minder moe/misselijk enz?

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Thanks Heitje! Ik voel me niet meer misselijk gelukkig, en ook iets fitter! Nog niet wat het moet zijn maar gaat al beter!

Mijn buik alleen enorm op te zetten, vermoed een hoop lucht in mijn buik, ga ik ff navragen want lijk wel 5 maanden zwanger ;) haha

Waneer ga je met verlof??

Liefs

11. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Ha die Es, spannend vanavond de nekplooimeting, weer een belangrijk moment! Laat je ons weten?

Ik duim voor een hoop roze deze maand.

Liefs,
    aug

12. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tashie, spannend hoor, bijna testen dus!!! Ik duim keihard voor jou Meissie!! Druuf en ik zijn na jou aan de beurt, haha!!

Nog wel wat pijn, maar nu weer lekker aan 't werk, dus valt mee. Aleen een gigantisch dikke buik, maar komt vast goed, ik drink veel!!!

Essie, zit je een beetje verstopt ook? Of kun je nog wel (goed) naar de wc? Dat voelt altijd zo vervelend he, zo'n opgeblazen gevoel!! Hoop dat 't snel zakt!!

Dikke knuf, Elvi

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Augje, alweer bijna 21 wkn. Meissie!! Sjeeeeeeeeeetje wat ga je snel Lieverd!! Alles goed met jou en de kleine verder?
    Liefs, Elvi

14. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi Es! Vanaaf weer beeb kijken!!! Leuk!
    Mag ik vragen waarom je de npm doet? Is dat standaard of kiezen jullie er zelf voor??
    En hier, tja, heb er elke keer wel een goed gevoel over en juist daardoor merk ik dat ik mezelf steeds meer bescherm.. Die zeurende buik heb ik nog niet eerder gehad en 'voelt goed'.. Is een beetje een rotgevoel, maar denk dan maar stiekem dat dat mijn baarmoeder is die lekker aan het groeien is! Als het deze ronde niet lukt, val ik wel eventjes in een gat denk ik.. Dan gaan we een pauze nemen van ongeveer een half jaar om mijn lichaam weer te laten herstellen van het afgelopen half jaar. Dus voelt een beetje als alles of niets nu..

Liefs

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Aug, uiteraard! Ik laat het jullie meteen weten !

@ Elvi, nee das het vreemde heb gewoon een normale stoelgang! Het schijnt te kunnen komen als je teveel koolzuurhoudende dranken gedronken heb. (zaterdag vrijgezellenfeest aan de 7up gezeten)

@ Tash, innesteling voelt als een zeurend gevoel in je buik! Ik heb er 2 weken last van gehad! Nu nog steeds af en toe maar das van het oprekken. En npm hebben we zelf voor gekozen. Wij willen zeker weten dat ons kindje geen down heeft.

Liefs

16. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    elvi: wat een mooi aantal meid !!!!! dat moet gewoon goed gaan deze ronde ! ik ga aan het duimen :D

es: hoessie?

druuf: en zin in je meeting voor de ivf?? hoe gaat het nu verder met je ??

aug : wauw meid je knalt er door heen mooi hoor :) voel je je kleine al ???

tash: meid ik hoop het deze maand voor je dat je op roze gaat... dikke digi knuf en hou vol !

hier: aller eerst sorry als ik iemand ben vergeten :) hier gaat verder alles goed heb vandaag weer een poets drang dus heb me keuken kastjes maar uitgesopt hahaha :) kan maar weer gebeurt zijn... voor de rest voel ik me tonnetje rond... en groei ik hard :) zal is kijken of ik binnenkort een fototje kan uppen als jullie dat leuk vinden :)
    verder gaat het hier aardig goed en ben ik lekker blij dat mijn bedje opklossen staat wat een genot (alleen voor man lief niet hihihi )

heel veel liefs !

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ohhh for, je bent er bijna!!! Ben benieuwd naar jullie kleintje!! Zie vast wel een foto op facebook voorbij komen als het zover is ;)

Hier gaat alles goed hoor! Lekker aan het genieten! Maar na vanaaf kan ik pas echt genieten als alles goed is!

Hier ook al aardig nesteldrang te pakken, mijn arme vent heeft het maar te voorduren want ja hij moet me toch helpen haha. Dan heb ik weer gedroomd over hoe alles opgeruimd is en dan moet het ook zo gebeuren haha

Liefs

18. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hahahaa heerlijk meid dat je je zo goed voelt ! :D

en lekker ruimen hoor want er komt straks ook weer een tijd dan wil je niks hahahaha :)

ja ik ben er bijna en krijg er de schrik van hahahah :) :$:);)

het begint nu steeds dichterbij te komen en het gaat allemaal zo snel :O dus geniet maar volop want voor dat je het weet waggel je heen en weer met een dik trom buik en voel je je een walrus die in en uit bed probeert te stappen :)

i'am loving it hahaahah :D

x

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    For is de kleine eigenwijs al gedraaid??Ik vermoed dat ik ook echt waggel waggel ga worden ;) heb nu al soms het gevoel haha.

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    For, thanx Meis!! Ja een fotootje van je dikke buik (en straks van je baby'tje) plaatsen is altijd leuk Meis!! Haha, zie je al voorbij waggelen, vet grappig! Kan je nog wel je schoenen aandoen en zow? Meid wat spannend!!

Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina