Wat gaaf allemaal! Begint al bijna te kriebelen.. Maar wil eerst zeker zijn dat het goed gaat en dan moeten we de 'babykamer' ook eerst nog verder 'bewoonbaar' maken haha!! Ach ja, nog tijd zat.. En Queen, snap het wel hoor!! Vind je het niet jammer dat je ouders en beste vrienden het kamertje nog niet kunnen zien?
tash ls het voor jou goed voelt en je hebt zin om al vast wat te rommelen op de kamer voor jullie nieuwe gezinslid moet je dat gewoon lekker doen meid ! enjoy it ! thanks voor de leuke reactie's ben er zelf ook helemaal content mee help ik begin met dure woorden te smijten ahahahahaah xx
Wat leuk al die foto's meiden!! Ik ben ook druk bezig met huis aan kant te maken foto's van babykamer moet ik nog maken als het wat opgeruimder is hihi liefs
Ha ha ha For ik ben zwangerschaps INCONTINENT... Ha ha ha.. Flauw grapje... Enne Ess ik ben heel erg nieuwsgierig dus opruimen die handel
Hey meiden, op de valreep nog 1 april, dus kom jullie nog even een gebakje brengen! Mocht je niet kunnen kiezen, heb 2 soorten op 1 bordje gedaan Heb een leuk feestje gehad gisteravond, erg druk en laat geworden, dat wel! Vandaag mn familie over de vloer, ook heel gezellig! Helaas wel weer ziek geworden (of was denk ik nog niet helemaal beter...) dus ik duik nu maar mn mandje in...
Haha, Druuf en Queen!!! Nee hoor, helemaal niks. Heb alleen mega-last van die Utro. Had ik al bij 3 x 1 p.d.m., maar nu helemaal. Ben moe, zere borsten, beetje misselijk af en toe, buikpijn zo nu en dan. maar is bij mij heel bekend van de Utro hoor, ik ben daar wat gevoeliger voor. Ik merk nu wel dat ik onwijs bang voor 't weekend begin te worden!! Ik zie er tegen op. For, wat een mooie spulletjes ehb je al Meissie. Gek he, dat in dat kamertje over niet al te lange tijd, gewoon jouw kindje ligt!! Dikke kus, Elvi
Heitje, Gefeliciteerd Meis!! Ooooooeeeeeeeeh, lekker, ik ben echt een taartmonster, doe mij ook maar allebei hoor!! Leuke dag gehad Meis? Liefs, Elvi
Spannend hè gbw... Vreselijk is dat en dat gevoel heb ik nu nog.. Zucht.. Op een gegeven moment wil je de kleine gezond in je armen hebben. Ik duim voor je meid. Nog niet stiekem getest? Dat had ik namelijk negen dagen voor de testdatum gedaan.