Augustus gelukkig goed nieuws! En nu gaan genieten he, voor je het weet is die mooie ronde buik weer weg! Tash heeeel veel succes met testen morgen! Oh ik lees dat je vandaag al hebt getest....en??? Elvi, nee geen schildering of fotoshoot gedaan nog..wil wel graag een fotoshoot maar het is zooo duur! En wauw, goeie score hoor! En nu dus een mini-beebje in je buik! Superspannend!! Natasja: sterkte!
Elvi, dat beetje bloed kan van de tp komen hoor!! Niets om je druk over te maken! Probeer zo normaal mogelijk te doen.. Weet 't, is makkelijker gezegd dan gedaan.. Liefs
Wat ziet zo'n test er toch mooi uit he! Zit hier zowat met tranen weet zo hoe je je voelt nu!! En nu een nog onzekerdere periode in! Wachten tot de echo met 7 weken pfff dat vond ik nog erger!
@tash yesssssssss, gefeliciteerd meid! Ohw wat fijn Duidelijke test ook, helemaal super! Ben echt blij voor je!
Die van jou is wel of veeeeeel mooier, hihi! Vrijdag bloedtest, dan misschien meer rust, meer geloven dat het echt zo is..
Wauwwwww tashieeeee!!! Super meid!!! Ben echt zoooooo blij voor je!! Ohhh ik wil ook starten!!! Nu elvi nog en dan ben ik een van de enige in dit topic die nog niet zwanger is...snik snik! Maaaaaaar ohhh jullie geven me in ieder geval mijn hoop weer terug!!
Tash: WAUW wat een knaller meid !! Happy dance for you !! Druif: jij bent ook gauw aan de beurt lieverd ! Veel liefs
@tash die van jou wordt ook zo mooi! Ik testte pas na nod hè, durfde niet eerder. Geloof t maar, je bent zwanger! Joehoe
Inderdaad! Mijn test zag er net zo uit als de jouwe Tash en ik heb toch echt een beebje in mijn buik !!
Pff.. Hehe.. Aan de ene kant geloof ik het echt, maar denk dat het stukje ongeloof zit in de 'kwaaltjes' die ik dus niet heb!! Maar doet me goed te horen dat de test en Es er ook zo uit zag!
Hee tash wat een geweldig nieuws zeg hoop dat we allemaal lekker op roze gaan en druuf ik ben er ook nog hoor ik zit nu op w8bankje nod 6 april
Tash: ik had ook geen kwaaltjes meid maar je bent gewoon echt zwanger.... nou behoor je ook tot de mutsen hihihi grapje Liefs
Hier ook geen kwaaltjes gehad! Behalve zeurende buik en zere boobies! Al snel kwam daar vermoeidheid bij! Misselijk pas later met 7 weken ofzo en nog niet eens heel erg
Helaas is het deze maand weer niet raak. Nu dus rust voor ong. 3 maanden. Ik ga hopen op een wonderje....maar ik heb nog steeds zin om door te gaan met de IVF. Tash meid...wat een mooie test joh....gefeliciteerd!! Elvi, joh je hebt echt een mooie score gehaald voor in de vriezer. Meis ik ga me duimen eraf draaien voor je Knuff
@Tash: jaaaaaaahhhhhhh, geweldig blij voor je! Wat een mooi nieuws, ik zit hier met kippenvel! Dit is toch een geweldig begin van de dag weer!! @Elvidepelvi: Mijn buik begint nu wel te groeien hoor, het viel nog mee. Ben nu 21 weken en het zit ongetwijfeld tussen mijn oren maar sinds we dinsdag goed nieuws hebben gehad dat ons dametje gezond is lijkt mijn buik wel te groeien. Ik zat ook heel anders in de yogales, ik had echt zo'n gevoel van: nu hoor ik ook bij de normale zwangere vrouwen. Het zwarte randje om de vreugde begint al aardig te verkleuren! Druuf, jij bent echt de volgende! In Duitsland zijn ze zo vreselijk kundig, hou je vast aan Es, daar was het ook de eerste keer ontzettend raak. Tash, ik drink nog een extra bakkie op je hoor! Jezus, wat een fijn nieuws! Dikke zoen, Aug!