Ik ga hem ff voor je opzoeken! NUB is het uitsteekseltje wat op echo's te zien is tussen 12 en 14 weken, aan de stand daarvan kunnen ze voor 70% zeker het geslacht zien. Omhoog is jongetje, omlaag is meisje!
Thanks ik zal de foto even plaatsen! Ben benieuwd of het straks ook daadwerkelijk klopt wat ze zeggen Liefs
@esther gaaf meid, uitslagen goed! Genieten nu en wat een knapperd op de foto. @heitje woaaaaaw, mooi buik! Eentje om trots op te zijn. @forever ook al zo'n mooie buik en nog zo bescheiden! Die van mij is nu al dikker, ziet er zo'n beetje uit als die van heitje en dat ben ik bij de 25 weken, ha ha, dat wordt nog wat. @aug jeetje wat een emotionele achtbaan waar jullie in terecht zijn gekomen. Gelukkig heb je nu goed nieuws, hopelijk is de rest ook ok. Daar gaan we voor! en dan zoveel je kunt genieten.
@ Citroen, we willen ook jou buikfoto zien!!!! @ heitje, de eerste die reageert zegt een meisje ben benieuwd of het ook klopt!
Heb altijd wel een redelijk beoordelingsgesprek.....maar deze was super, was helemaal overdonderd erdoor....mijn baas is normaal niet zo royaal met complimenten en vooral de afgelopen tijd hebben we ons vaak genoeg in de haren gehad, dat ik dit ook niet aan zag komen! Ben in ieder geval very happy hihi Neee es een jongetje haha! Jaaa citroen foto's!!!
Heit en For, wat een schitterende, echt supermooie buiken hebben jullie Meiden, ik vind ze moooooooooi!!! hebben jullie er ook gekke dingen mee gedaan, zoals een schildering op gemaakt of een afdruk of zo? Super Meiden!! Essie, hoe duidelijk en mooi kan een Echo zijn, jeeeeeeeetje wat ene knap kindje zeg. Zie ik het nou goed en zie je ook al de lipjes en zo? Ik vind 't zo bijzonder dat een kindje van zo jong dan al zo 'af' is!! Schitterend gewoon!! Ik dacht bij jou altijd een jongetje, maar nu ik je foto zie, denk ik ineens een 'meisje'!! Dikke knuf, Elvi P.S.: 14 Eitjes ook daadwerkelijk bevrucht en morgen TP!!
Augje, jeeeetje wat een gedoe zeg Meis, pfoe!! Ik kan me he-le-maal voorstellen dat dit alleen maar stressen is!! Maar wat heerlijk dat je nu 100 % zeker weet dat je kindje geen Down heeft, toch?? Ik hoop dat je laatste 20 wekn. veeeeeeeel rustiger gaan verlopen oor jou!! Druufie Meid, wat een opsteker, zeker een hele verdiende reactie!! Dikke knuffel, Elvi
Lieve Debster toch, wat een verhaal zeg!!! Kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit!! je wilt alles toch natuurlijk zo snel mogelijk na elkaar en als je dan steeds moet wachten, dan duurt 't zoooooo veeeeeel langer!!! Heeeeeeeel veel sterkte Meis!! Liefs, Elvi
Jeetje Elvi!! Whahaha, wat een score!! Hoe laat heb je tp morgen?? Deb, lieverd, wat een rottigheid! Kan me heel goed voorstellen dat je nu even helemaal klaar bent met alles en erg verdrietig! Sterkte meis! En Aug, hoop dat jij binnenkort eindelijk een beetje kan genieten, maar wat een achtbaan joh.. Gaan ze nu nog meer testen dan? En wanneer hoor je daar dan weet iets van? Ook jij een dikke knuff
@ Druuf, en een welverdiende pluim in je kont mag ook wel he! @ Elvi, wauw wat een enorm goede score zeg! Spannende dagen vanaf morgen wachten wachten en wachten hihi. En ja bijzonder he dat ons beebje gewoon al af is! Alles erop en eraan! Heb een dvd waarop we de kleine zien bewegen en de voetjes, handjes ed. zie je ook allemaal! Hij/zij was al vruchtwater aan het drinken zo grappig om te zien! @ Tash, hoe is het meid... trek je de spanning nog?? Liefs
Nog geen last van spanning.. Vandaag was een spannende dag en ben druk bezig geweest met voorbereiding hiervan, dus krijg nu pas tijd om na te denken! En uit zelfbescherming durf ik er niet echt meer mee bezig te zijn.. Voor zover dat kan, wan 'klachten' blijven natuurlijk altijd bij je en daardoor kan ik het niet helemaal los laten. Maar bedenk me nu wel opeens dat we overmorgen al gaan testen!! Whaa.. Zit voor mijn gevoel dus nog in ww 1..
Wauw elvi, wat een score!!! Super meis!!! En heeeeel veel succes morgen!!! @ Tash: toch ontzettend spannend dus!!! Ik hoop zoooooo op roze voor je!! Je hebt t verdiend!!!! Please wees het volgende voorbeeld voor mij!!! Xxx
@Tash, weer mega spannend dus, ik hoop dat je roze hebt! @all: je raadt het nooit, wordt net gebeld met "geblokeerd nummer" ik denk gvd, weer die eikels van de Nuon, Eneco of zo. Is het het AMC, ik sta meteen weer strak natuurlijk, gelukkig was mijn collega bij me. Godzijdank de bevestiging gekregen dat onze dochter ook na aanvullende testen helemaal gezond blijkt te zijn en dan manlief en ik geen drager zijn van de taaislijmziekte. Dikke tranen natuurlijk weer, toch schrik ik er weer van. Maar, over met dat gez..k en nu genieten. Ik wil gewoon zo graag met een dikke vette smile op mijn gezicht die kamer uitlopen en met een trots gevoel. Volgende week weer naar vk en dan ga ik afspraak maken voor een pretecho. Tante uit Australië komt over voor een maand en die mag mee! Manlief begint zaterdag met het kamertje schilderen, kamertje is besteld. Proefdruk voor het kaartje ook! Kom maar op met die vlinders, ik ben er klaar voor! Enne Es, het is een jongen... wedje maken? xx Aug
Heeey aug, wat een goed nieuws!!!! Kom maar op met die roze wolk inderdaad!!! Hier denk ik ook nog steeds een jongen, mijn lief is overtuigd van een meisje haha. Ik zeg iedere x hij en dan gaat hij er weer lekker tegenin Leuk spelletje hoor! Er zijn al zoveel meisjes om ons heen, wordt wel tijd voor een jongen denk ik zomaar! @ Tash, oeeeeeeeh ik ben helemaal zenuwachtig voor jou test! Ik duim zo hard! Liefs
Aug, wat een opluchting Zal dat geweest zijn nadat ze je de stuipen op het lijf gejaagd hebben!! Hopelijk kan je nu idd gaan genieten.. Hier besef ik me opeens dat ik helemaal niet misselijk ben deze ronde.. Dat was iets dat elke keer weer duidelijk al voor de tweede wachtweek begon.. Ach ja.. Zie ze vliegen denk ik.. Maar is fijn te merken dat het ook zo kan! En misschien ben ik gewoon wel hartstikke zwanger....
Hè meiden.. Ik heb alles wel gelezen maar op m'n mob niet echt zin om een lang verhaal te schrijven. Ik kreeg namelijk geen meldingen meer Voor een hoop van jullie weer spannende tijden. Dikke knuff voor allemaal en aug nu lekker genieten meis. Xx