Hoi hoi Even een klein berichtje van mij... Hier gaat alles goed ... ik heb eindelijk de box geverfd! ! Joepie Foto komt later Liefs Oh en elvi en druuf jullie zijn de volgende roze hoor! !
Cool! Mag ik vragen met welke verf je dat hebt gedaan?? Ik heb namelijk een heel lief, maar oud bedje die hier en daar wat lelijk is.. Die wil ik graag verfen (en de box liever ook), maar weet niet goed met welke verf.. En een box is wel een vreselijke klus zeg!! Al die spijltjes!!
is echt een rot klus tash hahahaha maar ik heb het met verf op waterbasis gedaan... en die kon ik bij ons alleen bij de formido krijgen. van golden circle. maar alle verf op waterbasis is prima liefs !
Wat gaaf!!! En wat een geweldig mooie kleur!! Hou erg van die oude kleuren! Zou het bedje wel wit maken, maar wil de box graag oud grijs, net als andere houten meubels hier in huis... Ook zelf 'gepimpt', maar het is zo'n werk hè?! Al die randjes, hihi.. Nou, jij kan jezelf wel een flinke schouderklop geven! Echt super!
hahahah thnx lieverds ! het is een beetje lime groen maar dan iets lichter en past absoluut niet bij de meubels maar vond het zon vet kleurtje met een roze box kleed er in maar dat komt straks op foto moet eerst nog ffe drogen tash: het is wel klote om mee te verven hoor droogt super snel. dus als je iets hebt gedaan moet je door blijven gaan queen: wat moet je nogdoen dan?? xx
Ha ha ha for.. Nou ja als t maar gaaf is. Ik moet nog Pimpen. Dus leuke dingen ophangen etc. We hadden ook de naam al opgehangen maar die kwam naar beneden.. Dus weer opnieuw.
ik moet de klamboe nog op hangen en de lege kleding dozen weg halen hahahah en dan is de kamer ook kind vriendelijk hihihi hier even de foto met box kleed
A gossie!! Wat ontzettend lief!! Dan is het ook wel weer leuk dat het zo snel droogt, haha! Kan je alles snel op z'n plek zetten!
Wat cool for.. Ha ha ha.. Van mij geen foto's Tasch dit omdat bij ons het geslacht voor de buitenwereld niet bekend is.
hahahah tash binnenkort jou foto's hier ook hea hahahah ja dt is heerlijk dat je snel alles neer kunt zetten queen: voor ons is het in de buitenwereld ook niet bekend maar hier zit toch niemand die ik ken x
geeft niet we wachten gewoon op een schattige baby foto en dan alle foto's van jou hier nog een paar van mij