Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    es: hahaha :) ja de kleine ligt eindelijk weer op de kop n dat is ook weer goed te merken hahaha :) me ribben :(

elvi : sokken broek en schoenen gaan moeizaam maar het gaat nog hahahaha :) ondanks dat ik toch niet zon hele dikke buik heb :) ik zal straks even kijken voor een fototje :)

liefs !

2. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Ja ja, foto foto!!!

:D

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Hey dames, hier zojuist de bloedwaardes alvast gekregen! Alles goed alleen inenting rode hond te laag! Dus uit de buurt blijven bij zieke kindjes! Als ik het krijg tijdens mijn zwangerschap zou dit doofheid, staar en hartafwijkingen kunnen veroorzaken bij ons kindje! Ondanks ik er 3 jaar geleden opnieuw voor ingeent ben werkt het dus niet bij mij helaas! Nu op naar 19.40 voor npm!

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeeeeeeeeeej, goed nieuws Essiebles!! Succes voor zo, ik duim keihard!! Ze zien het dan gelijk, toch of niet?

Hahahaa For, supergrappig, gewoon je vent laten doen hoor, schoenen aan en zo!!

Dikke knuf, Elvi

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden,

Elviiiiii, wat een mooie score wouw!!!! Fijn dat het is mee gevallen voor je meis. ooooh ik ga zo voor je duimen, en voor tash natuurlijk :D

Ik lees natuurlijk wel mee hier maar heb even niet geschreven.
    De reden dat ik niet heb geschreven is omdat ik sinds de IUI erg in een dip zit. Iedereen heeft een droom, die van mij is natuurlijk om mama te worden en van mijn vriend is dat al 10 jaar terug te kunnen in Defensie (natuurlijk ook papa worden). Maandag 12 maart had hij de keuring en is door, wat dus inhield dat ie vanaf 19 maart officieel weer in dienst is bij de luchtmacht. Gisteren is hij op bivak vertrokken voor 2 weken zonder contact. Dat is al shit met mijn nod over 2 dagen, en hoop ik dus meer dan ooit dat de laatste (want een 6de kan dus ook niet) IUI raak zal zijn. Want IVF moet even uitgesteld worden :( Ik baal daar zo erg van maar tijdens zijn opleiding (van 4 maanden) kan hij geen vrij nemen. Ik heb toch vandaag de intake afspraak gemaakt voor 18 april en dan maar kijken hoe ze daar op reageren.

Meiden ik zie mijn droom heel snel dichtbij komen....en nu...nu is het ineens zo ver weg. Dat doet zeer en ik moet me ventje missen pfff ik vind het zo moeilijk allemaal.

Natuurlijk lees ik mee en leef ik mee met jullie maar nu snappen jullie ook waar ik ben ;)

Heel veel liefs Debby

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Even snel! Combinatietest helemaal goed! Kleine wilde niet stil liggen dus duurde ff maar kans van 1 op ruim 15.000! Dus helemaal happy! Neusbotje zag er ook goed uit en verder alles natuurlijk! 7,2 cm alweer! Placenta ligt aan de voorzijde dus zal hem/haar niet zo snel voelen! Liefs

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Fijn dat alles er goed uitzag Es!

Debby oei dat lijkt me ook heel moeilijk.... Sterkte ermee!

Tash ik duim heeeeel hard voor je!!

Toevallig, wou ook net mn buik komen showen, zie dat For dat ook gaat doen!

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    View attachment 233332

Dit is em dan, mijn buikie!

For, ben ook aan het waggelen hoor, niet normaal!
    Kan nog maar kleine stukjes lopen...maar fietsen gaat gelukkig nog prima dus in geval van shoppen in de stad, fiets ik gewoon zo dicht mogelijk naar de winkel waar ik heen wil ;)

Es ik werk voor mezelf dus kan zelf beslissen wanneer ik stop met werken ;) Voorlopig nog genoeg te doen!

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Wauw wat een mooie buik!!!

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Hier is onze kanjer!

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Essie.....het is idd een kanjer zeg!!!!! Wat een super mooie echo :D

12. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hier is mijn buikje dan van vandaag :D

veel liefs !

13. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    es: wat een lekkerding !!!

wil je ook de nub weten??? want ik denk een jochie :D een klein lieverdje voor mijn lieverdje :D :p

liefs !

14. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    Lieve Elvie de Pelvie!

Het gaat oke met mij, helaas heb ik niet zulke mooie resultaten met betrekking tot bloedwaardes als Es. Even heel kort: door minder goede bloedwaardes had ik bij 12 weken een kans van 1 op 187 op down waarna we werden doorverwezen naar het AMC. Bij 20 weken weer een echo en toen vonden ze drie afwijkingen die vooral voorkwamen bij kindjes met down. We hebben direct een punctie laten doen en na twee dagen compleet in de stress hebben gezeten (niet geslapen, niet gegeten) kregen we godzijdank het verlossende woord, onze dochter heeft geen down en niet de meest voorkomende genetische afwijkingen. Morgen krijgen we de rest van de uitslagen maar je zult begrijpen, mijn man en ik hebben de hel van de binnenkant gezien. We hebben nu bij elke echo wel "gezeik" dus voor mij is een echo nog even geen feest. Ik ben nu op de helft en wil zo graag genieten en ben nu erg bezig om de stress en spanning uit mijn lijf te halen. Ik ga het proberen te doen door middel van massages. Ik ben erachter dat er geen roze wolk is met mijn naam en ik denk dat ik daar te nuchter voor ben. Maar ik kom er wel hoor, gewoon doorknokken en gezond leven en uiteraard positief denken (wat nu weer een stuk beter gaat!).

Es, ik ben super blij voor je dat je zulke mooie resultaten hebt, geniet ervan. Ik ben trouwens wel onwijs nieuwsgierig of het een jongen of een meisje wordt. Houden jullie het voor ons als een verrassing?

Elvi, wanneer weet je meer wat betreft de terugplaatsing? Ik zit zo voor je te duimen dat je net zulk mooi resultaat hebt als Es!! Ik gun het je zo!

Dikke zoen,
    aug

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ For, ook al zo'n mooie buik ;)

@ Aug, dikke knuffel meis! Hopelijk donderdag helemaal goede uitslagen en eindelijk een beetje proberen te genieten! Als jullie dochter geboren is begint die roze wolk pas echt!

@ hier willen we uiteraard weten wat het wordt en dat mag iedereen weten hoor! Ik denk jongetje en mijn lief denkt meisje ;) haha we zijn lekker tegenstrijdig! Maar 1 van ons heeft in ieder geval gelijk! 27 april weten we het!

Liefs

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ahhhh lief!!!!

Ik denk een meisje!!!

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Mooi buikie For! Zie hem alleen niet zo goed door je shirt aan de zijkant ;)

18. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ heitje super mooi buikje meis!! Ben jaloers!!! Hihi

@ essie: wat een knappert al!! Aangezien bijna iedereen hier een meisje krijgt zeg ik bij jongen haha!

@ aug: van mij ook een grote digi knuffel!! We hopen op goed nieuws meis!!

@ for: jij ook al zo'n mooie buik!!

@ hier alles goed, krijg binnen 5 minuten mijn beoordelingsgesprek....spannend!!

Veel liefs!!

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Druuf, jij werkt zo hard, dat beoordelingsgesprek moet wel goed zijn! Enne anders trek je die vent ff over zijn bureau heen ;)

Liefs

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Thanks! Ik hoop ook op binnenkort zo'n mooi buikie bij jou Druuf!
    Hoe ging je beoordelingsgesprek?

Es: heb je de echofoto al in het nub-topic gezet? ff horen wat zij te zeggen hebben? ;)
    En joehoeee 13 weken! Je gaat nu het 2e trimester in!

Share This Page