Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar gaan we voor!

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Wauw Citroen dat is snel!!! En wat goed nieuws!
    Meiden wat komen jullie allemaal dichtbij!!!! Echt supergaaf!!
    Vind het zooo spannend voor jullie!!!
    En hoop dat jij Esther ook heel snel mag beginnen hoor! Ok niet via de buik dus, lijkt me ook minder ingrijpend dan! Ik had een wondje bij mn navel, en een wondje bij mn schaambotje..volgens mij 1 voor het cameraatje en 1 grijpertje.
    Wanneer hoor je of je een laparascopie krijgt??

Forever: ik vind het wel raar dat ze dat als antwoord gaven? Ik lees op internet namelijk dat ze vanaf 10 weken vaak gaan proberen om wat te horen! Ben benieuwd of ze bij mij ook gaan luisteren!!

Druuf: wow ineens 5 eitjes? Beetje teveel van het goeie voor jou...hoop dat ze niet allemaal doorgroeien inderdaad, zou zonde zijn!!

Hier ben ik in de 7e hemel want heb net het hartje weer duidelijk gehoord, nog duidelijker dan gisteren!
    Heb het ook geteld en het slaat 175bpm, wauw het is zooo mooi!!!!
    Ik heb trouwens nu mn buik maar even gemarkeerd hihi...voor mn vriend straks dus hoop dat het dan wel lukt en ik het aan hem ook kan laten horen!

3. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    heitje:

waar heb jij je angelsound gekocht?

liefs

4. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @heitje: super dat je het hartje van de kleine hebt gehoord. Moet een hele mooie en bijzondere ervaring zijn geweest.

@citroen: super dat het allemaal goed verloopt. Op naar een mooie top Emmy in je buik. Spannend hoor!!!

@druufke: hoop dat ze niet allemaal door zullen groeien!!

@all: hier een goeie fm gehad. Rechts zitten er tien en links zeven, dus helemaal tevreden. Moet nu zaterdag weer terug. Dan zal de punctie wel gepland worden. Vind het allemaal zo spannend worden dat ik er even wat traantjes om heb gelaten vanmiddag.

5. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingeping
    wooooooooaaaawww, wat veel zeg, super meid. Ik hoop en duim dat ze netjes doorgroeien en dat er maar mooie eitjes in mogen zitten.
    Een traantje laten is heel natuurlijk, t is ook nogal wat, al die hormonen, de spanning, de hoop etc. Komt goed ;)

6. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Jippie de pregnyll is in tha house (nou ja koelkast). Lekker nieuwsgierig de doosjes open gemaakt.....schrok me KAPOT! Die naald is groot. 1x40 mm, maar de andere bleken kleiner, pfieuw hahaha. Die japen had ik nooit durven te zetten.

Wat een mooie berichten allemaal, we zitten allemaal een beetje gelijk. Word een spannende week volgende week.

7. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whohaha, dat was schrikken hè.... Die grote is om te goedje te mengen, zeg maar dé opzuignaald. Komt goed. Niet vergeten, prenyl langzaam inspuiten, t brandt anders ;)

8. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hahaha ja idd groooooote naald. Gelukkig hoef je die niet te prikken.

9. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    @Citroen: Wat'n geweldig nieuws! En dat je nu al weet hoeveel er bevrucht zijn.. Op naar de tp dus! En blijven plakken he?! Ik hoor morgen of er bevruchting heeft plaatsgevonden en dan zaterdag tp. Dat embryoscope klinkt mooi! Kunnen ze idd nog beter kijken welke de toppers zijn!

@Ingeping: Mooi aantal zeg! Al benieuwd naar zaterdag? Hoe laat mag je heen?

@Debby: Hahaha! Ja, was blij dat ik dat al wist.. Mannetje wist dat echter niet, hihi. Die werd wel erg bleek om zijn neus dat ik vertelde dat die grote naald mijn buik in moest! Had'm er lekker voor over, whahaha!

@Druufke: Voor jou gaan we heel hard duimen dat er straks 2 over zijn! Succes meid!

@all: Dikke knuffel!

Liefs

10. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wauw, fijn nieuws meis! En wat lijkt me dat een bijzonder moment! Een moment dat we allemaal nog te horen krijgen hoop ik..

Geniet er lekker van! Kus.

11. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik krijg de kriebels van je berichtje en tranen in mijn ogen....

Wat ontzettend fijn nieuws meis! En nu duim ik dat de Embryo het heel fijn gaat krijgen daarbinnen voor zo'n 9 maanden!!!

GOOD LUCK!

12. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Inderdaad ROZE voor ons allen! Ik ben er helemaal voor!

13. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @tash: zeker een mooi aantal. Ik moet zaterdag om kwart over negen er zijn, dan ga ik bloed prikken en dan rond kwart voor tien bij de poli zijn. Vind het allemaal spannend en eng tegelijk. Wordt een spannende komende week......voor jouw ook spannend morgen. Duim voor je dat er mooie emmys zijn!!!!!

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ik hem em van mn vriendin te leen gekregen...
    Zij heeft hem via internet gekocht. Het is een jumper Angelsound, de roze ;)

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Wauw Ingeping wat een mooie score al!!!!!
    En logisch hoor, het is ook niet niks met al die hormonen, spanning enz!!

Debby hahaha nee die grote naald is idd alleen voor het mengen gelukkig!!!

Imke, dank je wel! Ja echt heel mooi om te horen....ik weet zeker dat jullie dat binnenkort ook gaan beleven hoor, jullie zijn zo goed opweg!

Ik duim me te pletter voor jullie allemaal, dat weten jullie he!!!

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Zo eentje is het forever, maar dan dus de roze maar dat maakt natuurlijk voor het resultaat niks uit ;)

17. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Is dat niet spannend zo'n angel sound....? Ben je niet zenuwachtig dat je dan niks hoord?

Had me vriend ook voor de gek gehouden....kijk schat deze moet jij zetten als ik het zelf niet durf: ZOT!!! da durf ik ook niet hoor, en nu?. Z'n gezichtje vertrok helemaal hahaha
    Ff alvast de tips op een rij:
    1-half uurtje van te voren uit de koelkast halen
    2-langzaam erin spuiten
    3-beetje uit de buurt van de broek band ivm goevoelige plek.

Vergeet ik iets?

18. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    heitje

thnx maar mannetje wil het absoluut niet !! :( en het leek mij zo leuk zelf af en toe het hartje horen maar ja :S

liefs

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Debby, wel van tevoren even de prikplek ontsmetten he. En een plekje doen waar een beetje vetjes zitten (als je die hebt)

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Wat jammer forever....is er ook een reden voor dat hij dat niet wil? Bang voor paniek als je t hartje niet vindt? Is niet gek iig, ik ben er erg vroeg bij! Het kindje dobbert lekker rond dus is nog erg moeilijk!

Debby nee hoor vind dat niet spannend en word niet ongerust als ik niks hoor. Als je denkt die angst wel te krijgen, wordt het apparaatje wel afgeraden...

Share This Page