Hi Citroen! Lig hier idd ook al vanaf vanmiddag in pyjamabroek en met kruik op de bank.. Buikje staat nu ook helemaak strak, zo opgeblazen.. We gaan er gewoon voor dat we ons morgen weer hartstikke op en top voelen, hihi! Laat jij ook goed verzorgen verder? Liefs
@ all: Nou vanmorgen weer fm gehad en..............YESSSS maandag IUI met jawel.....3 eitjes!!! 2 van 1.9 en 1 eitje van 1.7! Misschien dat die laatste niet mee doet!! Ben zooooo blij!! Gelukkig niet voor niks 9 dagen moeten spuiten!!! Vanavond om 00.00u de pregnyll!!!! Fijn weekend!!!!!
@Druufke: Super meid. Helemaal top. Wat zal je zenuwachtig geweest zijn zeg!!! Vanmorgen de tweede echo gehad, was helemaal goed. Er zitten 9 follies tot nu toe volop in de race. Daarnaast zijn er nog 3 die hopelijk nog mooi meegroeien en 8 kleinere zitten er nog bij. Die kleinere zijn 11 mm of kleiner!! De kans dat die nog mooi groot worden is klein. Een eiblaasje zit echt in de race en dan bedoel ik met kans dat er een eicel in zit vanaf 14 mm. Dan is de kans het grootst. Dus daar hebben we er negen van, dus ben helemaal blij. Het VU neemt het nu over. We zitten met alles hier natuurlijk bij ons eigen zkh en nu neemt de VU even het stokje over. Ik ben net even gebeld door het VU dat ik vandaag en morgenochtend nog gewoon de Gonal-f en de Decapeptyl mag spuiten en morgen wordt ik WEER terug gebeld voor wanneer ik de Pregnyl mag zetten. Dan is de planning tot nu toe dat dinsdag de punctie dan zal zijn. Beetje omslagtig allemaal dat ik morgen WEER gebeld ga worden, maar het zal ze redenen wel hebben. Ik vind het in ieder geval spannend allemaal. Me bloedwaardes waren ook allemaal goed. Dus helemaal positief. Nu nog de punctie van de week ondergaan en dan is het lichamelijk belastendste geweest. Dan de TP en het wachten pfffff........Heb nu al een brief klaar liggen voor een bloedtest!! Wel een gek en spannend idee dat je dus over ruim twee weken weet of je zwanger bent of niet. Dit moment was natuurlijk met de IUI ook zo, maar vind het nu met de IVF nog spannender. En ik heb er meer vertrouwen in dan met de IUI. Dus we gaan er voor, deze spannende komende week!!!! Heb opdracht gekregen veel water te drinke, dus ben fanatiek aan de groene thee en de water!!!! Ik zal morgen nog weer even updaten voor de definitieve afspraken die er gemaakt worden omtrent de punctie..... </B></B></B></B></B></I>
@druufke joepie, goed nieuws, dus toch goed gegaan... en een paar afgevallen, helemaal super meid, blij voor je. En, weet je, die van 17 gaat vast en zeker meedoen, want door de pregnyl krijgen ze nog een 'stoot', voor de "uitrijping". Extra kans deze ronde! Mijn duimen draaien weer @Ingeping Goed nieuws! Lekker veel follikels, fijn, hierdoor ook kans op veel eitjes. Benieuwd wanneer de punctie is. Laat even weten! Succes, nog even volhouden @Tash Hoe is het gegaaan, de terugplaatsing?? Hoeveel waren er bevrucht? Ben zo benieuwd, dus laat snel van je horen.
@ Ingeping; Whoehoe.. ! Spannend allemaal! Het komt nu wel allemaal dichtbij hé?! Veel follikels zeg! Top! Ben benieuwd wanneer je de punctie krijgt! Zie je er erg tegen op? Ik blijf duimen, maar dat doe ik voor iedereen..
Meiden, Ik heb erg last van mijn borsten, en ben een beetje weeïg op de maag.. Ik hang tegen mijn ongesteldheid aan, maar heb deze symptomen nooit.. Vreemd. En nee, ik weet wel 99,9% zeker dat ik niet zwanger ben!
Hé meid! Voel je je alweer wat beter? Ik hoop het wel natuurlijk! Heb je Pixel opgehaald.. ? Hihi. Viel het allemaal mee? Ik duim voor je! Succes!
@ Tash, Citroen, Ing en Druuf: Vet spannende tijden voor jullie!! Ik duim voor jullie allemaal! Hier rustmaandje en volg. week ma. HSG! Liefs, Elvi
@Druufke: Goed nieuws dus! Wat een opluchting zeg! Idd niet voor niets geweest allemaal.. En vanaaf pregnyl! Spannend! @Inge: Nog 1x fm en dan punctie! Daar ge je voor toch? En mooi aantal follikels! Ik kan uit eigen ervaring wel vertellen dat zelfs de kleintjes soms echt heel prima mee doen.. Ze dachten 7 en het werden er wel 12! @All: Vandaag bijna tp misgelopen! Toen we daar kwamen vroegen ze of ik nog steeds veel last had (ja) en liet mijn buik zien (gigantisch).. Dus eerst echo maken en om een heel lang verhaal kort te maken: te veel pijn dus geen tp.....!!! Ik had ook een veel te volle blaas, dus mocht uitplassen (jankend op wc natuurlijk...) Daarna kijken of er vocht in mijn buik zat (overstimulatie) en echo deed minder pijn.. Toen besproken, pijn kon idd met de endo te maken hebben....... Dus na wat getwijfel toch wel Pixeltje mee! JIPPIE!!!! Prachtige 8-cellige emmy! En we hoorde toen nog meer goed (wat zeg ik.. HEEL GOED) nieuws.. Van de 12 zijn er 11 bevrucht!!! Morgen kijken ze wat er de vriezer in kan.. Dus na alle pijn toch nog met een overdreven gevoel naar huis. Zo.. Lekker kort verhaal! Sorry, hihi.. Oja, MOET rust houden en dinsdag voor extra controle vd eierstokken heen... Liefs
@Imke: ik zie wel tegen de punctie op, maar probeer er zo positief mogelijk naar te kijken en op af te gaan. Voor ik het weet is het voorbij!! Die klachten die jij nu hebt voor je ongi die herken ik wel. Ik voel me voordat het doorbreekt altijd niet zo lekker en idd wat weeïg op je maag enzo...... @Tash: ik hoef niet meer voor FM hoor. Nu is het plannen van de punctie en gaan met die banaan. En wat een verhaal meid. Wat zal je in eerste instantie gebaald hebben zeg. Maar gelukkig pixeltje is met je meegekomen. Nu op naar een mooie test!!!!!!
hoi dames even een ego berichtje !! (sorry) hier al de hele dag druk op de maag het gevoel van te willen baaahuuuhhaaah (jullie snappen me wel) maar wil maar niet komen.... en ik heb vandaag mijn eerste webblog geschreven dus mocht iemand intresse hebben dan zie je daar ons verhaal staan.... er zitten wel wat foutjes in met de datum maar goed helaas geheugen als zeef hhahaha... veel liefs en zet hem allemaal op met de metingen en iui voor druuf en de tp !!! en allemaal op roze jullie het wordt tijd heeeel veel liefs aan jullie allemaal en jullie zijn allemaal schatten !!!! dikke virtuele knuffels !!
Nee hoor is niet vreemd, sommige ziekenhuizen prefereren eerst 3 IUI's zonder hormonen en gaan meestal daarna hormonen voorschrijven. Maar IUI in een natuurlijke cyclus is denk ik ook niet verkeerd hoor! Misschien dat je er wat meer info over kan opzoeken en dan overleggen met de fertiliteitsarts in jouw zkh, en dan bespreken wat je liever wilt? Het is natuurlijk jouw lijf en jouw wens!
Wauw Druuf mooie score!!! Heel veel succes!! Ingeping: mooi begin hoor!!! Super dat je er zo tevreden over bent! Tash: ooeff gelukkig toch wel de tp gehad, gelukkig maar!!!! En nu is het een kwestie van heeeeel hard duimen en een beetje geluk dat jullie Pixeltje lekker blijft plakken!!! Meid doe lekker rustig aan he, en sterkte met je buikpijn! Citroen: hoe gaat het met jouw buikpijn? Morgen de tp! Heeeeel veel succes!!!! Imke: vervelend dat nare gevoel...hoop niet dat je een griepje te pakken hebt ofzo? Sterkte!
@tash Jeetje war een stress zul jij gehad hebben gelukkig is het goed gekomen! Én wat een mooie score! Super.nu duimen én rustig aan doen! Wanneer kun je testen? Hoeveel dagen na TP is dat eigenlijk??
@Citroen: Mag 3-11 heen voor bloedtest. Volgens mij is het dan 12 dagen na de tp.. Jij heeeeeeel veel succes morgen! Laat je ons weten hoe het gegaan is? Hoe is het nu met je buik? Voelt het al wat rustiger? Liefs
@citroen: heel veel succes morgen met de tp. Dinsdag hebben we de punctie!!!! Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Hadden jullie ook lekkere makkelijke kleding aangedaan??? Moeten er om kwart voor negen zijn. De route die we moeten heeft veel files, dus dat wordt vroeg opstaan.
@ingeping Spannend zeg, dinsdag dus.... Succes! Ik had mijn kleding er niet op aangepast, maar mocht je dat prettig vinden, lekker doen @tash Dé wachtweken zijn dus nu echt begonnen. Hoop dat pixel lekker vast gaat zitten Hoe is dé TP eigenlijk verlopen??? Doet t zeer? Is t als met iui, inbrengen? @hier Gelukkig nam dé buikpijn iedere dag wat af. Heb ook goed rust gehouden. Blijkbaar toch napijn én niet door utrogestan. Weten we dat ook weer Sinds vandaag gaat het weer goed, alsof er "niets" gebeurd is. Morgen TP, spannend!